Oke kort samengevat:quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want ik moet zo schnitzels bakken.
Ben je niet ready voor de volgende x?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ga jij mij homo noemen? NOOIT MEER DOEN HEH!!
Ik ben altijd ready, ik heb saus, alles. Maar ik ben geen fokking homo a zemel.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je niet ready voor de volgende x?
Klinkt als een versie van jou met een grotere mond.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke kort samengevat:
IK BEN GEEN STINKTURK
IK HAD GEWOON DIE SCHUUR MOETEN AFBREKEN
MIJN GROND IS MIJN GROND EN BLIJFT MIJN GROND
FUCKING IDIOOT
JE ZULT JEZELF, JE VERLULT JEZELF.
Ik vermoed dat je het voor Elfletterig wilt gebruiken.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben altijd ready, ik heb saus, alles. Maar ik ben geen fokking homo a zemel.
Ewa je gaat hem niet pesten, dat is gewoon een goeie vent. Laat hem met rust ja, anders ga je zien wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je het voor Elfletterig wilt gebruiken.
Wees blij dat ik niet jouw buurman ben.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een versie van jou met een grotere mond.
Elfletterig en ik zijn dikke maatjes hoor. Ik weet nie ofsow.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ewa je gaat hem niet pesten, dat is gewoon een goeie vent. Laat hem met rust ja, anders ga je zien wat er gaat gebeuren.
Ik heb jou altijd wel als een dikkertje ingeschat ja, dus ok.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elfletterig en ik zijn dikke maatjes hoor. Ik weet nie ofsow.
True story?quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd wel als een dikkertje ingeschat ja, dus ok.
Dat zou je wel graag willen he, en dan elke dag schattig proberen te doen met je baklava.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet jouw buurman ben.
Al zou ik je leven kunnen redden met baklava had ik je niks gegeven.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou je wel graag willen he, en dan elke dag schattig proberen te doen met je baklava.
Ah zo lief als je stoer probeert te doen.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Al zou ik je leven kunnen redden met baklava had ik je niks gegeven.
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef YokiKater het volgende:
Welnee, gewoon zo'n skinny leraartje met niet eens een Mercedes.
ALS JE MIJ NOG EEN X STINKTURK NOEMT, IK WIL DAT WOORD NOOIT MEER HOREN, NOOIT MEER!quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo lief als je stoer probeert te doen.
Je geeft goede lessen a sahbi, jij weet dingen. En talen, dat is nice. 5 reeten.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik erger moet vinden.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 14 september 2018 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je geeft goede lessen a sahbi, jij weet dingen. En talen, dat is nice. 5 reeten.
Sonraki konu Tarkan şarkıları sadece olacakquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sen benim derdimin dermanısın
Başkası olma kendin ol. Böyle çok daha güzelsinquote:Op vrijdag 14 september 2018 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sonraki konu Tarkan şarkıları sadece olacak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |