SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Tot later, just me.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:23 schreef just me het volgende:
ik hoop dat ik op tijd terug ben om naar peaceman te luisteren!
Nàh, als ik trek krijg moet er haast gemaakt worden, anders komt er geen drol meer van terecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, ok, toen wilde ik gaan eten, at uiteindelijk na 18.00
Koffie gaat de hele dag en avond door hier. Net knokkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik eet nooit voor 18:00 uur. Meestal rond 19:00. Bak zwart goud er achteraan.
Erwtensoep..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat laat om te eten. Ik zat een paar uur geleden al
Lekker! Jullie dachten, het is wat koeler geworden, dus erwtensoep moet kunnen.quote:
Zoiets ja.. geen zin in aardappelen en grote happenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker! Jullie dachten, het is wat koeler geworden, dus erwtensoep moet kunnen.
Hmm, goed idee. *noteer*quote:
werken, training Lennon en toen eerst nog de loting voor de CL gekeken..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat laat om te eten. Ik zat een paar uur geleden al
... en toen maar spareribs laten bezorgen.quote:
we bestellen nooit eten en spareribs kan ik erg lekker zelf makenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... en toen maar spareribs laten bezorgen.
En dan nog gaan draaien ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
werken, training Lennon en toen eerst nog de loting voor de CL gekeken..
dat doe ik ook..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Begin anders voorzichtig met een uurtje of 2.![]()
VLC aanslingeren.
nee, dat is als Radiohead zonder Thom Yorke of R.E.M. zonder Michael Stipe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn op tournee zonder Mark Knopfler. Dan kan niets worden joh.
AC/DC was het altijd net niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja en net zo iets als AC/DC zonder Bon Scott. Het is het allemaal nèt niet.
Maar ja soms is het ook gewoon een keuze was carrieretechnisch het meest handige is, het is immers toch je baan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoewel die laatste weinig keus heeft.
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.quote:
Werkt ook niet bij elke man.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.
Een tip voor de dames voor de volgende spelletjesavond.
Het gitaarwerk van Angus Young is iets lastiger dan menigeen denkt. Ik vond Highway to Hell zeker niet slecht. Sinds de andere zanger trok ik alleen Thunderstruck een beetje, verder niet.quote:
Daarom: statistisch gezienquote:
Om te stikken in je eigen kots? Oh, je hebt het over Mark.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja soms is het ook gewoon een keuze was carrieretechnisch het meest handige is, het is immers toch je baan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.
Een tip voor de dames voor de volgende spelletjesavond.
Dat eerste is nooit handig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te stikken in je eigen kots? Oh, je hebt het over Mark.
"Een keerpunt in de carrière!"quote:
Mja, gitaar op zich is wat mij betreft het minst interessante deel van Rockmuziek. Gitaarsolo's heb ik over het algemeen ook helemaal niks mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gitaarwerk van Angus Young is iets lastiger dan menigeen denkt. Ik vond Highway to Hell zeker niet slecht. Sinds de andere zanger trok ik alleen Thunderstruck een beetje, verder niet.
jammer dit...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mja, gitaar op zich is wat mij betreft het minst interessante deel van Rockmuziek. Gitaarsolo's heb ik over het algemeen ook helemaal niks mee.
Voor mij Bas > Drums > Gitaar > Piano > Zangquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bass > zang > piano > drum > gitaar
+1quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mja, gitaar op zich is wat mij betreft het minst interessante deel van Rockmuziek. Gitaarsolo's heb ik over het algemeen ook helemaal niks mee.
Lukt helaas niet. We hebben hier geen kermis.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:17 schreef peaceman het volgende:
Olivia Newton John & John Travolta - You're The One That I Want
p.s er mag gedanst worden...
Yodewadadawa!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:17 schreef peaceman het volgende:
Olivia Newton John & John Travolta - You're The One That I Want
p.s er mag gedanst worden...
we hebben een krabpaal...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lukt helaas niet. We hebben hier geen kermis.
Er mag gelachen wordenquote:
quote:
Het klonk even alsof Thom Yorke zong oke?quote:
Ik heb dat niet gehoord...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het klonk even alsof Thom Yorke zong oke?
Zal ze niet zo erg vinden toch? Gelukkig kan je met ons gewoon typen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:16 schreef ToT het volgende:
Ook ingetuned, maar ff geen tijd om te kletsen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik luister mee en doe ondertussen wat huishouden. Dit vind ik toch wel het lekkerste nummer van Neneh Cherry.
Manchild is ook lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ik luister mee en doe ondertussen wat huishouden. Dit vind ik toch wel het lekkerste nummer van Neneh Cherry.
Hoe gaat het met mevrouwToT? Alles nog rustig?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:16 schreef ToT het volgende:
Ook ingetuned, maar ff geen tijd om te kletsen.
Eensquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Dank, dank. Ik voel me erg welkom nu!quote:
Dat ben je ook!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank, dank. Ik voel me erg welkom nu!
Hup, schoonmaken, jij!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank, dank. Ik voel me erg welkom nu!
Even pauze. En iemand lief aankijken voor koffie.quote:
Je zit in de organisatie?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
Morgen dus introductiekamp, ben benieuwd
We gaan naar Roden, een dorpje in Drenthe en daar chillen of zo denk ik. Weet niet. Ik zie het morgen wel.
Heeft dat niet eerder te maken met de dood van zijn partijgenoot?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:30 schreef peaceman het volgende:
Wilders heeft zijn aandacht weer gehad en blaast de Cartoonwedstrijd af...![]()
Ik ken Roden alleen van Vrijbuiter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
We gaan naar Roden, een dorpje in Drenthe en daar chillen of zo denk ik. Weet niet. Ik zie het morgen wel.
Nope, ik ben 'eerstejaars' (ben februari al begonnen) taalwetenschap student dus ik ga erheen om wat contacten te maken voordat het jaar begint.quote:
Volgens dit bericht niet:quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft dat niet eerder te maken met de dood van zijn partijgenoot?
Jij tussen verder alleen maar meiden toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:29 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nope, ik ben 'eerstejaars' (ben februari al begonnen) taalwetenschap student dus ik ga erheen om wat contacten te maken voordat het jaar begint.
Ja volgens mij wel. Ik ga niks vreemds uithalen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij tussen verder alleen maar meiden toch?
Taalwetenschappen in Drenthe... kas wa n bittie drèns dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nope, ik ben 'eerstejaars' (ben februari al begonnen) taalwetenschap student dus ik ga erheen om wat contacten te maken voordat het jaar begint.
Het zal vast wel leuk worden. Ik heb wel goede herinneringen aan de jeugdherberg in Roden. Mooie lokatie. Gaan jullie daar naar toe?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ik ga niks vreemds uithalen hoorIk laat het gewoon over me heen waaien en ik zie wel wat voor weekend het wordt. Ik heb absoluut geen verwachtingen.
Ja en dan is dit wmb nog een mindere ook... maar ja Ipod bepaalt vandaag.quote:
MtheBassman wel...quote:
deze is veel mooierquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht, dit klinkt als nine crimes, en toen kwam z'n stem en wist ik zeker dat het dezelfde knakker wasDamien Rice, altijd sentimenteel
Hier doet ie het gewoon...quote:
Dat was bij Damian Rice wellicht zo...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het leek stil, maar was gewoon een héél rustig nummer.
Goed idee.quote:
er staat idd van alles opquote:
Hoewel ik deze van hem volgens mij nog nooit bij Elf gehoord heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:53 schreef peaceman het volgende:
11 kan tevreden zijn:
Charlie Winston - Kick The Bucket
nee, maar hij heeft me wel op hem geattendeerd en ik vind het zeer goed te pruimenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik deze van hem volgens mij nog nooit bij Elf gehoord heb.
Alleen als het om koffie gaat dan wel.quote:
jij doet liever emmers klaveren?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind emmers schoppen overigens wel een beetje aso
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar hij heeft me wel op hem geattendeerd en ik vind het zeer goed te pruimen
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:56 schreef peaceman het volgende:
The Righteous Brothers - Unchained Melody
ow er zit nauwelijks gitaar in en mevrouw vindt het mooi hoor...quote:
#teamzorroquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow er zit nauwelijks gitaar in en mevrouw vindt het mooi hoor...
staat best wat leuks tussen he?!quote:
Zeker en mooie afwisselingquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
staat best wat leuks tussen he?!
liever een boudebiertje?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry, ik heb nog steeds niks met Boudewijntje
ik ook niet, maar toch heeft hij wel mooie liedjes gezongen van Lennart Nijgh.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
Sorry, ik heb nog steeds niks met Boudewijntje
Vondeling van Ameland vind ik nog wel mooi.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar toch heeft hij wel mooie liedjes gezongen van Lennart Nijgh.
Beter dat dan: "Oma, je snor prikt"quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Tja...dan zegt de kabouter weer " oma, je handen prikkelen"
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
Time Bandits - I'm Specialized In You
7 minuten maar?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar hij is ook niet voor iedereen. En 7 minuut zoveel is ook niet dat je 'm ff wegluistert, zeg maar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is waarschijnlijk niet het goede topic om op te posten maar ik wou dit toch ff delen:
Ik heb sinds een paar dagen een 30 dagen meditatie challenge gedaan en ik voel me zoveel beter. Totaal relaxt, geen onnodige gedachten en ademhaling gaat zoveel beter. Sommige angsten die ik door de dag heen heb, zijn er nauwelijks nog. Ik heb me een tijd lang niet zo fijn gevoeld. Ik voel ook nauwelijks hartkloppingen meer
Dit is waarschijnlijk niet het goede topic om op te posten maar ik wou dit toch ff delen:
Ik heb sinds een paar dagen een 30 dagen meditatie challenge gedaan en ik voel me zoveel beter. Totaal relaxt, geen onnodige gedachten en ademhaling gaat zoveel beter. Sommige angsten die ik door de dag heen heb, zijn er nauwelijks nog. Ik heb me een tijd lang niet zo fijn gevoeld. Ik voel ook nauwelijks hartkloppingen meer
die kans is best aanwezig...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga weer OV gebruiken en richting Gouda, bedankt voor de nrs. Als je na 22.00 nog draait schakel ik wellicht weer in
is ook niet zo heel bekend hoor.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
Heerlijk nummer dit. Net zoals de vorige nummers die ik vanuit de keuken hoorde![]()
En ik moet toch wel even afkicken van Melting, want ik rende naar de pc net om te typen dat het Queen met Seven Seas of Rhye was, maar toen zag ik het al staan
Heerlijk nummer dit. Net zoals de vorige nummers die ik vanuit de keuken hoorde![]()
En ik moet toch wel even afkicken van Melting, want ik rende naar de pc net om te typen dat het Queen met Seven Seas of Rhye was, maar toen zag ik het al staan
daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Als je je er goed bij voelt, vooral doorgaan
Leuk bandje hoor The Bees en vooral de eerste plaat is erg fijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze niet maar ik vind m nu al mooi![]()
![]()
Heerlijk melancholisch
Je hebt het vanavond wel ineens vaak over de kermis.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ooit lang geleden heb ik ze live gezien op de kermis hier.![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:20 schreef MTheBassman het volgende:
Koptelefoon masterracequote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je een koptelefoon op je knar hebt.
I want you in my roomquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
*mompelt iets over origineel van Vengaboys*
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
*mompelt iets over origineel van Vengaboys*
Verhip, scherp. Ik hou helemaal niet van de kermis.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt het vanavond wel ineens vaak over de kermis.
Gezellig, kermis!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verhip, scherp. Ik hou helemaal niet van de kermis.
* MTheBassman doet een poging om verbaasd te zijnquote:
Ik ben overtuigdquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
* MTheBassman doet een poging om verbaasd te zijn
Dreuge.quote:
quote:
Wat vind je aanstaande ervan als je dat tegen hem zegt?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik houd van je, maar de worst komt nog..
Die heeft de worst in de soep gedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat vind je aanstaande ervan als je dat tegen hem zegt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat vind je aanstaande ervan als je dat tegen hem zegt?
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover het worstenlied
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles het een end, mar dieje worst hetter twee?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
Hagelquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Snijt.Oké dan. En hagel, hoe noemen ze dat, vreuren wotter me jong?
Ramsay heb ik ook wel eens gebruikt voor een paintje!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:54 schreef MTheBassman het volgende:
I hate sausage jokes, they're the worst.
Tja, dit is best wel pulp eigenlijk he?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb bij hardcore toch een ander idee.
The worst kan je niet zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
That goes in there.
Echt, wat voor show is dit?!
Of toch wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
The worst kan je niet zeggen.
quote:
De Thursty Thursday Showquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
That goes in there.
Echt, wat voor show is dit?!
Nee de show is goedquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over de show. Ohooo!
Heb je het je vent al verteld of wordt het een "surprise!" in de huwelijksnacht?quote:
Wij hadden thuis geen videospeler, dus huurden we er een videobox bij. Tot we later wel een videospeler kregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb Purple Rain echt enorm vaak gehuurd in de videotheek, alleen om dit nummer![]()
En ja, ik ben zo oud dat ik nog video's gehuurd heb in een videotheek
ik heb zelfs een videohuur abonnement gehad.. zo eentje van 60 euro betalen en dan een maand onbeperkt kunnen huren, behalve de dagfilms.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb Purple Rain echt enorm vaak gehuurd in de videotheek, alleen om dit nummer![]()
En ja, ik ben zo oud dat ik nog video's gehuurd heb in een videotheek
Huwelijksnachtquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je het je vent al verteld of wordt het een "surprise!" in de huwelijksnacht?
Ik denk dat dat dan guldens waren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zelfs een videohuur abonnement gehad.. zo eentje van 60 euro betalen en dan een maand onbeperkt kunnen huren, behalve de dagfilms.
oh ja dat zal idd wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan guldens waren.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Huwelijksnachtdaar krijgt hij mijn kouseband om zn nek, voor zijn leven lang..
U bent goed bezig!quote:
Had je maar de goede kant op moeten fietsenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 22:19 schreef De_Nater het volgende:
Ik schakel zometeen weer in. Fietsen duurde langer dan gehoopt.
Ik heb meer smaak dan je denktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |