SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Tot later, just me.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:23 schreef just me het volgende:
ik hoop dat ik op tijd terug ben om naar peaceman te luisteren!
Nàh, als ik trek krijg moet er haast gemaakt worden, anders komt er geen drol meer van terecht.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JA, ok, toen wilde ik gaan eten, at uiteindelijk na 18.00
Koffie gaat de hele dag en avond door hier. Net knokkels.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik eet nooit voor 18:00 uur. Meestal rond 19:00. Bak zwart goud er achteraan.
Erwtensoep..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat laat om te eten. Ik zat een paar uur geleden al
Lekker! Jullie dachten, het is wat koeler geworden, dus erwtensoep moet kunnen.quote:
Zoiets ja.. geen zin in aardappelen en grote happenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker! Jullie dachten, het is wat koeler geworden, dus erwtensoep moet kunnen.
Hmm, goed idee. *noteer*quote:
werken, training Lennon en toen eerst nog de loting voor de CL gekeken..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat laat om te eten. Ik zat een paar uur geleden al
... en toen maar spareribs laten bezorgen.quote:
we bestellen nooit eten en spareribs kan ik erg lekker zelf makenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
... en toen maar spareribs laten bezorgen.
En dan nog gaan draaien ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
werken, training Lennon en toen eerst nog de loting voor de CL gekeken..
dat doe ik ook..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Begin anders voorzichtig met een uurtje of 2.![]()
VLC aanslingeren.
nee, dat is als Radiohead zonder Thom Yorke of R.E.M. zonder Michael Stipe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn op tournee zonder Mark Knopfler. Dan kan niets worden joh.
AC/DC was het altijd net niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja en net zo iets als AC/DC zonder Bon Scott. Het is het allemaal nèt niet.
Maar ja soms is het ook gewoon een keuze was carrieretechnisch het meest handige is, het is immers toch je baan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoewel die laatste weinig keus heeft.
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.quote:
Werkt ook niet bij elke man.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.
Een tip voor de dames voor de volgende spelletjesavond.
Het gitaarwerk van Angus Young is iets lastiger dan menigeen denkt. Ik vond Highway to Hell zeker niet slecht. Sinds de andere zanger trok ik alleen Thunderstruck een beetje, verder niet.quote:
Daarom: statistisch gezienquote:
Om te stikken in je eigen kots? Oh, je hebt het over Mark.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja soms is het ook gewoon een keuze was carrieretechnisch het meest handige is, het is immers toch je baan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Statistisch gezien, als een vrouw een (bord)spel speelt met een man, is het slim van de vrouw om AC/DC op te zetten. De man is dan afgeleid door de muziek en maakt fouten in het spel. De vrouw doet, statistisch gezien, niks anders tijdens het spel, dus heeft zij een voordeel.
Een tip voor de dames voor de volgende spelletjesavond.
Dat eerste is nooit handig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te stikken in je eigen kots? Oh, je hebt het over Mark.
"Een keerpunt in de carrière!"quote:
Mja, gitaar op zich is wat mij betreft het minst interessante deel van Rockmuziek. Gitaarsolo's heb ik over het algemeen ook helemaal niks mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gitaarwerk van Angus Young is iets lastiger dan menigeen denkt. Ik vond Highway to Hell zeker niet slecht. Sinds de andere zanger trok ik alleen Thunderstruck een beetje, verder niet.
jammer dit...quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mja, gitaar op zich is wat mij betreft het minst interessante deel van Rockmuziek. Gitaarsolo's heb ik over het algemeen ook helemaal niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |