Wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
Kan misschien op de valreep nog wat worden.....
een bruine trui breienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar flips kan alsnog gewoon een eigen TT breien
Top 15 veilig stellen en ander een mooie trui zoals Hema zeiquote:
oh ahquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top 15 veilig stellen en ander een mooie trui zoals Hema zei
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Ik zit een keer op mijn laptop op FOK! en heb nu helemaal niet door dat topic dicht is.
Dat probleem heb ik ook weleens.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Ik zit een keer op mijn laptop op FOK! en heb nu helemaal niet door dat topic dicht is.
ik zit nooit op mijn laptop op FOK! of althans, 1e x sinds ik mod ben geloof ik.quote:
Voel ik me iets minder onhandigquote:
Je hebt pagina's zeker aan staan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Nou, heb jij meer dan 300 posts per pagina als je een topic opent, of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wat je bedoelt
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, heb jij meer dan 300 posts per pagina als je een topic opent, of niet?
Minder dan 999 hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Mobiel ben ik altijd net iets cryptischer met m'n posts.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pagina's staan dan dus aanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?
misschien is ze kleurenblindquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.Normaal gesproken vallen die rode kleurtjes wel op.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
Volgens mij heb ik wel eens zo'n door crew volgebaggerd topic voorbij zien komen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
zijn er topics die de 999 gehaald hebben?
Zou kunnenquote:
Of ik ben gewoon niet zo slim hoor, dat kan ookquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.Normaal gesproken vallen die rode kleurtjes wel op.
tyf toch eens opquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
blauwquote:
Ja nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben er nou nog niet uit of multikwoten een advantage is als je het spel echt aan het spelen ben...
ik wil niet te veel posts achter elkaar doen en dan mezelf in de vingers snijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben er nou nog niet uit of multikwoten een advantage is als je het spel echt aan het spelen ben...
JE druk maken om postcountquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil niet te veel posts achter elkaar doen en dan mezelf in de vingers snijdendus multi quote it is.
Tevens houdt het mijn post count enigszins beperkt
Ik herken het door deze afbeelding;quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou kunnen
[..]
Of ik ben gewoon niet zo slim hoor, dat kan ook
Maar dan op een andere manierquote:
ja kak maar eens in de gaten houden de volgende keerquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ik herken het door deze afbeelding; [ afbeelding ]
Die dan linksonderin bij de TT en in het invoerveld onderaan tevoorschijn komt. En verder wordt volgens mij dat hele vlak er omheen ook roze.
Als je aan het multiquoten bent zie je dat alleen niet direct.. Dus kan je beter eerst even naast dat pop-upje klikken voordat je submit, dan komt de tekst weer in het invoerveld onderaan te staan.
Ja, de pagina vinden waar ze staan lukt me nog wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
coolblue weet daar vast wel raad mee
Wat voor data moet daarop komen te staan? Documenten / bestanden, of games / films / series?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:50 schreef Sked het volgende:
I, ik heb een zetje in de goede richting nodig. Ben op zoek naar een externe harde schijf, maar heb geen flauw benul hoe of wat.
Als je het nou ook via die link koopt, dan is FOK! ook weer blijquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, de pagina vinden waar ze staan lukt me nog wel.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zo dan, lekker bezig! Waar komt die dorst vandaan?
Films en series.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:52 schreef I. het volgende:
[..]
Wat voor data moet daarop komen te staan? Documenten / bestanden, of games / films / series?
Heyquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:52 schreef Anneloos het volgende:
I WILL STILL BE HEEEEEERE STARGAAZING
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja kak maar eens in de gaten houden de volgende keer
En ik weet echt niet welk pop upje. Ik ben zo mega in de war
Gaat het echt om een externe harde schijf als-in, je wil hem los kunnen koppelen en mee kunnen nemen? Of wil je hem gewoon gebruiken als extra opslagruimte voor bij je laptop / pc / tv.quote:
Kan echt niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
ik stort bijna in mensen, ga denk ik de downtime niet redden vandaag
latersquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
jammer johquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
Apart dat het dan niet opviel, maar kan gebeuren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:56 schreef Flippiee het volgende:
O
[..]
Oh datIk maar denken dat ik weer eens wat mis
Het zou wel erg fijn zijn als ik hem redelijk probleemloos mee kan nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:57 schreef I. het volgende:
[..]
Gaat het echt om een externe harde schijf als-in, je wil hem los kunnen koppelen en mee kunnen nemen? Of wil je hem gewoon gebruiken als extra opslagruimte voor bij je laptop / pc / tv.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel erg fijn zijn als ik hem redelijk probleemloos mee kan nemen.
ga je september winnenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:59 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaa mug, ik heb weer vermaak nodig tot ie plat is.
ik lette vast gewoon niet opquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Apart dat het dan niet opviel, maar kan gebeuren.
MOEMOEquote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:03 schreef moemoe het volgende:
Lief dagboek,
Ik kom niet in slaap, what to do?
een kat en mug spelletje dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 02:05 schreef Nattekat het volgende:
Die mug weet dat ik in aanvalmodus ben, hij komt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |