Wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
Kan misschien op de valreep nog wat worden.....
een bruine trui breienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
maar flips kan alsnog gewoon een eigen TT breien
Top 15 veilig stellen en ander een mooie trui zoals Hema zeiquote:
oh ahquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top 15 veilig stellen en ander een mooie trui zoals Hema zei
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Ik zit een keer op mijn laptop op FOK! en heb nu helemaal niet door dat topic dicht is.
Dat probleem heb ik ook weleens.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme. Ik zit een keer op mijn laptop op FOK! en heb nu helemaal niet door dat topic dicht is.
ik zit nooit op mijn laptop op FOK! of althans, 1e x sinds ik mod ben geloof ik.quote:
Voel ik me iets minder onhandigquote:
Je hebt pagina's zeker aan staan?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:29 schreef Flippiee het volgende:
Nou, heb jij meer dan 300 posts per pagina als je een topic opent, of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wat je bedoelt
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, heb jij meer dan 300 posts per pagina als je een topic opent, of niet?
Minder dan 999 hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Mobiel ben ik altijd net iets cryptischer met m'n posts.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pagina's staan dan dus aanquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat live gebeuren aan staan, maar normaal als ik zou switchen tussen topics heb ik iets van 50? ppp?
misschien is ze kleurenblindquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.Normaal gesproken vallen die rode kleurtjes wel op.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
Volgens mij heb ik wel eens zo'n door crew volgebaggerd topic voorbij zien komen ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
zijn er topics die de 999 gehaald hebben?
Zou kunnenquote:
Of ik ben gewoon niet zo slim hoor, dat kan ookquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, live-updates wel aan, da's vreemd dan.Normaal gesproken vallen die rode kleurtjes wel op.
tyf toch eens opquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien is ze kleurenblind
blauwquote:
Ja nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben er nou nog niet uit of multikwoten een advantage is als je het spel echt aan het spelen ben...
ik wil niet te veel posts achter elkaar doen en dan mezelf in de vingers snijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben er nou nog niet uit of multikwoten een advantage is als je het spel echt aan het spelen ben...
JE druk maken om postcountquote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil niet te veel posts achter elkaar doen en dan mezelf in de vingers snijdendus multi quote it is.
Tevens houdt het mijn post count enigszins beperkt
Ik herken het door deze afbeelding;quote:Op donderdag 30 augustus 2018 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou kunnen
[..]
Of ik ben gewoon niet zo slim hoor, dat kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |