Goed bezig weer Faxiequote:
nice, slaap lekker danquote:Op donderdag 30 augustus 2018 05:27 schreef Faxie het volgende:
Nee ben nog aan het werk
20 minuutjes en dan komt de aflossing
Dank. Werk zequote:Op donderdag 30 augustus 2018 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice, slaap lekker dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Hopen dat CL later wakker is, anders is ze gelijk getriggerd door die gif.
Fuck noquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:19 schreef Debsterr het volgende:
Goooedemorgen. Ik heb al hardgelopen. Voor het werk. Fuck yeah.
Zag laatst een recept voor gnocchi van zoete aardappel. Leek me lekker maar ook te veel moeitequote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook maar eens maken![]()
GET IN MAH BELLY
Welverdiende rant, je zou verwachten dat ze een beetje kunnen nadenken na zoveel jaar gestudeerd te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me gaat op FB los over banken en dat ze hun studieschuld moesten opgeven bij het afsluiten van de hypotheek. Ze hebben alsnog een huis van vier ton kunnen kopen terwijl ze met hun drieën zijn. En ze hebben allebei tig jaar gestudeerd en max geleend. Maar het is de schuld van de banken want die zijn doorgeslagen met hun regels en streng geworden en de overheid pest de armen met die dividendbelasting en de btw-verhoging van medicijnen en eten. Maar in mijn ogen zijn zij de rijken
En dan niet snappen dat het ook voor je eigen bestwil is als je elke maand met z'n tweeen zo'n 500 euro kwijt bent aan terugbetalen van je studielening.
Maar nee, boehoe, ze zijn streng! En ze nemen het startbedrag van de lening! Wat stom! Ja omdat het maandbedrag niet lager wordt.
Ja en vroeger werd gestimuleerd om te lenen want dat was toch goedkoop! Een lening is een lening die je terug moet betalen. verrassend.
Ken er nog eentje, bijna 40.000 schuld omdat de rente laag was. "En na twaalf jaar wordt het kwijtgescholden!" Ja leuk, 12 jaar een schijntje verdienen zodat je niks kunt terugbetalen, dan wordt het inderdaad uiteindelijk misschien kwijtgescholden. En toen moest ze 250 per maand terugbetalen en zoveel inkomen had ze niet eens.
VOORUIT DENKEN
LENING IS TERUGBETALEN
Mijn ouders hebben me volgens mij vroeger enge sprookjes verteld over lenendat ik er daarom zo'n hekel aan heb gekregen.
/rant op de vroege ochtend.
En van de roverheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welverdiende rant, je zou verwachten dat ze een beetje kunnen nadenken na zoveel jaar gestudeerd te hebben.
[ afbeelding ]
EN WIJ MAAR HARD WERKEN EN BLOEDEN TERWIJL ALLES VAN ONS WORDT GESTOLEN!!!!111!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eén pot nat joh, al die hoge here op hun pluche EN MAAR DIK VERDIENEN HE
TOT JE DOOD BENT DIEN. JE DOODT!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
EN DE GEWONE MAN MAAR WERKEN TOT ZE 75
Jaloers. Is me nog niet gelukt deze weekquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:19 schreef Debsterr het volgende:
Goooedemorgen. Ik heb al hardgelopen. Voor het werk. Fuck yeah.
door dit soort mensen wil ik eigenlijk mn facebook gewoon weggooienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me gaat op FB los over banken en dat ze hun studieschuld moesten opgeven bij het afsluiten van de hypotheek. Ze hebben alsnog een huis van vier ton kunnen kopen terwijl ze met hun drieën zijn. En ze hebben allebei tig jaar gestudeerd en max geleend. Maar het is de schuld van de banken want die zijn doorgeslagen met hun regels en streng geworden en de overheid pest de armen met die dividendbelasting en de btw-verhoging van medicijnen en eten. Maar in mijn ogen zijn zij de rijken
En dan niet snappen dat het ook voor je eigen bestwil is als je elke maand met z'n tweeen zo'n 500 euro kwijt bent aan terugbetalen van je studielening.
Maar nee, boehoe, ze zijn streng! En ze nemen het startbedrag van de lening! Wat stom! Ja omdat het maandbedrag niet lager wordt.
Ja en vroeger werd gestimuleerd om te lenen want dat was toch goedkoop! Een lening is een lening die je terug moet betalen. verrassend.
Ken er nog eentje, bijna 40.000 schuld omdat de rente laag was. "En na twaalf jaar wordt het kwijtgescholden!" Ja leuk, 12 jaar een schijntje verdienen zodat je niks kunt terugbetalen, dan wordt het inderdaad uiteindelijk misschien kwijtgescholden. En toen moest ze 250 per maand terugbetalen en zoveel inkomen had ze niet eens.
VOORUIT DENKEN
LENING IS TERUGBETALEN
Mijn ouders hebben me volgens mij vroeger enge sprookjes verteld over lenendat ik er daarom zo'n hekel aan heb gekregen.
/rant op de vroege ochtend.
De Dien maakt hem extra mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
TOT JE DOOD BENT DIEN. JE DOODT!!!!!
Nu heb ik geen verstand van leningen, want ben pauper.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je jaloers bent dat zij wel konden studeren en jij niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door dit soort mensen wil ik eigenlijk mn facebook gewoon weggooien
Omdat je per maand hetzelfde blijft betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik geen verstand van leningen, want ben pauper.
Maar als je van je studieschuld de helft hebt afbetaald voordat je een hypotheek wilt aanvragen, waarom is het dan het startbedrag van de studieschuld die van belang is?
Je hebt dan toch 5k lening die je af moet betalen en niet 10k?
Dat zegt ze toch, maandlasten van die lening zijn nog hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als je van je studieschuld de helft hebt afbetaald voordat je een hypotheek wilt aanvragen, waarom is het dan het startbedrag van de studieschuld die van belang is?
Omdat het maandbedrag van de aflossing niet omlaag gaat, en je dus dezelfde belasting op je inkomen blijft houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Ik betaal toch al belasting op mijn inkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het maandbedrag van de aflossing niet omlaag gaat, en je dus dezelfde belasting op je inkomen blijft houden.
Dit is al mooi.quote:Niet alleen kan je geen belasting betalen over niets, maar moet de onterecht geheven belastingen over dat niets, die gewoon dus volgens alle definities nu dus staats-diefstal heten, met de duur van minimaal de boekhoudbewaarplicht terug betaald worden! Daarom zou een vlaktax het beste zijn voor de belastingbetalers, zoiets als wegenbelasting in de brandstofprijs verwerken! Die veel rijd meer betaald! Maar aangezien we de meest nederlandse Nederlanders onvriendelijke politieke despoten ooit hebben, alle democratie minachtend, gaat hun belastingslavernij-feestjes gewoon door.
Goedemorgen Henk.quote:Die wie veel rijdt betaald? Dus alle mensen die in een provincie wonen zoals Friesland, Groningen, Drente. Die een auto nodig hebben om ook maar ergens te komen. En waar het openbaar vervoer compleet ruk is. Die moeten dan meer betalen??
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je jaloers bent dat zij wel konden studeren en jij niet?
mijne was al afbetaald voordat ik een huis kocht, dus no worriesquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:48 schreef Samzz het volgende:
Bij mij is t maandbedrag dat ik aflos ieder jaar omlaag gegaan.
Niet dat soort belasting.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Ik betaal toch al belasting op mijn inkomen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat je per maand hetzelfde blijft betalen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, maandlasten van die lening zijn nog hetzelfde
Het zal wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het maandbedrag van de aflossing niet omlaag gaat, en je dus dezelfde belasting op je inkomen blijft houden.
Gewoon terug naar ruilhandel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zal wel.
Banken zijn sowieso een noodzakelijke aids in deze maatschappij.
Gewoon zelf je huis bouwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zal wel.
Maar wel minder maanden. Ik vind het ook stom. Daarom maar even extra snel die studieschuld aan het afbetalen, dan ben ik er maar van af.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat je per maand hetzelfde blijft betalen.
Ja, dan hebben ze 5 jaar extra kans dat je de hypotheek niet kan betalen ipv 10. Daarom wordt dus het startbedrag genomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel minder maanden. Ik vind het ook stom. Daarom maar even extra snel die studieschuld aan het afbetalen, dan ben ik er maar van af.
Ja en dan krijgen ze kinderen en gaan ze minder werken en verdienen ze minder en moeten ze weer een herziening aanvragen en zijn ze nog langer bezig met terugbetalen én hebben ze een monster erbij dat klauwen vol met geld kostquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wel minder maanden. Ik vind het ook stom. Daarom maar even extra snel die studieschuld aan het afbetalen, dan ben ik er maar van af.
Ach ja zonder waren we nu nog arme boeren die van oogst naar oogst leven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zal wel.
Dan kun je beter een paar cavia's in de keuken hebben lopen inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en dan krijgen ze kinderen en gaan ze minder werken en verdienen ze minder en moeten ze weer een herziening aanvragen en zijn ze nog langer bezig met terugbetalen én hebben ze een monster erbij dat klauwen vol met geld kost
Doe ook een rant op facebook gooien dan. En dan even zijdelings erbij vermelden dat sommige mensen alles toegeworpen krijgen en dan nog klagen ditdat.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht een arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten voor de hypotheek, maar aangezien ik van alles mankeer wilde niemand me. Nu ben ik meer per maand aan die verzekering kwijt dan dat zij terugbetalen aan DUO en was de bank eigenlijk nog niet tevreden met de voorwaarden van die waardeloze verzekering. Laat ik daar eens over beginnen
Doe gewoon, maak de volgende kringverjaardag lekker ongemakkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik mocht een arbeidsongeschiktheidsverzekering afsluiten voor de hypotheek, maar aangezien ik van alles mankeer wilde niemand me. Nu ben ik meer per maand aan die verzekering kwijt dan dat zij terugbetalen aan DUO en was de bank eigenlijk nog niet tevreden met de voorwaarden van die waardeloze verzekering. Laat ik daar eens over beginnen
Ik geef je een paar klappen voor je broodquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon terug naar ruilhandel.
Gewoon even naar Duitsland of België verhuizen dan.quote:
ja, maar nu wil ik vragen stellen..quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik moest laatst voor de zesduizendste keer uitleggen hoe het nu zat met mijn school.
- hoe zat het ook alweer met je school? je was gestopt toch?
- Jahaaaa![]()
- en moet je nu ook alles terug betalen?
- klopt
- is dat niet heel veel?
- ja dat is best veel ja
- hoelang mag je daarover doen?
- zo'n 15 jaar...
4 jaar mensen!ik werk gewoon ondertussen. Kappen
Wij zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe ook een rant op facebook gooien dan. En dan even zijdelings erbij vermelden dat sommige mensen alles toegeworpen krijgen en dan nog klagen ditdat.
Mooie rel.
JA DE BTW OP MEDICIJNUH EN ETUH GAAT OMHOOG!!``! Gebruld door mensen die er geen hap minder door eten.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe ook een rant op facebook gooien dan. En dan even zijdelings erbij vermelden dat sommige mensen alles toegeworpen krijgen en dan nog klagen ditdat.
Mooie rel.
Nee!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nu wil ik vragen stellen..
Hoeveel was je startbedrag ongeveer?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik moest laatst voor de zesduizendste keer uitleggen hoe het nu zat met mijn school.
- hoe zat het ook alweer met je school? je was gestopt toch?
- Jahaaaa![]()
- en moet je nu ook alles terug betalen?
- klopt
- is dat niet heel veel?
- ja dat is best veel ja
- hoelang mag je daarover doen?
- zo'n 15 jaar...
4 jaar mensen!ik werk gewoon ondertussen. Kappen
Ik kan niks beloven.quote:
Veel te veel.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel was je startbedrag ongeveer?
Hehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Veel te veel.
En ik heb niets extra afgelost, want ondertussen gescheiden en ik geef teveel geld uit aan nutteloze dingen.![]()
Nog meer vragen?
Jaloers.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Nee hoor. Mijn bedrag was gelukkig beperkt, maar los nog niks extra af.
Al kan ik de hele schuld van mij en Loka tegelijk aflossen en nog geld overhouden
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen op facebook.
Discussie over halogeenlampen![]()
En dan een privé bericht krijgen dat je je tiefuskinderen moet opvoeden
De logica
Ja want ze had kanker
En dan maar je blijkbaar dat doen
Watquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen op facebook.
De logica
Ja want ze had kanker
Eigenlijk zouden mensen met kinderen ook veel minder hypotheek moeten kunnen krijgen want die zijn elke maand kapitalen kwijt aan die geldverslindende poepmonsters.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze 5 jaar extra kans dat je de hypotheek niet kan betalen ipv 10. Daarom wordt dus het startbedrag genomen.
*Poef* weg?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Gesprek met een match kwam op maatschappelijke betrokkenheid."Ik betaal een hoop belasting" was vast geen gewenst antwoord.
Rijke tata gespotquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Nee hoor. Mijn bedrag was gelukkig beperkt, maar los nog niks extra af.
Al kan ik de hele schuld van mij en Loka tegelijk aflossen en nog geld overhouden
Mensen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen op facebook.
De logica
Ja want ze had kanker
Fixed.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom ga je sowieso een discussie voeren op facebook.
Jezusquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:04 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen op facebook.
De logica
Ja want ze had kanker
ik nietquote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom ga je sowieso een discussie voeren over halogeenlampen op facebook.
Hou hem dan ook wat korter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik niet![]()
Maar mijn vriend kreeg de volle laag![]()
Ik neem dit mee als volgend agendapunt Dinoquote:
Dank je, ook namens Gerda.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem dit mee als volgend agendapunt Dino
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 08:19 schreef Lokasenna het volgende:
Facebook is als een dierentuin.
Interessant om toe te kijken, maar blijf achter de hekjes voor je eigen bestwil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |