Goed bezig weer Faxiequote:
nice, slaap lekker danquote:Op donderdag 30 augustus 2018 05:27 schreef Faxie het volgende:
Nee ben nog aan het werk
20 minuutjes en dan komt de aflossing
Dank. Werk zequote:Op donderdag 30 augustus 2018 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice, slaap lekker dan
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Hopen dat CL later wakker is, anders is ze gelijk getriggerd door die gif.
Fuck noquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:19 schreef Debsterr het volgende:
Goooedemorgen. Ik heb al hardgelopen. Voor het werk. Fuck yeah.
Zag laatst een recept voor gnocchi van zoete aardappel. Leek me lekker maar ook te veel moeitequote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Ook maar eens maken![]()
GET IN MAH BELLY
Welverdiende rant, je zou verwachten dat ze een beetje kunnen nadenken na zoveel jaar gestudeerd te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me gaat op FB los over banken en dat ze hun studieschuld moesten opgeven bij het afsluiten van de hypotheek. Ze hebben alsnog een huis van vier ton kunnen kopen terwijl ze met hun drieën zijn. En ze hebben allebei tig jaar gestudeerd en max geleend. Maar het is de schuld van de banken want die zijn doorgeslagen met hun regels en streng geworden en de overheid pest de armen met die dividendbelasting en de btw-verhoging van medicijnen en eten. Maar in mijn ogen zijn zij de rijken
En dan niet snappen dat het ook voor je eigen bestwil is als je elke maand met z'n tweeen zo'n 500 euro kwijt bent aan terugbetalen van je studielening.
Maar nee, boehoe, ze zijn streng! En ze nemen het startbedrag van de lening! Wat stom! Ja omdat het maandbedrag niet lager wordt.
Ja en vroeger werd gestimuleerd om te lenen want dat was toch goedkoop! Een lening is een lening die je terug moet betalen. verrassend.
Ken er nog eentje, bijna 40.000 schuld omdat de rente laag was. "En na twaalf jaar wordt het kwijtgescholden!" Ja leuk, 12 jaar een schijntje verdienen zodat je niks kunt terugbetalen, dan wordt het inderdaad uiteindelijk misschien kwijtgescholden. En toen moest ze 250 per maand terugbetalen en zoveel inkomen had ze niet eens.
VOORUIT DENKEN
LENING IS TERUGBETALEN
Mijn ouders hebben me volgens mij vroeger enge sprookjes verteld over lenendat ik er daarom zo'n hekel aan heb gekregen.
/rant op de vroege ochtend.
En van de roverheid.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Welverdiende rant, je zou verwachten dat ze een beetje kunnen nadenken na zoveel jaar gestudeerd te hebben.
[ afbeelding ]
EN WIJ MAAR HARD WERKEN EN BLOEDEN TERWIJL ALLES VAN ONS WORDT GESTOLEN!!!!111!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eén pot nat joh, al die hoge here op hun pluche EN MAAR DIK VERDIENEN HE
TOT JE DOOD BENT DIEN. JE DOODT!!!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
EN DE GEWONE MAN MAAR WERKEN TOT ZE 75
Jaloers. Is me nog niet gelukt deze weekquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:19 schreef Debsterr het volgende:
Goooedemorgen. Ik heb al hardgelopen. Voor het werk. Fuck yeah.
door dit soort mensen wil ik eigenlijk mn facebook gewoon weggooienquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me gaat op FB los over banken en dat ze hun studieschuld moesten opgeven bij het afsluiten van de hypotheek. Ze hebben alsnog een huis van vier ton kunnen kopen terwijl ze met hun drieën zijn. En ze hebben allebei tig jaar gestudeerd en max geleend. Maar het is de schuld van de banken want die zijn doorgeslagen met hun regels en streng geworden en de overheid pest de armen met die dividendbelasting en de btw-verhoging van medicijnen en eten. Maar in mijn ogen zijn zij de rijken
En dan niet snappen dat het ook voor je eigen bestwil is als je elke maand met z'n tweeen zo'n 500 euro kwijt bent aan terugbetalen van je studielening.
Maar nee, boehoe, ze zijn streng! En ze nemen het startbedrag van de lening! Wat stom! Ja omdat het maandbedrag niet lager wordt.
Ja en vroeger werd gestimuleerd om te lenen want dat was toch goedkoop! Een lening is een lening die je terug moet betalen. verrassend.
Ken er nog eentje, bijna 40.000 schuld omdat de rente laag was. "En na twaalf jaar wordt het kwijtgescholden!" Ja leuk, 12 jaar een schijntje verdienen zodat je niks kunt terugbetalen, dan wordt het inderdaad uiteindelijk misschien kwijtgescholden. En toen moest ze 250 per maand terugbetalen en zoveel inkomen had ze niet eens.
VOORUIT DENKEN
LENING IS TERUGBETALEN
Mijn ouders hebben me volgens mij vroeger enge sprookjes verteld over lenendat ik er daarom zo'n hekel aan heb gekregen.
/rant op de vroege ochtend.
De Dien maakt hem extra mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
TOT JE DOOD BENT DIEN. JE DOODT!!!!!
Nu heb ik geen verstand van leningen, want ben pauper.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:34 schreef CherryLips het volgende:
Omdat je jaloers bent dat zij wel konden studeren en jij niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door dit soort mensen wil ik eigenlijk mn facebook gewoon weggooien
Omdat je per maand hetzelfde blijft betalen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu heb ik geen verstand van leningen, want ben pauper.
Maar als je van je studieschuld de helft hebt afbetaald voordat je een hypotheek wilt aanvragen, waarom is het dan het startbedrag van de studieschuld die van belang is?
Je hebt dan toch 5k lening die je af moet betalen en niet 10k?
Dat zegt ze toch, maandlasten van die lening zijn nog hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als je van je studieschuld de helft hebt afbetaald voordat je een hypotheek wilt aanvragen, waarom is het dan het startbedrag van de studieschuld die van belang is?
Omdat het maandbedrag van de aflossing niet omlaag gaat, en je dus dezelfde belasting op je inkomen blijft houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet. Ik betaal toch al belasting op mijn inkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat het maandbedrag van de aflossing niet omlaag gaat, en je dus dezelfde belasting op je inkomen blijft houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |