Done.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
ONZ / De tabaksindustrie voor de rechter?
Uit het hart.
Fijn om te horen.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van roken ga je sneller dood.
Dus geniet ervan makker
Ja, dat soort gelegenheden zijn inderdaad het lastigst dat duurt ook het langst voordat je daar vanaf bent.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Alleen soms lastig met alcohol op maar dat gevoel verdwijnt ook wel weer na een paar seconden.
Ik had daar gek genoeg geen problemen mee. En ik zal je vertellen waarom. Er is niemand zo vaak gestopt met roken als ik. Ik stopte soms meerdere keren op een dagquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat soort gelegenheden zijn inderdaad het lastigst dat duurt ook het langst voordat je daar vanaf bent.
Mijn makker Onlogisch kan daar vast wat meer over vertellen.Deze enorme baas is al heel lang geleden gestopt met roken.
Het is niet zozeer moeite die ik had, meer dat ik er dan direct aan moest denken. Zoals maxi-mus terecht aangaf; binnen een paar seconden is dat weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had daar gek genoeg geen problemen mee. En ik zal je vertellen waarom. Er is niemand zo vaak gestopt met roken als ik. Ik stopte soms meerdere keren op een dagZo'n sukkel was ik. Tot ik op het punt kwam dat ik echt wilde stoppen. Ik kreeg steken in mijn borst. Een teken aan de wand kan je wel zeggen. Sindsdien nooit meer een peuk aangeraakt.
Mensen die moeite hebben met niet roken tijdens een drankje... tja... Daar heb ik slecht nieuws voor ben ik bangDie roken binnen afzienbare tijd (lees ; 1 jaar) weer.
Ik heb iets van 14 jaar gerookt of zoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet zozeer moeite die ik had, meer dat ik er dan direct aan moest denken. Zoals maxi-mus terecht aangaf; binnen een paar seconden is dat weg.
Maar meerdere malen per dagJe bent door een diep dal gegaan dan. Goed dat je het nu hebt volgehouden
Dat is wel heel veelquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Rookte 1,5 pakje Marlboro weg per dag op het laatst
Marlboro rokersquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb iets van 14 jaar gerookt of zoRookte 1,5 pakje Marlboro weg per dag op het laatst
![]()
Gelukkig nu 9.5 jaar gestopt
Alhoewel ik dat nog steeds veroordeel is roken nog vele malen triester.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Schuif jij anders nog even 2(!) Kapsalons naar binnen. Gore big.
Geen 2 kapsalons aankunnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Schuif jij anders nog even 2(!) Kapsalons naar binnen. Gore big.
Je hebt zelf ook jaren gerookt enorme debiel.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel ik dat nog steeds veroordeel is roken nog vele malen triester.
Hij is ermee gestopt thoquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook jaren gerookt enorme debiel.
Wauw, maak een nog irrelevantere opmerking.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké dikke.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen 2 kapsalons aankunnen
MIETJE
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar ik zou niet 2 kapsalons eten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Heb wel enorme trek steeds sinds ik gestopt ben.
Dat natuurlijk niet nee, ben geen ranzig varken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar ik zou niet 2 kapsalons eten.
Walgelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is normaal, maar ik zou niet 2 kapsalons eten.
Jij staat wel graag vooraan om mensen te veroordelen, hé?quote:
Ga jij naar dat soort meetings toe?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
AA meetings zijn tegenwoordig ook in grote maten rookvrij.
het ouderwetse kettingroken zit er daar niet meer bij
ik kom er 1 keer per jaar om een muntje te halenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij naar dat soort meetings toe?
Ga jij naar AA meetings?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
AA meetings zijn tegenwoordig ook in grote maten rookvrij.
het ouderwetse kettingroken zit er daar niet meer bij
is mega gristelijk tochquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ik kom er 1 keer per jaar om een muntje te halen
ik vind dat vooral een erg tragikomische bijeenkomst
Een sigaret.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij naar AA meetings?
Steek je er wat van op?
niet echtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij naar AA meetings?
Steek je er wat van op?
(lol)quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
Ik krijg altijd zin in een peuk van dit soort gesprekken
Hij veroordeelt mij omdat ik rook.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij staat wel graag vooraan om mensen te veroordelen, hé?
2 kapsalonnetjes op, hipster biertje erbij, voetbal aan, broekie uit, peukie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:39 schreef Saind het volgende:
Ik krijg altijd zin in een peuk van dit soort gesprekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |