Wat. een. figuur. Je begint zelf aan het roken waarvan je weet dat het slecht en smerig is, je kunt jezelf niet beheersen en dan ligt het aan de tabaksindustrie. Ja hoorrrr, kijk naar jezelf dom mens. ''Oh dit is zo'n goed verhaal ik ben toch niet dom hahahahahaha jajajajajjajajaja''. De tabaksindustrie mag je best wat kwalijk nemen, maar een aangifte. Hahaha.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-crimineel~a28fbbe6/
,,Dit is zo'n goed verhaal, ik vond mezelf altijd zo'n prutser dat ik rookte, maar dat is dus niet zo. Toen Bénédicte vertelde wat ze allemaal chemisch uitspoken met die sigaret om ervoor te zorgen dat roken zo makkelijk gaat... Dat ís toch gewoon crimineel,'' zegt Mylène die jarenlang álles probeerde om te stoppen. ,
quote:
Dan mag jij meer belasting betalen. Liever die rokers dat af laten tikkenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:15 schreef wollah het volgende:
Tabak moet zsm verboden worden. Smerige troep die duizenden levens per jaar kosten.
quote:
Vind ik prima hoor. Roken is echt niet meer van deze tijdquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan mag jij meer belasting betalen. Liever die rokers dat af laten tikken
In de brugklas zag ik al klasgenoten roken (lol). Dan spreken we over mensen/kinderen die 12/13 jaar oud zijn. Dan moet je je voorstellen dat de gemiddelde aangifteschrijver tegen de tabakslobby al minstens 30 jaar rookt. Je rookt jezelf al 30 jaar naar de tyfus en dan kom je er pas achter dat het slecht is voor je (lol). Geen knip voor de neus waard.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]grapje.
Inmiddels gelezen, helemaal met je eens. Ik vind mensen die de schuld van het gaan roken bij een ander zoeken enorm zwak en misselijkmakend. Er staan godverdomme 20 waarschuwingen op en enge plaatjes en toch moet je per se roken![]()
En dan niet kunnen stoppenWat ben je dan zwak zeg.
Dat heeft ook met opvoeding te maken. Die ouders zullen ook wel gerookt hebben waar hun kinderen bij zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In de brugklas zag ik al klasgenoten roken (lol). Dan spreken we over mensen/kinderen die 12/13 jaar oud zijn. Dan moet je je voorstellen dat de gemiddelde aangifteschrijver tegen de tabakslobby al minstens 30 jaar rookt. Je rookt jezelf al 30 jaar naar de tyfus en dan kom je er pas achter dat het slecht is voor je (lol). Geen knip voor de neus waard.
Nog erger inderdaad. Mijn nicht, die tien jaar geleden nog een stuk jonger was of course, besloot eens tegen haar ouders te zeggen dat ze moesten stoppen met roken omdat ze wilde dat ze niet eerder doodgingen. Baf, dat kwam binnen en ze stopten er meteen mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft ook met opvoeding te maken. Die ouders zullen ook wel gerookt hebben waar hun kinderen bij zijnDat soort walgelijke figuren zijn helemaal de meest lage vorm van menselijk leven.
Jouw nichtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog erger inderdaad. Mijn nicht, die tien jaar geleden nog een stuk jonger was of course, besloot eens tegen haar ouders te zeggen dat ze moesten stoppen met roken omdat ze wilde dat ze niet eerder doodgingen. Baf, dat kwam binnen en ze stopten er meteen mee.
Sign of the times.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft ook met opvoeding te maken. Die ouders zullen ook wel gerookt hebben waar hun kinderen bij zijnDat soort walgelijke figuren zijn helemaal de meest lage vorm van menselijk leven.
Pics van jouw nicht.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog erger inderdaad. Mijn nicht, die tien jaar geleden nog een stuk jonger was of course, besloot eens tegen haar ouders te zeggen dat ze moesten stoppen met roken omdat ze wilde dat ze niet eerder doodgingen. Baf, dat kwam binnen en ze stopten er meteen mee.
Nee.quote:
Omdat KLB geen serieuze reacties levert. We willen wel op een fatsoenlijk niveau communiceren.quote:
Dat had gekund in general chatquote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Omdat KLB geen serieuze reacties levert. We willen wel op een fatsoenlijk niveau communiceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |