Net even weer wat anders dan k*thoer. Ik hou van afwisseling. En las net dat Hostie het helaas druk had op het werk dus was liefquote:
Ben je alweer vrij vandaag?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net even weer wat anders dan k*thoer. Ik hou van afwisseling. En las net dat Hostie het helaas druk had op het werk dus was lief
Ja, gisterenmiddag gewerkt op kantoor en straks nog een paar uur thuiswerken.quote:
Slaap is ook belangrijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gaan zwemmen vanmorgen maar heb gefaald.
quote:
Je dacht aan incontinente bejaarden?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
je hebt nog een paar uur ochtend over..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nog bijna 3 uur.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
daar ging mn koffie bijnaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je dacht aan incontinente bejaarden?
Ik vind het allemaal prima heb vandaag ook weinig zinquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gisterenmiddag gewerkt op kantoor en straks nog een paar uur thuiswerken.
#lui
Wel net de wasmachine aangezet, helpt dat?
Nu wel. Dodged a bulletquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je dacht aan incontinente bejaarden?
Hoe was je strandwandeling?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt nog een paar uur ochtend over..
Degene met wie ik zou gaan moest om elf uur terug zijn.quote:
Heerlijk rustig zulke dagen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima heb vandaag ook weinig zin
Zijn ongeveer 5 mensen op kantoor en iedereen is apart gaan zitten
Niemand wilt je vriendje zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima heb vandaag ook weinig zin
Zijn ongeveer 5 mensen op kantoor en iedereen is apart gaan zitten
ik zie nog steeds geen probleem?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Degene met wie ik zou gaan moest om elf uur terug zijn.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen probleem?
Zonder iemand anders verdrink je?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Degene met wie ik zou gaan moest om elf uur terug zijn.
hmmquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat we in het water liggen zijn we drie kwartier verder he. En m'n lijf is nog niet badpakready dus dat zou ook nog moetenMaar ik heb me een fucking uur verslapen.
true, al trek ik dan wel graag weer een zwembroek aan voordat ik naar buiten ga..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
KerelsTrekken de kleren uit of aan en zijn klaar voor alles.
Plsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Oooh wacht, het is weer zover, het afzeikuurtje is begonnen. Ik zie het al.
Nee hoor, dat mag helemaal niet in mijn topic. Gaat zo wel weer over in kusjekroelquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:21 schreef CherryLips het volgende:
krijg je stiekem mod rechten als je een topic opent?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag helemaal niet in mijn topic. Gaat zo wel weer over in kusjekroel
Mag je daar alleen met zijn 2en naar binnen?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voordat we in het water liggen zijn we drie kwartier verder he. En m'n lijf is nog niet badpakready dus dat zou ook nog moetenMaar ik heb me een fucking uur verslapen.
Ja, gedurende 301 posts. Wist je dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je stiekem mod rechten als je een topic opent?
oh hey nergens voor nodig toch dit? chill CL. Niks aan de hand. Vrede en liefdequote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Vooral mod-plichten.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je stiekem mod rechten als je een topic opent?
neequote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, gedurende 301 posts. Wist je dat niet?
Alles?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:19 schreef CherryLips het volgende:
KerelsTrekken de kleren uit of aan en zijn klaar voor alles.
Is het uit met Sting dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Iemand hier toevallig ooit naar Senegal op vakantie geweest?
Nja bij deze dus. Gewoon dit topic extra lief doenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
maar ik open ook vrij weinig topics
En jij ook!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
oh hey nergens voor nodig toch dit? chill CL. Niks aan de hand. Vrede en liefde
Ben je ongesteld ofzo?![]()
ik ben altijd liefquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja bij deze dus. Gewoon dit topic extra lief doen
[..]
En jij ook!
Haar vriendin Elvi is ongesteld, dat straalt af denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
oh hey nergens voor nodig toch dit? chill CL. Niks aan de hand. Vrede en liefde
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Opzoek naar je prins uiteraardquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en daarom vlucht ik naar Senegal? Ik mis geloof ik die logica
Grote negerpiemel scoren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Europese vrouwen gaan toch naar Afrika voor de mannen. Dacht dat dat algemeen bekend wasquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele probleem van de PVV was dat al die mannen hier naar toe komen? Ik snap er niets meer van.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Europese vrouwen gaan toch naar Afrika voor de mannen. Dacht dat dat algemeen bekend was
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Europese vrouwen gaan toch naar Afrika voor de mannen. Dacht dat dat algemeen bekend was
quote:
Ohw, ik wist toch niet dat al die prinsen waar je het geld naar op moet sturen daar wonenquote:
Ook een geslaagde aanval of alleen een poging?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Een vrouw vragen of ze ongesteld is.Godver.
![]()
Tevens, dankjewel Yv, daar had je helemaal gelijk in inderdaad![]()
Geen problemen mee, in Zeeland is genoeg ruimtequote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hele probleem van de PVV was dat al die mannen hier naar toe komen? Ik snap er niets meer van.
Ik vind deze post een beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Californium het volgende:
Als ik ga zwemmen dan trek ik om half 7 een badpak aan, kleding eroverheen, gooi wat ondergoed handdoek en andere shit in een tas. Spring op de fiets. Gooi kleding uit en in een kluis en klaar.
Ben ik nu een man?
Ik weet niet wat voor de rest je lichaam zwembad klaar maken is.
Ga daar heen voor mijn activiteit, boeit mij die paar haren op mijn benen nu
Maar ik snap het oprecht nietquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind deze post een beetje olie op het vuur
Goede toevoegingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Californium het volgende:
Als ik ga zwemmen dan trek ik om half 7 een badpak aan, kleding eroverheen, gooi wat ondergoed handdoek en andere shit in een tas. Spring op de fiets. Gooi kleding uit en in een kluis en klaar, lig ik om 7 uur in het zwembad.
Ben ik nu een man?
Ik weet niet wat voor de rest je lichaam zwembad klaar maken is.
Ga daar heen voor mijn activiteit, boeit mij die paar haren op mijn benen nu
Doe allebei combineren.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohw, ik wist toch niet dat al die prinsen waar je het geld naar op moet sturen daar wonen![]()
Nee ik wil een week naar Gambia op vakantie maar toen zei iemand dat Senegal mooier is maar ik zie het niet echt dus vandaar dat ik dacht ik vraag het hier. Hier is iedereen altijd alwetend.
Aahw dat is lief.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Precies, Harman en ik passen ieder wel een week op je zusje.
Travelquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ohw, ik wist toch niet dat al die prinsen waar je het geld naar op moet sturen daar wonen![]()
Nee ik wil een week naar Gambia op vakantie maar toen zei iemand dat Senegal mooier is maar ik zie het niet echt dus vandaar dat ik dacht ik vraag het hier. Hier is iedereen altijd alwetend.
We zijn vannacht van half 1 tot half 8 matig bereikbaar geweest. Binnen een uur tijd sinds het geblokkeerd is, 210K sessies geblokkeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook een geslaagde aanval of alleen een poging?
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
Een vrouw vragen of ze ongesteld is.Godver.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede toevoeging![]()
Ik wilde al vragen of je dan thee ging drinken daar
Zolang je chocolade bij je hebt kun je het best vragenquote:
Ohw dat valt nog wel mee. Niet de hoeveelheid maar de daadwerkelijke economische schade dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We zijn vannacht van half 1 tot half 8 matig bereikbaar geweest. Binnen een uur tijd sinds het geblokkeerd is, 210K sessies geblokkeerd.
dan ben je een manquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ik snap het oprecht niet
hmm, thuis ligt vast nog wel iets.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zolang je chocolade bij je hebt kun je het best vragen.
Tevens, heeft iemand chocolade voor me?
Zijn er nog andere fora over?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een topic openen in een ander subfoum? Veel te eng *jbpanic.gif*
Hoe puurder hoe beterquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, thuis ligt vast nog wel iets.
wel puur..
Dat is de enige juiste dus dat is goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, thuis ligt vast nog wel iets.
wel puur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gambia is geen land voor een vrouw alleen. Daar ga je heen om een negerpiemel te scorenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnbaar. Gekke vogel die Fogel.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:42 schreef gianni61 het volgende:
deze aldi chocolade trouwensKlinkt niet lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lidl heeft lekkere melkchocolade met knispers.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
jij bent niet kieskeurig?quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gambia is geen land voor een vrouw alleen. Daar ga je heen om een negerpiemel te scoren
quote:
deze aldi chocolade trouwensAldi is sowieso wel een held wat dat betreft. Hier tenminste, echt een hele rij vol met chocoladedingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je overal wat van pakken en voor minder dan 10 euro ben je altijd veilig thuis![]()
deze aldi chocolade trouwensDie is lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veilig thuis zeg je nou wel. Maar Aldi ligt altijd in de achterbuurt. Het is maar de vraag hoe veilig thuis je komt.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Aldi is sowieso wel een held wat dat betreft. Hier tenminste, echt een hele rij vol met chocoladedingen.
Kan je overal wat van pakken en voor minder dan 10 euro ben je altijd veilig thuis
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Veilig thuis zeg je nou wel. Maar Aldi ligt altijd in de achterbuurt. Het is maar de vraag hoe veilig thuis je komt.
Mag toch aannemen dat ze je niet bewust benaderen. Genoeg recensies van ouderen of alleenstaanden ook. Niemand zegt daar wat over. Nja dan ga ik gewoon een strandje verder zittenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gambia is geen land voor een vrouw alleen. Daar ga je heen om een negerpiemel te scoren
ja, ik kom niet heel vaak bij de aldi, maar qua chocola en koekjes en zo neem ik dan altijd wel een voorraadje meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Aldi is sowieso wel een held wat dat betreft. Hier tenminste, echt een hele rij vol met chocoladedingen.
Kan je overal wat van pakken en voor minder dan 10 euro ben je altijd veilig thuis
Bijlmer net zo, en dat ligt een stuk dichterbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk standje?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze je niet bewust benaderen. Genoeg recensies van ouderen of alleenstaanden ook. Niemand zegt daar wat over. Nja dan ga ik gewoon een standje verder zittenPiemelvrije strand.
Dat is juist waarvoor die oude alleenstaanden heengaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze je niet bewust benaderen. Genoeg recensies van ouderen of alleenstaanden ook. Niemand zegt daar wat over. Nja dan ga ik gewoon een standje verder zittenPiemelvrije strand.
Samzz heeft deze bewering al ontkracht..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
whut? wacht ik zal de reactie even uitbreiden...
"Dat zegt elke vrouw"
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:45 schreef TaMieke het volgende:
Die chocola van de Aldi met rozijnen en noten erin
Behalve op het hookers forum zijn er toch weinig mensen die zeggen dat ze ergens heengaan voor de (man)hoerenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat ze je niet bewust benaderen. Genoeg recensies van ouderen of alleenstaanden ook. Niemand zegt daar wat over. Nja dan ga ik gewoon een strandje verder zittenPiemelvrije strand.
deze aldi chocolade trouwensDiabetesvoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn wel bezig alle Aldi's te pimpen om beter te kunnen concurreren. Hier is de Aldi juist verdwenen en doet de Lidl het prima.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Lidl is veel fijner dan de Aldi. Alleen ik heb hier alleen een Aldi en geen Lidl![]()
Van de week maar weer eens omrijden
Uitzonderingen bevestigen......quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samzz heeft deze bewering al ontkracht..
Als het echte prinsen zijn dan geef ik gewoon Elvi's nummer. Win-win.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is juist waarvoor die oude alleenstaanden heengaan![]()
Maar goed, ze zullen je er vast niet mee om de oren slaan.
Echt? Op naar de Lidl.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Harmankardon het volgende:
Lidl is een prima winkel, plus nergens krijg je betere kant en klare creme brulee dan daar
Nieuwe Aldi ziet er zeker goed uit, van het weekend nog in 1 geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn wel bezig alle Aldi's te pimpen om beter te kunnen concurreren. Hier is de Aldi juist verdwenen en doet de Lidl het prima.
Alleen als het Vikingnegers zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het echte prinsen zijn dan geef ik gewoon Elvi's nummer. Win-win.
Lidl ligt me te ver weg.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Harmankardon het volgende:
Lidl is een prima winkel, plus nergens krijg je betere kant en klare creme brulee dan daar
Nja dat soort dingen zijn toch ook anoniem. En als er echt overlast van was dan had je wel klachten van preutse mensen zoals ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Behalve op het hookers forum zijn er toch weinig mensen die zeggen dat ze ergens heengaan voor de (man)hoeren
rozijnen in chocola is wel een beetje hate it or love verhaal geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee?
* TaMieke noteert; nooit meer in een discussie over eten mengen
Ik heb nu een paar maanden een nieuwe Aldi ja, wel mooi omgebouwd inderdaad maar dan nog heb ik liever de Lidl.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn wel bezig alle Aldi's te pimpen om beter te kunnen concurreren. Hier is de Aldi juist verdwenen en doet de Lidl het prima.
Ik eet ook ananas op mijn pizza.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rozijnen in chocola is wel een beetje hate it or love verhaal geloof ik
bij beide winkels lukt het me nooit echt om alles op mn boodschappenlijstje te vinden. dat vind ik wel een beetje jammerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar maanden een nieuwe Aldi ja, wel mooi omgebouwd inderdaad maar dan nog heb ik liever de Lidl.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had een Tindermatch. Best leuk. Op gegeven moment gaat t over werk. Zegt ie 'Ik snap niet dat niet iedereen 20 uur gaat werken voor fulltime salaris. Als je dat niet doet kun je beter je handje op gaan houden, krijg je net zo veel als wanneer je voor minimum werkt. Ik kom echt niet uit bed voor minder dan modaal en ik werk er 20 uur voor. Zou iedereen moeten doen. En kan dat niet dan is t je eigen schuld en doe je iets verkeerd.'
Ik heb m geblokt.
Sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ik had een Tindermatch. Best leuk. Op gegeven moment gaat t over werk. Zegt ie 'Ik snap niet dat niet iedereen 20 uur gaat werken voor fulltime salaris. Als je dat niet doet kun je beter je handje op gaan houden, krijg je net zo veel als wanneer je voor minimum werkt. Ik kom echt niet uit bed voor minder dan modaal en ik werk er 20 uur voor. Zou iedereen moeten doen. En kan dat niet dan is t je eigen schuld en doe je iets verkeerd.'
Ik heb m geblokt.
Lolquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m geblokt.
Dat vat het wel het beste samen ja. Zeker met chocolade eromheen want dan kan je nog denken dat er iets lekkers in zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:53 schreef Samzz het volgende:
Rozijnen en krenten zijn de uitvinding van de duivel.
Ik heb m wereldvreemd genoemd. En gezegd dat ik geen zin heb t contact verder te zetten omdat ik dergelijke kortzichtigheid niet verenigbaar vind met mijn opvattingenquote:
Misschien als ie naar Zeeland verhuisd is.quote:
De ultieme vorm van misleidingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vat het wel het beste samen ja. Zeker met chocolade eromheen want dan kan je nog denken dat er iets lekkers in zit.
Nee hoor dat is heel normaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Oh chocolade rozijnen zijn dan wel weer awesome. I'm weird.
Godsamme wat een idioot.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m geblokt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Zo lomp iddquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme wat een idioot.
Heb nog wel een keer 'ruzie' gehad met mijn vriend toen hij begon over: succes is een keuze.
Ik krijg echt jeuk van dat soort zinloze opmerkingen.
(later heeft hij uitgelegd hoe hij dat ziet en het komt op totaal iets anders neer. Dus accepteer ik maar dat hij het soms wat lomp uitdrukt )
Nee dan denk je een lekkere chocolade pinda te pakken zijn het rozijnenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:56 schreef Debsterr het volgende:
Pindaquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dan denk je een lekkere chocolade pinda te pakken zijn het rozijnen
Brrrrrrquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
met hazelnoten hoef ik niet, maar met amandel daarentegenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:00 schreef Samzz het volgende:
Chocolade met hazelnoten of amandelen daarentegen.
NOM.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:58 schreef MCH het volgende:
[..]vooral in een mix met yoghurt/witte chocolade
Choco pinda'squote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja, maar pindarostjesquote:
Dafuqquote:Op woensdag 29 augustus 2018 09:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m geblokt.
Is het toch ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef Harmankardon het volgende:
Als succes een keuze is dan is kanker dan ook.
Als je het krijgt zou het wel zijn als je van te voren zou mogen kiezen waar en welk soort.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef Harmankardon het volgende:
Als succes een keuze is dan is kanker dan ook.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
rare negatieve mensen die geen pinda's lusten.
Ik denk dat ik een tijdje van Fok ga. Dit is echt sfeerverpestend!
Aan m'n kleine teen zou wel mogen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het krijgt zou het wel zijn als je van te voren zou mogen kiezen waar en welk soort.
Je wacht maar een topicquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Je bent er anders al 1 kwijt hoor....quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wacht maar een topic![]()
Nobody leaves on my watch
CLquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent er anders al 1 kwijt hoor....
Je kan het ook krijgen zonder te roken, dus niet altijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
Longkanker is toch een soort van keuze.
*duikt weg
Nee, niet alle mannen zijn zo debiel kortzichtig. Er zijn ook vrouwen die zo denken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo zijn mannen. En daarom vinden jullie ons zo onweerstaanbaar.
Dit is wel echt mijn ergste nachtmerrie. Nog nooit gerookt hebben en dan dat krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef Vinniiee het volgende:
Longkanker is toch een soort van keuze.
*duikt weg
Dan kies ik voor baarmoederhalskanker.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je het krijgt zou het wel zijn als je van te voren zou mogen kiezen waar en welk soort.
Dan neem ik jouw prostaatkanker wel. Eerlijk oversteken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan kies ik voor baarmoederhalskanker.
Tot over 3 wekenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Of sowieso ooit. Bed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Snap zoiezo niet waarom je voor minder dan 3x modaal je bed uitkomt.
Dealquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw prostaatkanker wel. Eerlijk oversteken.
Daarom: soort vanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan het ook krijgen zonder te roken, dus niet altijd.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan kies ik voor baarmoederhalskanker.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan neem ik jouw prostaatkanker wel. Eerlijk oversteken.
Ik zei doei!!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wacht maar een topic![]()
Nobody leaves on my watch
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Manager in het MKBquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:13 schreef Harmankardon het volgende:
Die mensen met ''succes is een keuze'' gezwets zijn ook bijna nooit echt heel succesvol. Type plaatsvervangend manager werkplaats ofzo
Eigen bedrijfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Manager in het MKB
Van Greet en Henk.
Die liggen al een tijdje stilquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw klusprojectjes?
Oh ja, van die figuren "CEO"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eigen bedrijf
(dat niet loopt)![]()
Overal leningen en spul op afbetaling om te laten zien hoe succesvol ze zijn.
Dan beter de hele dag op FOK! zitten. Dat is pas succes.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eigen bedrijf
(dat niet loopt)![]()
Overal leningen en spul op afbetaling om te laten zien hoe succesvol ze zijn.
"CEO AND INSPIRATOR!!"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh ja, van die figuren "CEO"
VAN JE EENMANSZAAK.
Anders kan ik geen kip meer kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Arbeider.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik LinkedIn bekijk ben ik sowieso de laatste in NL die geen entrepeneur is
Geen entrepeneur zijn is het nieuwe entrepeneur zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef Harmankardon het volgende:
Serieus wel eens mensen gesproken die "ondernemer" wilden worden. Dan vraag je wat ze dan willen gaan doen "ja, nee dat weet ik niet. Ondernemen"quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef Harmankardon het volgende:
Ik zeg hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen entrepeneur zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef Harmankardon het volgende:
Nu hij weer op zoek is naar een nieuwe kip moeten de plintjes er wel strak bij liggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te warm weer geweest of gewoon even een klus-pauze?
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Protip als je handen je lief zijn, geen brandende lampenolie eroverheen flikkeren. Ik denk, ik zeg het even voor als je er nog niet zo over had nagedacht zoals ik
Dat bepaal ik zelf wel! Mijn lichaam, mijn handen, mijn brandende lampolie.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Protip als je handen je lief zijn, geen brandende lampenolie eroverheen flikkeren. Ik denk, ik zeg het even voor als je er nog niet zo over had nagedacht zoals ik
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ik wel eens op Tinder voorbij komenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh ja, van die figuren "CEO"
VAN JE EENMANSZAAK.
het schijnt echter dat dit goed scoort op youtube..quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen in de slaapkamer toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu hij weer op zoek is naar een nieuwe kip moeten de plintjes er wel strak bij liggen.
Oei. Kan je niet eens één weekje zonder Cali.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Bedien je nu je toetsenbord met een rietje in je mond?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Auwquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral geen zin. Laatste slaapkamer die ik opnieuw heb behangen een jaar of 2 over gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te warm weer geweest of gewoon even een klus-pauze?
Ik heb wel pindakaas op mijn broodquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme, soms snap ik wel waarom jij nog single bentquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar moeten haar plintjes er strak bij liggen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Godsamme, soms snap ik wel waarom jij nog single bent
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ach ik was gister bijna ontploft
Even de post ophalen bij paps. Die had tegen het gasfornuis aangestoten.
Oei. Na goed luchten alles weer veilig?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ach ik was gister bijna ontploft
Even de post ophalen bij paps. Die had tegen het gasfornuis aangestoten.
Gisteren deed het echt verrekte veel pijn, beetje morfine gekregen in het ziekenhuis en vandaag valt het reuze mee eigenlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Oei. Kan je niet eens één weekje zonder Cali.
Hopelijk helpen de pijnstillers een beetje.
Gevalletje "help, mijn man is klusser" ?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik een vrouw was en ik zag iemand met mijn huis, dan zou ik hard wegrennen.
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei. Na goed luchten alles weer veilig?
Gewoon compenseren met 45 cm pener.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
Neuh, ben rechtshandig.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Bedien je nu je toetsenbord met een rietje in je mond?
Misschien hebben ze toch gelijk op Fok!; gewoon altijd veilig binnen blijven.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja.
Hij was nog niet zo lang de deur uit gelukkig. Zou zaterdag pas thuis komen
hoe krijg je brandende lampenolie over je heenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gisteren deed het echt verrekte veel pijn, beetje morfine gekregen in het ziekenhuis en vandaag valt het reuze mee eigenlijk. Straks weer naar de arts en eens kijken wat er dan gebeurt.
Ja lang verhaal maar de korte versie is dat ik nogal dom bezig wasquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe krijg je brandende lampenolie over je heen
Kaarsvet is kinky maar lampenolie is gewoon ziek
Je ex nog gefeliciteerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
Goh, echtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja lang verhaal maar de korte versie is dat ik nogal dom bezig was
Daarom altijd maar 1 klus tegelijk doenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, valt wel meequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gevalletje "help, mijn man is klusser" ?
Rent ze ook hard wegquote:
Ja, ook alleen dat.quote:
Auwquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon bij haar wippen. Veel makkelijkerquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom altijd maar 1 klus tegelijk doen
Niet iedereen heeft een speeltuintje in de buurt van haar huisquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon bij haar wippen. Veel makkelijker
Kan je moeder ook ongestoord kakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit weekend heb ik weer een wc-deur.
Niemand kakt in mijn huis behalve ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je moeder ook ongestoord kakken
Lief
Ik heb er echt veelquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een speeltuintje in de buurt van haar huis
[ afbeelding ]
uhuquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niemand kakt in mijn huis behalve ik.
Arm squad meisjequote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niemand kakt in mijn huis behalve ik.
Misschien denkt ze nog dat dat zijn fetisj is.quote:
Kantoor strugglesquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kakken in de kaklucht van een ander
Jouw moeder?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien denkt ze nog dat dat zijn fetisj is.
Ik vind het inderdaad zieliger voor m'n moeder.
Zo hard kakken dat je eigen lucht zo snel mogelijk overheerst.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kakken in de kaklucht van een ander
Het is niet hetzelfde zonder haar.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het wel lief dat het weer over poep gaat in de hoop dat CL zo snel mogelijk weer terugkomt
Alsof ze niet gewoon mee zit te lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het wel lief dat het weer over poep gaat in de hoop dat CL zo snel mogelijk weer terugkomt
Paar rotte eieren etenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo hard kakken dat je eigen lucht zo snel mogelijk overheerst.
Is CL ook gekapt danquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige mensen waren vanochtend niet op hun beste gedrag. Hopelijk komt ze vanmiddag na wat lekkere wafels met een warme chocolade en het verbranden van haar mond hier weer postenquote:
Zoals iedereen die gedag zegtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof ze niet gewoon mee zit te lezen.
Echtquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen waren vanochtend niet op hun beste gedrag. Hopelijk komt ze vanmiddag na wat lekkere wafels met een warme chocolade en het verbranden van haar mond hier weer posten
ik ken dat wel van andere fora.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kon toch ergens zien hoeveel lurkers er zijn ?
Je kan CL gewoon bij naam noemen hoor. We waren er allemaal bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen waren vanochtend niet op hun beste gedrag.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan CL gewoon bij naam noemen hoor. We waren er allemaal bij.
nou nou nouquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:19 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is alleen even offline gegaan vanwege de zeikerds net. Komt straks wel weer kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt. Dat heb ik geloof ik volledig gemist
.
Hopelijk komt ze weer terug.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zou eerder jou bij naam noemen, met je zielige opmerking.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Zegt ie wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf een zielige opmerkingquote:Op woensdag 29 augustus 2018 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou eerder jou bij naam noemen, met je zielige opmerking.
jij bent vandaag nep vrolijk! anders zou je dat niet zeggen.
Ik ben sowieso zielig. Maar dat boeit me niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf een zielige opmerking
game forumsquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En het fripsel-lotgenotenforum?
Ons nog minder.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso zielig. Maar dat boeit me niet.
Bedankt voor je openheid Dino!quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik kom alleen op fok! en soms op got om beurs/crypto topics te lezen
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
fripsel is ook een soort game. Altijd een verrassing wat je nu weer fout hebt gedaan
Dit valt me van je tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
fripsel is ook een soort game. Altijd een verrassing wat je nu weer fout hebt gedaan
dat was op pagina 1 al verpest.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Liefjes, jullie verpesten mijn kusjekroeltopic
Tijd om het weer over negerseks te hebben dunkt me.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Er werd laatst meermaals verzocht om wat relletjes. Nu heb je het en is het weer niet goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat we het hele topic op diezelfde voet moeten doorgaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat was op pagina 1 al verpest.
Mensen die CL pesten krijgen met mij te maken
Ik zou je doen hoor en na de neukie lekker pindakaas etenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso zielig. Maar dat boeit me niet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat was op pagina 1 al verpest.
Mensen die CL pesten krijgen met mij te maken
Pity fuckquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou je doen hoor en na de neukie lekker pindakaas eten
Ik ook. ik kan het niet ontkennenquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zouden sommige mensen voor tekenen
Aahw de ontwenning is al begonnen? Hoe lang is hij op vakantie?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ook. ik kan het niet ontkennen
Ja echt niet normaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aahw de ontwenning is al begonnen? Hoe lang is hij op vakantie?
Ohw al op de helftquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
Hij is maar een week weg. zie hem zaterdag weer. DUURT LANG
Aanstellert.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
klefbek.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal.
Dat je zijn onderbroek naar beneden trekt en dit je glimlachend aankijktquote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan een slappe piemel.
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Beledig mij gewoon als je wat kwijt moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |