geen tegenstand hequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Die de Jong. Wat een speler. Die komt linea recta uit het Ajax van de jaren '70. Wat een branie, wat een lef, wat een stijl.²
Wel een vd beste in zijn soort voetbal. 140 wedstrijdjes man united genot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind moet toch wel de saaiste voetballer op de velden zijn. Onderneemt nooit iets spannends. Alleen maar veilige balletjes breed en terug.²
Ik snap vrouwen nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vind ik wel leuk zo een woest baardje
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind moet toch wel de saaiste voetballer op de velden zijn. Onderneemt nooit iets spannends. Alleen maar veilige balletjes breed en terug.²
Hij doet het altijd. Echt mooi om naar te kijken. Hij doet me aan een andere néger denken: Frank Rijkaard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geen tegenstand he
Ik loop daar ook zo doorheen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze ziet niet zo goed.
[ afbeelding ]
Zijn hier ook gifs van met 2 donkere piemels in de mond? OF is dat te direct? #dtvquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze ziet niet zo goed.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
geen tegenstand he
Ik loop daar ook zo doorheen
Karina, jij bent een girl? Kan je me helpen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je ik snap mannen meestal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |