Neemt extra centimeters mee onder de douche stukje teamspiritquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Je ziet wel een beetje dat Winter daar voor lul zit

Boel in de gaten houden voor Henrichsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]nou ik denk ook altijd, wat doet hij daar nou eigenlijk.

Nee ik vind Blind leuker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit moeten we aan Corrie vragen, dan weten we het antwoord al

Nee maar andersom negeren ze die idiootquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zouden ze Ten Hag verstaan denk je?

Hoe is het met Henny?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boel in de gaten houden voor Henrichs

0-0 is zatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef Themeparktommy het volgende:
pfff wel even scoren hoor die tweede helft!

Ja dag, jij gaat me nu dus vertellen dat als je de kans zou hebben je er niet op zou willen zitten?quote:

Daar had het na drie kwartier 5-0 moeten staan. Maar ja dat is allemaal onderdeel van HET PROCES.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:45 schreef Slobeend het volgende:
Sorry maar ik moet denken aan Feyenoord-Trencin.

Nee zo ben ik niet timmmmmquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dag, jij gaat me nu dus vertellen dat als je de kans zou hebben je er niet op zou willen zitten?

0-0 is voldoende Hansquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax tikt de boel af en toe prima rond, maar SCOOR NOU EENS

Oh vind ik wel leuk zo een woest baardjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:49 schreef S0nic het volgende:
[..]
Blind heeft echt een smerig baardje. Ziet er niet uit.

Donshaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vind ik wel leuk zo een woest baardje

quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boel in de gaten houden voor Henrichs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |