Die kan ik me niet herinneren, dus even opgezocht. Maar wtf inderdaad, wat een theatrale gast.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:17 schreef Cee het volgende:
Wat was Spanje voor iets joh.Die gast zat echt helemaal in zijn liedje.
Dat stukje instrumentaal ook waar hij naar de gitarist loopt en zo’n rare beweging doet alsof hij meespeelt, ik moest hardop lachen.
Ik moest even kijken, maar dit was inderdaad één van de zelfzame leuke Oostenrijkse inzendingenquote:
Was ik helemaal vergeten, maar erg vrolijk inderdaad!quote:
Welkom terug!quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:34 schreef Redefine het volgende:
Zo. Ik ben weer thuis na mijn vakantie![]()
Welkom thuis! Hoe was het?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:34 schreef Redefine het volgende:
Van genoten?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd naar je reisverslagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:22 schreef Redefine het volgende:
Dank jullie allen![]()
Ja ik heb heel erg genoten. Heb een geweldige vakantie gehad en heel veel mooie plekken gezien
![]()
Deze reactie kon nog makkelijk onder de 2000 woorden. Het verslag wordt een stuk langer
Ik hoop er snel (morgen misschien al) aan te beginnenquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:29 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je reisverslagen.
1996: Ik weet nog dat ik voor het eerst met mijn vriend ESF keek, hij was helemaal verliefd op die Spanjaard.
Ik was super jaloers![]()
Zwitserland, Polen, Noorwegen, Zweden, Nederland, Bosnië, VK vond ik geweldig.
2003, tja ik vond Rusland dus wel goed, zij zijn raar en zongen niet goed. Maar het liedje vond ik sterk en zij hadden toch een aparte act.
Dank jequote:
Twasalsduheerstekeerrrrrquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Cee en Nexum, zijn jullie al klaar met 1996 en 2003? Wat vonden jullie er verder van?
Blijft ook een leuk nummer! Was live ook leuk toen bij EIC.quote:
Ja dat vond ik echt heel tof, hun set tijdens EIC! Heerlijk stemmingverhogend en live nog steeds echt goedquote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Blijft ook een leuk nummer! Was live ook leuk toen bij EIC.
Ik moest een paar keer pauzeren en kom net bij van het belachelijke shoebiedoe.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
Cee en Nexum, zijn jullie al klaar met 1996 en 2003? Wat vonden jullie er verder van?
Ik kan me voorstellen dat je bij moet komen van shoebiedoe; stom nummer is dat.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest een paar keer pauzeren en kom net bij van het belachelijke shoebiedoe.
Wat waren Franklin en Maxine tof.Allemaal van die serieuze doffe artiesten of van die drukke lui en dan dit frisse Hollandse duo.
![]()
![]()
Dank je Ceequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |