SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Echt hè, wat een topshowquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 02:42 schreef Za het volgende:
Memorabele uitzending, Victor die staat te zingen en dansen met de buurvrouw op volkse muziek.
Ook het gevoel voor "drama" van Victor wordt steeds amusanter, slaat zijn handen voor zijn gezicht of soms zelfs voor zijn oren: Dat meent u niet!
Dan nog de outfits van de meester en de muziekjes, briljant programma.
Vanmiddag om 15.00quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Komt hier van de week nog een herhaling van?
Het is subliem, ik geniet vooral van Victor icm de meester.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:13 schreef leolinedance het volgende:
Echt hè, wat een topshow![]()
Vuurwerk naar kippen gooien, coniferen in de fik, spijker in boom, vloerbedekking weggesneden voor meer geluidsoverlast etc.
Toen het publiek (de overige buren) los ging was helemaal het hek van de dam
Die zaak wordt binnen enkele weken bij SBS behandeld door mr. Frank Visser.quote:Op woensdag 29 augustus 2018 19:34 schreef Ole het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-en-tilly~aee37cc95/
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:21 schreef Sigaartje het volgende:
Dat brilletje alleen al en die oogjes erachter. En dan samen met haar met z’n allen strijkers naar die kippen gooien.
Lijkt me echt een leuk uitje.
Inderdaad, maar dit is een reeks. Is niet mijn OP.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste video in de OP doet het niet
Ik heb "Mr Frank Visser doet uitspraak" voorheen eigenlijk niet gekeken, maar bedoel je deze uitzending? Frank rent achter een hond aan die achter een konijn aanrent. Volgens het commentaar op youtube is dit uit 2014?quote:Op woensdag 29 augustus 2018 21:38 schreef Sigaartje het volgende:
Dit was een van de beste. Die met die honten was ook leuk, van een jaar geleden, ook zo’n topshow, hou die hont vast! Dat was lachen, wat een buurt.
Hahahaha. Ze zijn dus 2x eerder bij rijdende rechter geweest? (Staat in het artikel) Ik kan maar 1 aflevering vinden....quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)-en-tilly~aee37cc95/
1x bij Mr Reid, en deze week dus bij Frankquote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hahahaha. Ze zijn dus 2x eerder bij rijdende rechter geweest? (Staat in het artikel) Ik kan maar 1 aflevering vinden....
Jetske is nog een keer langs geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 07:47 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hahahaha. Ze zijn dus 2x eerder bij rijdende rechter geweest? (Staat in het artikel) Ik kan maar 1 aflevering vinden....
ijsholelijergodquote:Op donderdag 30 augustus 2018 13:10 schreef JayHovah het volgende:
Ik kwam op YT nog een klassiekertje tegen uit Frank z'n NCRV tijd:
Die zelfde twee ruziezoekers hebben ook in de rijdende rechter gezeten, je gaat me niet wijsmaken dat ook dat in scene is gezet.quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:27 schreef milaya het volgende:
Dit programma kan gewoon niet echt zijn. Dit moet in scene zijn gezet..
quote:Deze keer gaat de ruzie over een dichtgeploegde sloot, een mestvaalt én de bouw van een nieuwe stal. Inmiddels zijn de gemoederen zo hoog opgelopen dat de heren met elkaar op de vuist zijn gegaan, dus is het de hoogste tijd dat Mr. Frank Visser de boer op gaat om deze kemphanen uit elkaar te halen.
M van Meester Visser?quote:Op maandag 3 september 2018 18:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze zitten straks bij M ter voorbeschouwing
Je post in het Frank Visser topic sherlock. Wie zitten bij M (wat dat ook moge wezen)quote:Op maandag 3 september 2018 18:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zet je tv maar gewoon op NPO1, wijsneus
ja Hans, maar voor de volgers van dit topic is wellicht rullevant. Frank en Viktor zitten bij M.quote:Op maandag 3 september 2018 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je post in het Frank Visser topic sherlock.
Was er een aflevering gisteren?quote:Op maandag 3 september 2018 19:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren pas de aflevering van gisteren teruggekeken.
Geniaal. Dit is waarom ik Meester Visser kijk.
Stukje over ijsstokjes.
Gescheld van random andere mensen in rechtzaal.
Victor die de mensen te serieus neemt en ze vervolgens voor het blok zet. "wel een beetje veel he"
Hondje met stropdas
Van vorige week. Ik faal.quote:Op maandag 3 september 2018 19:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was er een aflevering gisteren?
Ok okquote:Op maandag 3 september 2018 19:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ja Hans, maar voor de volgers van dit topic is wellicht rullevant. Frank en Viktor zitten bij M.
Inschakelen om 20:30quote:Op maandag 3 september 2018 19:53 schreef Deckard het volgende:
hoe laat beste mensen?
#viktorbrandgenot
Vertelquote:Op maandag 3 september 2018 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dat Utopia toch een mensonterend programma
Hier ook te vroeg ingeschakeld. Verdomme.quote:Op maandag 3 september 2018 20:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is dat Utopia toch een mensonterend programma
Oh leuk tochquote:
quote:
Dat is dan toch Nederland ?quote:Op maandag 3 september 2018 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Het plaatsje ligt nét boven de grens met België.
Hij woonde er alquote:Op maandag 3 september 2018 20:36 schreef tralalala het volgende:
Dan moet je daar niet gaan wonen kut.
De g wordt vaak als h uitgesproken in het Zeeuws.quote:Op maandag 3 september 2018 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik versta we echt geen zak van.
Waarom spreken ze de g niet uit?
Inderdaadquote:Op maandag 3 september 2018 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja zelfs met ondertiteling is het nog lastig te volgen.
Johnny HoogerGodquote:Op maandag 3 september 2018 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
De g wordt vaak als h uitgesproken in het Zeeuws.
Justitie beslistquote:Op maandag 3 september 2018 20:45 schreef Sigaartje het volgende:
Poging tot doodslag. Politie vond dat ook. Waarom hebben ze die boer laten lopen?
Omdat het kennelijk geen doodslag was.quote:Op maandag 3 september 2018 20:45 schreef Sigaartje het volgende:
Poging tot doodslag. Politie vond dat ook. Waarom hebben ze die boer laten lopen?
Goed bezig weerquote:
zekerquote:Op maandag 3 september 2018 20:53 schreef leolinedance het volgende:
Als jij naar de wc gaat, ruikt het dan lekker
Ouwe koeien uit de sloot halen!quote:Op maandag 3 september 2018 20:59 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Het is een boerderij met enorm veel oude koeien
die wil je toch volyogurtenquote:
Zeeuws-Vlamingen...Eede ligt een paar honderd meter van de Belgische grens.quote:Op maandag 3 september 2018 21:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Maar dit zijn vlamingen toch?
Zeeuws-Vlaanderen, dus jaquote:Op maandag 3 september 2018 21:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Maar dit zijn vlamingen toch?
ze praten vloeiend vlaams daar, lijkt welquote:Op maandag 3 september 2018 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlamingen...Eede ligt een paar honderd meter van de Belgische grens.
Hoe controleer je wie wie geraakt heeft?quote:Op maandag 3 september 2018 21:27 schreef zoem het volgende:
Een stevige uitspraak zeg. Zo zie je ze niet vaak bij Visser.
Die ene keer dat hij de ander het huis heeft uitgezet was de laatste heftige.quote:Op maandag 3 september 2018 21:27 schreef zoem het volgende:
Een stevige uitspraak zeg. Zo zie je ze niet vaak bij Visser.
ja, doe ik ook somsquote:Op maandag 3 september 2018 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft Frank nou sneakers aan onder z'n pak?
Nietquote:Op maandag 3 september 2018 21:27 schreef Isane het volgende:
[..]
Hoe controleer je wie wie geraakt heeft?
Oplossing:quote:Op maandag 3 september 2018 21:29 schreef zoem het volgende:
[..]
NietDat is het woord van de een tegen de ander.
Ik dacht meteen hier aan met dat dialect:quote:Op maandag 3 september 2018 21:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ze praten vloeiend vlaams daar, lijkt wel
quote:Dagelijks krijgt Mr. Frank Visser tientallen noodkreten binnen van mensen met een juridisch probleem waar ze zelf niet meer uitkomen. In Mr. Frank Visser Rijdt Visite belt hij in heel Nederland bij de mensen thuis aan om hen in hun woonkamer van het broodnodige juridisch advies te voorzien. Is hun claim terecht of onterecht? De zaken in Mr. Frank Visser Rijdt Visite zijn herkenbare geschillen waar elke kijker mee te maken kan krijgen of humoristische, verrassende cases die je niet voor mogelijk had gehouden. Van iemand die een winkelverbod opgelegd van de plaatselijke kringloop winkel tot een boze zangeres die uit het koor werd gezet, omdat ze vals zong. Merkwaardige zaken in een alledaagse setting, waarbij de emoties soms hoog oplopen. Gelukkig weet mr. Frank Visser zelfs de moeilijkste probleemgevallen met zijn kenmerkende doortastendheid én humor van advies te voorzien.
De familie Akkermans strijdt al 30 jaar tegen de champignonfabriek naast hun woning. Ze zijn ten einde raad maar ze willen niet zomaar afscheid nemen van hun geliefde woning. En na een overstroming in haar woning zit Amanda met een enorme schade. Maar de verhuurder weigert de schade aan haar vloer te betalen. Amanda heeft alles al geprobeerd maar het blijft dweilen met de kraan open.
DENNISGODquote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef luukert het volgende:
The saga continues met Annie, Bariëlla en Kontje ree ree
De topshop van De Rijdende Rechter eens terug opgezocht. Had hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 september 2018 21:47 schreef luukert het volgende:
The saga continues met Annie, Bariëlla en Kontje ree ree
quote:Op maandag 10 september 2018 20:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Victor gaat zelf ook maar vast op standje 98 praten.
Politie doet niks die stakenquote:Op maandag 10 september 2018 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom belt Marlene niet gewoon de politie als ze geluidsoverlast heeft?
Omdat het geen kansjongeren zijn.quote:Op maandag 10 september 2018 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom belt Marlene niet gewoon de politie als ze geluidsoverlast heeft?
Dat ziet ze door het raam.quote:Op maandag 10 september 2018 21:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Hoe weet ze dat de TV precies op 98 staat?
Ziet ze toch door het raam? Zegt ze netquote:Op maandag 10 september 2018 21:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Had ze net uitgelegd. Stond meerdere keren voor het raam en zag dat het van 98 terug ging.quote:Op maandag 10 september 2018 21:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Omdat ze de volume afstelt op de leeftijd. Over 3 jaar staat ie weer op 1.quote:Op maandag 10 september 2018 21:01 schreef De_Melkboer het volgende:
Oeps, even afgeleidquote:Op maandag 10 september 2018 21:02 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Had ze net uitgelegd. Stond meerdere keren voor het raam en zag dat het van 98 terug ging.
Viktor zet de TV maar op 98. Komt goed meester Visserquote:Op maandag 10 september 2018 21:02 schreef zoem het volgende:
De vaste geluidstechnicus is weer van de partij
Ik vermoed nog steeds ergens dat het eigenlijk een typetje van Tineke Schouten is oid.quote:Op maandag 10 september 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar bemoeit die dochter zich mee?
Raar mens.
Of SBS heeft de beelden een beetje bewerkt. Net of de klagende vrouw niet helemaal goed is.quote:Op maandag 10 september 2018 21:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Zou ze wat aan de instellingen veranderd hebben? Of snel haar Dolby Surround 7.1 installatie met enorme subwoofer hebben weggehaald? Ik vraag het me beleefd af. Ik denk niet dat het bij de buurvrouw tussen de oren zit, maar dat de geluidsoverlast wellicht toch ergens anders vandaan komt. Misschien van de bovenburen ofzo.
Ja, wat een smerige kutkop ookquote:Op maandag 10 september 2018 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het sneu voor die normale buurvrouw.
Wat een pestkop die dochter zeg.
Op een psychische stoornis aan sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |