De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.quote:
Eens. Goeie stelling.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.
wat heeft dat met ruggengraat te makenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op je reusachtige omvang. (je bent heel dik)
Dan maken we er een topic van. Ik stel voor dat we iedere werkdag een topic met een zinnige stelling openen in ONZ.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Goeie stelling.(topicwaardig zelfs)
ik at dezelfde avond nog een boterham (leuk feitje)quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.
Mensen met een ruggengraat slaan wel eens een gebakje over.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft dat met ruggengraat te maken
Dit lijkt mij de start van een leuke traditie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan maken we er een topic van. Ik stel voor dat we iedere werkdag een topic met een zinnige stelling openen in ONZ.
ONZ / Het trekken van verstandskiezenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een ruggengraat slaan wel eens een gebakje over.
Gestemd en gereageerd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
ONZ / Het trekken van verstandskiezen
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
Bij het sorteren van de post (laatste keer voorlopig) kom ik miljaar een Gouden Gids tegen die ik moet bezorgen. Tranen van sentiment hier.
Ik heb hem gecorrigeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
Maxi-mus gaat er met gestrekt been in.
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
Moet morgen ook allemaal IKEA-gidsen bezorgen. Dit wordt genieten.
Ik niet hoop ik. Heb morgen een fietsroute en het past meestal net.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
Moet morgen ook allemaal IKEA-gidsen bezorgen. Dit wordt genieten.
Ga ik wel doen, ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienen
Doen mensen daar tegenwoordig nog voor open dan? Ik laat ze meestal gewoon staan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienen
Maar jij werkt bij een ander bedrijf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet hoop ik. Heb morgen een fietsroute en het past meestal net.
Oh die kaartjesquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen mensen daar tegenwoordig nog voor open dan? Ik laat ze meestal gewoon staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |