De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.quote:
Eens. Goeie stelling.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.
wat heeft dat met ruggengraat te makenquote:Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op je reusachtige omvang. (je bent heel dik)
Dan maken we er een topic van. Ik stel voor dat we iedere werkdag een topic met een zinnige stelling openen in ONZ.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Goeie stelling.(topicwaardig zelfs)
ik at dezelfde avond nog een boterham (leuk feitje)quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De ziekenhuizen bezorgen me zelden pijn of slechte ervaringen. Stelling: je bent een homofiele teef als je als een klein kind nog dagen last hebt van getrokken verstandskiezen.
Mensen met een ruggengraat slaan wel eens een gebakje over.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heeft dat met ruggengraat te maken
Dit lijkt mij de start van een leuke traditie.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan maken we er een topic van. Ik stel voor dat we iedere werkdag een topic met een zinnige stelling openen in ONZ.
ONZ / Het trekken van verstandskiezenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een ruggengraat slaan wel eens een gebakje over.
Gestemd en gereageerd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
ONZ / Het trekken van verstandskiezen
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:19 schreef Masterminded het volgende:
Bij het sorteren van de post (laatste keer voorlopig) kom ik miljaar een Gouden Gids tegen die ik moet bezorgen. Tranen van sentiment hier.
Ik heb hem gecorrigeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:21 schreef Masterminded het volgende:
Maxi-mus gaat er met gestrekt been in.
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
Moet morgen ook allemaal IKEA-gidsen bezorgen. Dit wordt genieten.
Ik niet hoop ik. Heb morgen een fietsroute en het past meestal net.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
Moet morgen ook allemaal IKEA-gidsen bezorgen. Dit wordt genieten.
Ga ik wel doen, ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienen
Doen mensen daar tegenwoordig nog voor open dan? Ik laat ze meestal gewoon staan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijdens kerst kan je wel goed bijverdienen
Maar jij werkt bij een ander bedrijf.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet hoop ik. Heb morgen een fietsroute en het past meestal net.
Oh die kaartjesquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen mensen daar tegenwoordig nog voor open dan? Ik laat ze meestal gewoon staan.
Dan gaat dit niet op. Wist het niet meer zeker.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar jij werkt bij een ander bedrijf.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh die kaartjes. Ben je gek, dat doe ik niet.
Geen idee, vroeger welquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen mensen daar tegenwoordig nog voor open dan? Ik laat ze meestal gewoon staan.
Ik heb een hekel aan dat soort mensen en campaigners aan de deur. Bloed onder de nagels.quote:
Toen kwamen er nog 3 of 4 waarvan je bijna zeker wist dat je ze kon vertrouwen.quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort mensen en campaigners aan de deur. Bloed onder de nagels.
Wat was dat kut als je kranten en folders ook nog bij elkaar moest doen, luie kut bedrijvenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nooit bij mensen aangebeld tijdens Kerst. Ook vroeger niet toen ik folders/ huis-aan-huis deed.
Dat deed mijn moeder meestal gelukkig. Wel kut werk ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was dat kut als je kranten en folders ook nog bij elkaar moest doen, luie kut bedrijven
Ik had 2 wijken maar dat was zoveel werk dat het me nooit lukte, dan had je altijd van die zeikerds die dan op de 3e dag gaan lopen klagenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen kwamen er nog 3 of 4 waarvan je bijna zeker wist dat je ze kon vertrouwen.
Eens ja. Kreeg soms wel wat spontaan van mensen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:28 schreef GGMM het volgende:
Die kerstkaartjes daar deed ik nooit aan toen ik post bezorgde. Ik vind dat net bedelen om geld, zo intens triest.
Ik heb mijn moeder zelfs een aantal keer voor me laten lopenquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder meestal gelukkig. Wel kut werk ja.
Het is dat mijn moeder dol wordt van reclame, anders had ik maar wat graag een ja/nee sticker.quote:
Mijn moeder hielp mij ook weleens als ik ergens heen moest of zo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder zelfs een aantal keer voor me laten lopen
Wat een kut kind was ik eigenlijk, ik ga wat bloemen kopen denk ik
Iedere vorm van colportage is gewoon intens kut. Flikker op, ik bepaal zelf wel wat ik doe en niet. Ga lekker op een fatsoenlijke manier geld verdienen in plaats van het van mensen aftroggelen aan deuren. Bloedhonden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:28 schreef GGMM het volgende:
Die kerstkaartjes daar deed ik nooit aan toen ik post bezorgde. Ik vind dat net bedelen om geld, zo intens triest.
Hopelijk wordt Jojoortje ook zoquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder hielp mij ook weleens als ik ergens heen moest of zo.
Ik mag ook niet zo'n sticker plakken van mijn vriendin. Wat een vervuilende zooi al die folders weer iedere week.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is dat mijn moeder dol wordt van reclame, anders had ik maar wat graag een ja/nee sticker.
Jojoortje lijkt mij een lieve moeder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Jojoortje ook zo
Voor Sandd valt het gelukkig nog mee hoeveel huis-aan-huis ik aan moet smeren.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag ook niet zo'n sticker plakken van mijn vriendin. Wat een vervuilende zooi al die folders weer iedere week.
ik heb ze wel maar dan nog krijg je af en toe van die shit in de busquote:Op maandag 27 augustus 2018 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag ook niet zo'n sticker plakken van mijn vriendin. Wat een vervuilende zooi al die folders weer iedere week.
Ik beging een paar weken geleden de fout om hem in zo'n nee/nee-bus te duwen. Maar dat was meer de schuld van dat huis zelf. Die hadden én een brievenbus en zo'n postbak hangen waar nee/nee op stond die ik pas zag nadat ik de folder in de brievenbus had gedaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ze wel maar dan nog krijg je af en toe van die shit in de bus
Mensen zoeken mij soms op als er per ongeluk geen AH of Jumbo foldertje in de bus ligt. DIE FOLDER STAAT GEWOON OP INTERNET.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor Sandd valt het gelukkig nog mee hoeveel huis-aan-huis ik aan moet smeren.
AH wordt toch alleen op zaterdag bezorgd?quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen zoeken mij soms op als er per ongeluk geen AH of Jumbo foldertje in de bus ligt. DIE FOLDER STAAT GEWOON OP INTERNET.
Alleen HAH op zaterdag sowieso. Of er moet iets bijzonders zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
AH wordt toch alleen op zaterdag bezorgd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |