Ik ga er gemakshalve vanuit dat de kat van GGMM hier instemmend kniktequote:
Ik ga eerst douchen vriend. Beetje benauwd hier.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bak een taart en vier het makker.
waar op?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:49 schreef Jojoortje het volgende:
Het water zit er al weer op mensen.
GEEN PANIEK.
Dikker dan jojo?quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op je reusachtige omvang. (je bent heel dik)
Roland ik heb al heel de dag het idee dat ik moet kotsen maar ik heb nog niet gekotst.quote:
Kan je eindelijk douchen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op m’n leiding.
Zou de hele dag geen water hebben, maar bohhhh het stroomt alweer.
kom net uit de douche haagsquote:Op maandag 27 augustus 2018 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je eindelijk douchen.
Goed topic, Geert.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:54 schreef GGMM het volgende:
NWS / Marokkaan vast voor verkrachting
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Jojoortje leert mij dat ik voortaan met een grote boog om zwangere vrouwen heen moet lopen.er zijn mannen die het mooi vinden, ik ben er niet één vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij veel vrouwen is het walgelijk, vooral dat waggelen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn mannen die het mooi vinden, ik ben er niet één van
en dan heb je er ook nog die het als een excuus zien om maar te vreten wat ze willenquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij veel vrouwen is het walgelijk, vooral dat waggelen.
Misschien ben jij wel een uitzondering.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
(Ik lach wel, maar ben uiteraard gekwetst.)
is er een datum gepland of plus minus?quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
Nog even en dan beschuit met muisjes mensen.
Voel me nog steeds goed gelukkig.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een uitzondering.
September.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er een datum gepland of plus minus?
Geen datum, maar een plus minus inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
is er een datum gepland of plus minus?
Gelukkig maar, zwanger zijn lijkt mij niet echt een pretje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voel me nog steeds goed gelukkig.
Ik gok op Lennyquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:21 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje wil niet zeggen hoe ze gaat heten.
Echt super kinderachtig.
Vriendin van mij heeft bedrust vanaf 22 weken. Een stuk vd vliezen gebroken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zwanger zijn lijkt mij niet echt een pretje.
Dat is geen pretje nee. Ik zou vooral opkijken tegen de bevalling en het lijkt mij ook irritant dat iedereen de hele tijd over de zwangerschap begint.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft bedrust vanaf 22 weken. Een stuk vd vliezen gebroken.![]()
Dan wordt het een hel.
Maar zoals ik nu de zwangerschap bewandel, dikke (haha) prima.
Dat was toch al bekend?quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM denk je ook al een meisje?
Je vriend Onlo ook.
Mensen die ongevraagd je buik willen aanraken, dat is veel erger.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen pretje nee. Ik zou vooral opkijken tegen de bevalling en het lijkt mij ook irritant dat iedereen de hele tijd over de zwangerschap begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |