Tja, zelfde geldt voor 2pac natuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:59 schreef matspontius het volgende:
En ondanks dat dit allemaal bekend is wordt ie nog op handen gedragen en geadoreerd door velen ....
Het zal zelfs waarschijnlijk enkel goed zijn voot de verkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2018 14:59 schreef matspontius het volgende:
En ondanks dat dit allemaal bekend is wordt ie nog op handen gedragen en geadoreerd door velen ....
Natuurlijk. Daar wordt zo'n ''echte man'' die vrouwen afneemt wat hij wil op handen gedragen.quote:Lamjarred is een van de populairste zangers van Marokko.
Nou, het viel me gewoon op hoe vaak de NOS benoemt dat het een Marokkaan is.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:10 schreef Copycat het volgende:
Goed dat de essentie wordt onderstreept!
? In het bericht op de NOS zie ik geen onderstreping hoor ...quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, het viel me gewoon op hoe vaak de NOS benoemt dat het een Marokkaan is.
Vraag me af wat daar de bedoeling van is.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:14 schreef matspontius het volgende:
[..]
? In het bericht op de NOS zie ik geen onderstreping hoor ...
Godallemachtig wat ben je toch ook een enorme kneus zegquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daar wordt zo'n ''echte man'' die vrouwen afneemt wat hij wil op handen gedragen.
Misschien omdat het een bekend persoon uit Marokko isquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien omdat het een bekend persoon uit Marokko is
Nou! Maar liefst twee keer. Ik onderken het duidelijke patroon. Zeker gezien beide keren dat Marokko genoemd wordt dit geen enkele relevantie heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:12 schreef GGMM het volgende:
3 als je de titel meerekent.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou! Maar liefst twee keer. Ik onderken het duidelijke patroon. Zeker gezien beide keren dat Marokko genoemd wordt dit geen enkele relevantie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |