Zo zeg, jij bent stoer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik durf met Jojo best een weddenschap aan te gaan dat het een meisje wordt
Net zoals je moeder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt een meisje en we noemen haar Henk.
quote:
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat je zo interessant doet met de naam en het geslacht.
Irritant dat je van je zwangerschap een circus maakt.
Klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" postenquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat je zo interessant doet met de naam en het geslacht.
Irritant dat je van je zwangerschap een circus maakt.
Vast wel, maar ik wilde het toch gewoon even gezegd hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.
Kijk, dan ben je een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" posten
Dat klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" posten
Wat een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.
(HAHA. SNAP JE 'M????![]()
![]()
11!!1!!! Godver
)
Man man manquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.
(HAHA. SNAP JE 'M????![]()
![]()
11!!1!!! Godver
)
Fantastisch eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Stijn.
Hoe gaat het met je tandvlees?
Ziekelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er schijnen mensen te zijn die dat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |