quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mensen die ongevraagd je buik willen aanraken, dat is veel erger.
WAT DOE JIJ DAN? Zeg ik dan.
dat wist ik dan weer niet, kan het me ook niet zo goed herinnerenquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De meest drukke maand voor verloskundigen.
Nee gelul, dit heb je zelf al gezegd.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh. Onlo brengt het elke keer als een voldongen feit.
wel te hopen anders gaan ze het nog een keer proberenquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gelul, dit heb je zelf al gezegd.
Bedankt, René.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met gisteren trouwens.Willem II is genieten dit seizoen!
Oh oh.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ook wel eens schuldig aan gemaakt bij een vriendin.
Nee joh. Zeker weten van niet.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gelul, dit heb je zelf al gezegd.
Het wordt ook een meisje.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM denk je ook al een meisje?
Je vriend Onlo ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten allebei dat het een meisje wordtquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh. Onlo brengt het elke keer als een voldongen feit.
Oké.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We weten allebei dat het een meisje wordt
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt ook een meisje.van wie is de eerste dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het even gechecked, maar het was inderdaad onlogisch die dat zei.
GODVERDOMME
Jojo heeft het min of meer aan mij verklapt. Dus vertrouw je goede vriend onlogisch nu maar gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het even gechecked, maar het was inderdaad onlogisch die dat zei.
GODVERDOMME
Oké Onlo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jojo heeft het min of meer aan mij verklapt. Dus vertrouw je goede vriend onlogisch nu maar gewoon
Zo zeg, jij bent stoer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik durf met Jojo best een weddenschap aan te gaan dat het een meisje wordt
Net zoals je moeder.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt een meisje en we noemen haar Henk.
quote:
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat je zo interessant doet met de naam en het geslacht.
Irritant dat je van je zwangerschap een circus maakt.
Klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" postenquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:47 schreef GGMM het volgende:
Ik snap oprecht niet dat je zo interessant doet met de naam en het geslacht.
Irritant dat je van je zwangerschap een circus maakt.
Vast wel, maar ik wilde het toch gewoon even gezegd hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo zeg, hier zal jojo niet van terug hebben.
Kijk, dan ben je een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" posten
Dat klopt.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he. Zeg gewoon wat het is of had de hele tijd je klep gehouden en op een dag "zo, X is geboren" gepost, zoals een vent in de Tukkers op Fok!-reeks deed. Geen woord over dat 'ie z'n vrouw had bezwangerd, maar op een gegeven moment "ik ben vanmorgen papa geworden" posten
Wat een baas.quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.
(HAHA. SNAP JE 'M????![]()
![]()
11!!1!!! Godver
)
Man man manquote:Op maandag 27 augustus 2018 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zullen verschillende weeshuizen rijkelijk van kunnen eten de komende dagen.
(HAHA. SNAP JE 'M????![]()
![]()
11!!1!!! Godver
)
Fantastisch eigenlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Stijn.
Hoe gaat het met je tandvlees?
Ziekelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2018 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
er schijnen mensen te zijn die dat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |