SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Heb je nog een weekje vakantie, Melting?quote:
Ja.quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog een weekje vakantie, Melting?
Maar je hebt het uitslapen nog steeds niet helemaal onder de knie, zie ik.quote:
Nee.quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je hebt het uitslapen nog steeds niet helemaal onder de knie, zie ik.
Dat is vervelendquote:Op maandag 27 augustus 2018 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
Het ging net een paar dagen goed, maar helaas.......
Voor de rest gaat het goed.quote:Op maandag 27 augustus 2018 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is vervelend![]()
Gaat het verder wel goed met je?
Het houdt niet over. Nog steeds heel erg moe en keelpijn. En mijn rechteroor zit helemaal dicht. Daar hoor ik gewoon niks meer mee. Dat is ook de reden dat ik al een tijdje niet meer naar shows op R49 luister. Dat luistert gewoon niet fijn met mijn oor.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het goed.
En hoe gaat het daar?
quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het houdt niet over. Nog steeds heel erg moe en keelpijn. En mijn rechteroor zit helemaal dicht. Daar hoor ik gewoon niks meer mee. Dat is ook de reden dat ik al een tijdje niet meer naar shows op R49 luister. Dat luistert gewoon niet fijn met mijn oor.
Maar mijn ogen zijn gelukkig niet meer ontstoken, dat scheelt echt enorm.
Ik ga deze week een afspraak met de huisarts maken. Ik denk dat dat oor even uitgespoten moet worden.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal niet goed.
Ben je al naar de dokter geweest?
Zorg dat wel aan jezelf denkt, hè?
Dat is al een begin.quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga deze week een afspraak met de huisarts maken. Ik denk dat dat oor even uitgespoten moet worden.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hiep hiep hallo
Hiep hiep hallo
deze week? Wat dacht je van vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2018 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga deze week een afspraak met de huisarts maken. Ik denk dat dat oor even uitgespoten moet worden.
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Mijn ex-collega's zijn vandaag ook weer begonnen en ik heb ze een fijn schooljaar gewenst
quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat aardig van je, om zo meegaand te zijn.
quote:
Kijk..... elke dag verplicht vroeg op!quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze week gaat dan eindelijk mijn huis voor- en achter geverfd worden, hij komt vanaf morgen en begint meestal om 07.30 uur
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Deze week gaat dan eindelijk mijn huis voor- en achter geverfd worden, hij komt vanaf morgen en begint meestal om 07.30 uur
![]()
Goedemorgen Diaan.quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lidelink balen dat het nog niet zo lekker gaat. Niet te lang wachten met huisarts bellen. Het duurt nu al lang genoeg.
Hij heeft een sleutelquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... elke dag verplicht vroeg op!
Mooi dat hij onderhand gaat beginnen.
Wat gemeen zegquote:Op maandag 27 augustus 2018 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Mijn ex-collega's zijn vandaag ook weer begonnen en ik heb ze een fijn schooljaar gewenst
dat is jouw meningquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2018 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik hou van koffie van koffiebonen, maar ik drink het zelden meer.quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, voor de koffieleuten: bij de Lidl deze week weer XXL zakken koffiebonen
da’s een halfautomaat he? Het bakbeest hier doet alles zelf, maar is wel een stuk minder mooi. Smeg, zou die er dan ook in de mooie pastelkleurtjes zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik zou deze wel willen
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook aan het kijken naar DeLonghi .. een retro versie.. die hebben ze wel in pastel retro kleurtjes!quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da’s een halfautomaat he? Het bakbeest hier doet alles zelf, maar is wel een stuk minder mooi. Smeg, zou die er dan ook in de mooie pastelkleurtjes zijn?
https://www.bcc.nl/keuken(...)rEAQYAiABEgI0SfD_BwEquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da’s een halfautomaat he? Het bakbeest hier doet alles zelf, maar is wel een stuk minder mooi. Smeg, zou die er dan ook in de mooie pastelkleurtjes zijn?
ook mooi ja, maar ik vind halfautomaten onhandigquote:Op maandag 27 augustus 2018 10:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
https://www.bcc.nl/keuken(...)rEAQYAiABEgI0SfD_BwE
Ahh oke. Ze zijn wel grof ja.. houd daar wel van, eyecatcher in de keuken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier een Melitta cafeo gourmet, die had mama Symph nog niet zo lang. Ons eigen apparaat is toen naar just me gegaan. Ik vind het allemaal maar lelijke bakbeesten en ik heb zelf nooit een koffieapparaat gehad, voor bezoek gebruikte ik eerst altijd gewoon een filter op een koffiebeker en daarna een moka voor op het gasfornuis.
Ja he, past goed bij je tegeltjes!!quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, deze is mooi https://www.bcc.nl/keuken(...)raat-ecov311gr/81845
https://www.bol.com/nl/p/(...)3_24.25.ProductImagequote:Op maandag 27 augustus 2018 10:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja he, past goed bij je tegeltjes!!dat is dezelfde die ik stuurde, maar dan groene versie.
Je tweede link doet het niet
Hmm..recht toe, recht aan.. maar vast goeie koffiequote:Op maandag 27 augustus 2018 10:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3_24.25.ProductImage
Komt goed dan!quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de tegeltjes nog niet in het echt gezien, dus het is even afwachten, maar ik denk wel dat het precies is wat ik voor ogen had en waarvan ik niet wist dat het ook zo makkelijk te vinden zou zijn.
als deze waterkoker er ooit mee ophoudt, dan komt die groene er wel, die is erg fraai zeg. Al denk ik dat Symph meteen zegt: meteen kopen, die past echt geweldig bij de keuken.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt goed dan!
Ze hebben ook broodroosters en waterkokers in die kleur, van die groene welke je net stuurde..
Echt heel leuk!quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als deze waterkoker er ooit mee ophoudt, dan komt die groene er wel, die is erg fraai zeg. Al denk ik dat Symph meteen zegt: meteen kopen, die past echt geweldig bij de keuken.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als deze waterkoker er ooit mee ophoudt, dan komt die groene er wel, die is erg fraai zeg. Al denk ik dat Symph meteen zegt: meteen kopen, die past echt geweldig bij de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons.. wellicht ook wel leuk bij jullie met zwarte voeg?
ah, een Belfast sink? Die wil Symph ook, maar dat gaat ‘m echt niet worden hier, het moet wel strak met een sixties/seventies sfeertje en niks landelijks ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 10:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt heel leuk!
Wij hebben ook een retro keuken uitstraling met.. met ouderwetse 'oude witjes' en zwarte voegen en zo'n ouderwetse wasbak.
quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]leuk bij een ander, leuke deurknopjes ook, maar ik wil geen landelijke keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons.. wellicht ook wel leuk bij jullie met zwarte voeg?
Nee, geen Belfast.. dat terrazzo loopt door.. als een zink.. ik heb er geen foto vanquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, een Belfast sink? Die wil Symph ook, maar dat gaat ‘m echt niet worden hier, het moet wel strak met een sixties/seventies sfeertje en niks landelijks ofzo.
Er staat op het aanrecht een glazen hoofd me aan te kijken. Heeft Symph gekocht voor zijn koptelefoon.
oh zo, dat hadden mijn opa en oma ook en origineel zat het ook in mijn flat, de bejaarde buuf had dat nog, inclusief houten pannenrek en gordijntje onder de wasbak enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, geen Belfast.. dat terrazzo loopt door.. als een zink.. ik heb er geen foto van
Ja.. bij ons neigt het meer naar landelijk.
Ja vroeger hadden ze daar gordijntjes onder inddquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh zo, dat hadden mijn opa en oma ook en origineel zat het ook in mijn flat, de bejaarde buuf had dat nog, inclusief houten pannenrek en gordijntje onder de wasbak enzo.
ik was even bang voor UB40quote:Op maandag 27 augustus 2018 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de topicreeks even een MUZikale wending geven aan dit keuken gereutel...
Maddyquote:Op maandag 27 augustus 2018 11:31 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de topicreeks even een MUZikale wending geven aan dit keuken gereutel...
Goed bezig!quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Die heb ik wel verdiend, net weer autorijles gehad en op en neer naar Breda geredenGing lekker dit keer, ik ben er nog niet maar vandaag voelde goed
vertrouwen komt te voet en gaat te paard dus ik doe nog even rustig aanquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig!
Volgende keer iets verder doorrijden, en je kan op de koffie.
Ja, wat is dat nou? Nu woon ik hartstikke ver van de Lidlquote:Op maandag 27 augustus 2018 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, voor de koffieleuten: bij de Lidl deze week weer XXL zakken koffiebonen
Maar zonder auto is je afspraak bij voorbaat verjaard...quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:06 schreef just me het volgende:
[..]
vertrouwen komt te voet en gaat te paard
Jij bent niet van de ratten besnuffeldquote:Op maandag 27 augustus 2018 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen niet vergelijken met ratten...
Komt door de goeie wegen naar Breda..quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Die heb ik wel verdiend, net weer autorijles gehad en op en neer naar Breda geredenGing lekker dit keer, ik ben er nog niet maar vandaag voelde goed
goed bezig!quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:03 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Wel van de vrouwen dus?quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
Jij bent niet van de ratten besnuffeld
quote:Op maandag 27 augustus 2018 09:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik zou deze wel willen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemiddag, kluisteraars. 38 minuten op kunnen nemen van Egg's GOA set, tot Ziggo het wel genoeg vond.
Charl.quote:
Geen idee, SJARREL heeft alleen de laatste 10 min mee gekregen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Charl.Weet niet of het voor hem een eitje was om te doen, maar wat een geweldige set zeg.
Pepernoten liggen allang weer in de supermarkten. Webhawk heeft zelfs voor zijn show op de lokale radio & hierzo diverse supermarkten afgebeld om te vragen of ze ze al hadden. Hij belde op mijn advies ook eentje hier in de stad waar ik woon, en die hadden ze idd al!quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
De supermarkten zijn alweer begonnen met Sinterklaas meuk
Zomervakantie is net 1 dag voorbij...
Best kansloos....quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Pepernoten liggen allang weer in de supermarkten. Webhawk heeft zelfs voor zijn show op de lokale radio & hierzo diverse supermarkten afgebeld om te vragen of ze ze al hadden. Hij belde op mijn advies ook eentje hier in de stad waar ik woon, en die hadden ze idd al!
Mee eens, maar toch zijn er ladingen mensen hartstikke blij als ze al in de schappen liggen.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Best kansloos....
Leg die dingen vanaf november in de winkels.
Daarom: Mixcloud.quote:Op maandag 27 augustus 2018 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemiddag, kluisteraars. 38 minuten op kunnen nemen van Egg's GOA set, tot Ziggo het wel genoeg vond.
Het jaarlijkse eerste gemopper daarover is hiermee dan ook weer een feit.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
De supermarkten zijn alweer begonnen met Sinterklaas meuk
Zomervakantie is net 1 dag voorbij...
Hhhm dat is interessant, maar geloof het of niet, vlak voor ik jouw bericht las klikte ik bij Telco op een link voor een streaming pakket.quote:Op maandag 27 augustus 2018 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom: Mixcloud.
Gewoon zelf opnemen en publiceren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |