Fotoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel vet je ziet hier zo'n rand met wolken echt donker en de andere kant kaarsrecht blauwe lucht
Waar zit je op te fokken danquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mobiel ligt niet in de buurt
Heb bijna al mijn documenten/spreadsheets/etc in een owncloud/dropbox achtige netwerk storage of op onze grote storage system. Dus qua systeem maakt het weinig uit waar ik werk (zolang het maar linux isquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor student is laptop wel handiger
Koop je daar een 1000+ telefoon voor. Alsof je een plastic hoes om je Ferrari wil doen om krassen te voorkomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, veel over gehoord inderdaad.Veel reviewers die aanraadden om er toch maar een skin of hoesje voor te kopen
Beetje treurig wel jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Koop je daar een 1000+ telefoon voor. Alsof je een plastic hoes om je Ferrari wil doen om krassen te voorkomen
Laptop is sws wel chillquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb bijna al mijn documenten/spreadsheets/etc in een owncloud/dropbox achtige netwerk storage of op onze grote storage system. Dus qua systeem maakt het weinig uit waar ik werk (zolang het maar linux is) Voor een student is het wel zo makkelijk als je vaak in de bieb werkt.
nou ja als je het geld hebt snap ik het welquote:
vandaar dat je de telefoon niet opnamquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kan me telefoon niet vinden
ok nee sorry toch geen foto
ik heb het geld er ook voor maar ga het er niet aan uitgevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou ja als je het geld hebt snap ik het wel
Maar paupers lopen er ook mee gaat weer een half maandsalaris
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaar dat je de telefoon niet opnam
Mja dan vind ik het anders veel mensen zitten toch uren per dag achter zo'n ding dan mag dat wel wat kosten tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb het geld er ook voor maar ga het er niet aan uitgeven
verslavend zo'n dingquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja dan vind ik het anders veel mensen zitten toch uren per dag achter zo'n ding dan mag dat wel wat kosten toch
Eentje met een middenklasse prijs kan je ook prima mee gebruiken en merk je met alledaagse taken niet echt verschil qua snelheidquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja dan vind ik het anders veel mensen zitten toch uren per dag achter zo'n ding dan mag dat wel wat kosten toch
lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef Homijn het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
excuus gaat alleen op als je de lapo had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef Homijn het volgende:
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
beter dan sneeuw en hagelquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
wisselt steeds af, zon en regen
Moet nog eten, en had nu al zo'n beetje moeten vertrekken om enigszins op tijd bij de bios te zijn.quote:
Eet je toch gewoon extra popcornquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Moet nog eten, en had nu al zo'n beetje moeten vertrekken om enigszins op tijd bij de bios te zijn.
Draait er nog wat leuks ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Moet nog eten, en had nu al zo'n beetje moeten vertrekken om enigszins op tijd bij de bios te zijn.
Ik eet doorgaans helemaal niks in de biosquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Eet je toch gewoon extra popcorn
Is ook weer zo. Ligt er maar net aan wat je wil, en of je IOS zou willen of zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eentje met een middenklasse prijs kan je ook prima mee gebruiken en merk je met alledaagse taken niet echt verschil qua snelheid
En die draaien niet ergens bij je in de buurt? Het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:45 schreef I. het volgende:
[..]
Equalizer 2 en Mission Impossible zijn wel de twee grootste aanraders op dit moment.
Een MUST voor haagsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel hele goede voice recognition zodat je in de auto kunt doortellen in MEN
Mission Impossiblequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:45 schreef I. het volgende:
[..]
Equalizer 2 en Mission Impossible zijn wel de twee grootste aanraders op dit moment.
Tom kroesquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Mission Impossible![]()
Wie speelt daarin?
Jawel, maar ik heb een Pathé abo, en da's wel een eindje rijden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
En die draaien niet ergens bij je in de buurt? Het is nog vroeg.
Me too.. nu moeten we wel samenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een Pathé abo, en da's wel een eindje rijden.Morgen weer een kans.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Me too.. nu moeten we wel samen
Zwollequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar welke locatie ga jij dan vraag ik me af, want in jouw gebied zit er geen een toch?
Altijd lekker marathonnetjes doen dan.. je moet gewoon dichterbij komen wonenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
ZwolleMaar idd, da's wel bijna een uurtje rijden.
groningen heft er ook 1 toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:08 schreef I. het volgende:
[..]
ZwolleMaar idd, da's wel bijna een uurtje rijden.
Jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
groningen heft er ook 1 toch?
Eigenlijk wel héquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Altijd lekker marathonnetjes doen dan.. je moet gewoon dichterbij komen wonen! Ben daar trouwens wel bij pathe geweest! Echt bij veel al
door Nederland
quote:
Klopt, maar da's echt een kutbios. Kleine flutzaaltjes etc. En midden in het centrum, dus je kan je auto ook niet fatsoenlijk kwijt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
groningen heft er ook 1 toch?
Matug. Welke ligt in het midden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef I. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hé
Ik ben nu in euh, 4 pathé's geweest denk ik
Of..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verdorrie hee, die polo is echt gekrompen ofzo
jouw hoge standaard ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omg.![]()
![]()
.. al maak ik hem toch beter.. die van jou is ook wel oke
dan is je polo in een up veranderdquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verdorrie hee, die polo is echt gekrompen ofzo
Nee polo shirt hansquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan is je polo in een up veranderd
Lastig, lastig. Amersfoort gok ik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Matug. Welke ligt in het midden?
Danku, dankuquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij feliciteer ik I met de overwinning van augustus
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey maat, leuke dag gehad?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben 1x pathe geweest, nooit meer
Venomquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat is fair. Wat is een verwachte goede film?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ging vroeger best vaak naar Pathe, had ook unlimited en Rotterdampas. Maar laatste jaren geen zin meer in bios.
Hmm, The Nun heb ik wel een trailer van gezien jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:24 schreef Anneloos het volgende:
IK heb zin in searching and the nun![]()
klinkt alsof je het drukker gaat krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien, ligt er aan of m'n werk het toelaat
IMAXquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
Enige bios buiten Rotterdam waar ik ben geweest is Amsterdam Arena, omdat een maat van me zo graag naar IMAX bios wilde en destijds Rotterdam er geen had![]()
Dus I is niet enige die lang reist voor de bios
Zonde, zonde. Dan heb je echt de verkeerde pathé gehad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ben 1x pathe geweest, nooit meer
Ja de pathe zelf was wel goed maar die film duurde te lang en ik vond hem niet leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef I. het volgende:
[..]
Zonde, zonde. Dan heb je echt de verkeerde pathé gehad.
wat ga je precies kopen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
ff naar de appie om voedsel en drinken te kopen
waarom quote je dan als het bij jou niet van toepassing isquote:
Ik ben in Zwolle, nijmegen, Groningen, Kuip, Schouwburg, Ede, Den Haag, Arnhem geweest dacht ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
Enige bios buiten Rotterdam waar ik ben geweest is Amsterdam Arena, omdat een maat van me zo graag naar IMAX bios wilde en destijds Rotterdam er geen had![]()
Dus I is niet enige die lang reist voor de bios
Mwah. Het is een verwachting.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klinkt alsof je het drukker gaat krijgen.
Pathé pas welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom quote je dan als het bij jou niet van toepassing is
Vroeger had je ook Pathe Lumiere in de stad, die had twee zaaltjes ofzo. Ook naar andere bioscopen geweest in Rotterdam?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ben in Zwolle, nijmegen, Groningen, Kuip, Schouwburg, Ede, Den Haag, Arnhem geweest dacht ik
Ik kan nog best winnen. Als jullie gewoon stil zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hierbij feliciteer ik I met de overwinning van augustus
dan moet je dat stukje over Rotterdampas weglaten, stop wat meer moeite in je post man!!!!quote:
helaasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kan nog best winnen. Als jullie gewoon stil zijn.
Venom will ik ook zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, The Nun heb ik wel een trailer van gezien jaSearching nog niet
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over als ik Haags omlegquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet grappigquote:
Die hebben geen Dolby Atmos of IMAXquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
I. Waarom ga je niet naar Leeuwarden naar het tivoli?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan jou niet missen hier.
ok en nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet grappig
Niks, want die telt toch niet mee voor de puntenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
hoeveel heb je er voor over als ik Haags omleg
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dolby cinema, imax, 4d .. ze hebben het allemaal bij mij ‘lokt’![]()
Is goed is goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. keertje meeten in bios?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:32 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dus er zit er wel een in de buurt! Niet zeuren dan
cool coolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Gezellig! Aangezien ik toch vaker ben in Den Haag
Nee, ik ben te jongquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vroeger had je ook Pathe Lumiere in de stad, die had twee zaaltjes ofzo. Ook naar andere bioscopen geweest in Rotterdam?
lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
leg dat maar eens aan je vriendin uit
The Postquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:35 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ook nog!wat vond jij dit jaar een goede film?
Mooi heb ik weer iets te kijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef I. het volgende:
[..]
The Post
Deadpool 2
The Equalizer 2
zijn m'n favorieten tot nu toe dit jaar
watquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou dat pleuris ding doet t nog.
Sow.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou dat pleuris ding doet t nog.
Heb nog geen tijd gehad voor the Equalizer! Die anderen twee vond ik top hoor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef I. het volgende:
[..]
The Post
Deadpool 2
The Equalizer 2
zijn m'n favorieten tot nu toe dit jaar
Thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Very creative I’ll keep that in mind, Huimain![]()
Avengers vond ik goed, maar niet beter dan die driequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb nog geen tijd gehad voor the Equalizer! Die anderen twee vond ik top hoor!
Maar niet Avengers? Bad samaritan? The 15;17 to Paris? Red sparrow? Three billboards?
Naja dat zijn er een paar.. ik ben eigenlijk overal wel geweest
Ben jij voor de graafschap dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Groningen staat voor, kut zooi
Naakte Jennifer Lawrence.. duhquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:49 schreef I. het volgende:
[..]
Avengers vond ik goed, maar niet beter dan die drieBad Samaritan, The 15:17 en Three billboards heb ik niet gezien
Red Sparrow wel, was ook zeker wel goed.
nee achterquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ben jij voor de graafschap dan?
Ik vind hun scene altijd heel mooi, hebben mooie spandoeken en pyro vaakquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Of anti-Groningen. Zeker zo'n stugge Friesquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nu heb ik die site opgezochtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kun je ook gewoon the fappening kijken
Waar werk je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Pff heb nog 3 uur voor ik moet werken, ez
vind L/V wel leuk, achteraf drankje doen in foyer. En Cinerama vond ik ook wel prima, minder druk. De pas geopende Kino, die op oude lokatie van L/V zat ben ik nog niet geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben te jongdaarvoor.. wel eens met school volgens mij
Arnhemquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef I. het volgende:
JAAAA
Toch geregeld dat ik naar de film ga vanavond.Wel in Arnhem, en andere film.
Sorry.. L/V?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind L/V wel leuk, achteraf drankje doen in foyer. En Cinerama vond ik ook wel prima, minder druk. De pas geopende Kino, die op oude lokatie van L/V zat ben ik nog niet geweest
da's een flinke ritquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:01 schreef I. het volgende:
JAAAA
Toch geregeld dat ik naar de film ga vanavond.Wel in Arnhem, en andere film.
Iets wat ik ken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beveiliging
Maar alleen in het weekend.
en dan straks nog naar de mac?quote:
je rijdt niet vanaf friesland?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:06 schreef I. het volgende:
[..]
Half uurtje voor mij, uurtje voor m'n broer
Oh nee mijn neukertjes neem ik niet mee naar hotelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oh nee mijn neukertjes neem ik niet mee naar hotelsZoek je er nog 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zieke film wel.. maar dan woon je niet centraal in frieslandquote:
Misschien, misschienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en dan straks nog naar de mac?die zit er dichtbij
of burger king in het station
Jawel, maar m'n broer nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je rijdt niet vanaf friesland?
Je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, aanbod zat. Geen interesse
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zieke film wel.. maar dan woon je niet centraal in frieslandzegt mijn maps.. nu weet ik nog niets
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien, misschienMac zit wel verleidelijk op die plek ja
Nee, ik wil geen neukertje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
Anneloos heeft gewoon keuzestress door het aanbod
Jawelquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist
ja en nu is het zaterdag ook wel druk denk ik dan (miss ook niet regen maar zaterdagavondquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:10 schreef I. het volgende:
[..]
Daar wou ik een keer wat eten, maar toen was het hartstikke drukNiet te doen
Kom je daar veel vrouwen tegen die seks willen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ach ja, Tinder doet ook zn werk. Ook al valt het aanbod vaak ontzettend tegen.
o echtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd pleurisdruk de Happy Italy hier, de opperacclimatiseerder zit daar regelmatig
Is het ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het lijkt zo ver Friesland - Arnhem
Eigenlijk wel, maar vaak ben ik daar niet eens naar op zoekquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kom je daar veel vrouwen tegen die seks willen?
Er zijn er meerdere dus weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd pleurisdruk de Happy Italy hier, de opperacclimatiseerder zit daar regelmatig
Maar je zei halfuur, dan is het typefoutje? Ik dacht al, dan moet je met dikke sportwagen hele tijd 200km+ rijden ofzoquote:
in de stadquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere dus weet niet waar je het over hebt
Reden, waarom ik geen seks wil met een tinderaar just datingquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sws tinder sex is grote kans op soa's.
Ik ben soa-vrij en dat wil ik zo houden ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Reden, waarom ik geen seks wil met een tinderaar just dating
Dit dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je zei halfuur, dan is het typefoutje? Ik dacht al, dan moet je met dikke sportwagen hele tijd 200km+ rijden ofzo
Er is maar een in het centrum toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dude, er zijn er meer in de stad
Zal vast niet meer zo druk zijn als ik daar benquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja en nu is het zaterdag ook wel druk denk ik dan (miss ook niet regen maar zaterdagavond)
maar is best groot ook van binnen
half uurtje voor mij, en dan rijd ik een uurtje mee met m'n broerquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar je zei halfuur, dan is het typefoutje? Ik dacht al, dan moet je met dikke sportwagen hele tijd 200km+ rijden ofzo
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maar voor jou heb ik het er wel voor over
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:16 schreef I. het volgende:
[..]
Zal vast niet meer zo druk zijn als ik daar benRond 23:00
Ben er nog nooit binnen geweest, maar dat verwacht je niet, dat het zo groot is, van buiten
oh op die fietsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:16 schreef I. het volgende:
[..]
half uurtje voor mij, en dan rijd ik een uurtje mee met m'n broer
Kom je daar vaak dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb er ook nooit gegeten trouwens
wel langsgelopen
Man man manquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat zijn jullie een bezoekers zeg, ik ben echt nog nooit naar dat soort dingen geweest
Zeker mooi jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel mooi daar het stationsgebied in Arnhem. En Spar tot 0.00 open ook lekker geregeld. Hier is geen enkele gewone supermarkt later dan 22.00 open.
iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
Is wel mooi daar het stationsgebied in Arnhem. En Spar tot 0.00 open ook lekker geregeld. Hier is geen enkele gewone supermarkt later dan 22.00 open.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh wacht je bent niet op de fiets
ja best wel vaak eigenlijk meerdere keren per weekquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:20 schreef I. het volgende:
[..]
Kom je daar vaak dan?Misschien loop je mij nog wel voorbij straks
en veel groen in en rond de stadquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ook enige stad met Trolleybussen, apart om te zien
ben alleen in centrum geweest, maar die groene longen zie je ook idd nooit in een grote Nederlandse stadquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en veel groen in en rond de stad
ja preciesquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben alleen in centrum geweest, maar die groene longen zie je ook idd nooit in een grote Nederlandse stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |