Fotoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wel vet je ziet hier zo'n rand met wolken echt donker en de andere kant kaarsrecht blauwe lucht
Waar zit je op te fokken danquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mobiel ligt niet in de buurt
Heb bijna al mijn documenten/spreadsheets/etc in een owncloud/dropbox achtige netwerk storage of op onze grote storage system. Dus qua systeem maakt het weinig uit waar ik werk (zolang het maar linux isquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor student is laptop wel handiger
Koop je daar een 1000+ telefoon voor. Alsof je een plastic hoes om je Ferrari wil doen om krassen te voorkomenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, veel over gehoord inderdaad.Veel reviewers die aanraadden om er toch maar een skin of hoesje voor te kopen
Beetje treurig wel jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Koop je daar een 1000+ telefoon voor. Alsof je een plastic hoes om je Ferrari wil doen om krassen te voorkomen
Laptop is sws wel chillquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb bijna al mijn documenten/spreadsheets/etc in een owncloud/dropbox achtige netwerk storage of op onze grote storage system. Dus qua systeem maakt het weinig uit waar ik werk (zolang het maar linux is) Voor een student is het wel zo makkelijk als je vaak in de bieb werkt.
nou ja als je het geld hebt snap ik het welquote:
vandaar dat je de telefoon niet opnamquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
kan me telefoon niet vinden
ok nee sorry toch geen foto
ik heb het geld er ook voor maar ga het er niet aan uitgevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou ja als je het geld hebt snap ik het wel
Maar paupers lopen er ook mee gaat weer een half maandsalaris
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vandaar dat je de telefoon niet opnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |