meesterlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
Het zijn twaalf kratjes en twaalf flessen wijn (6 wit, 6 rood) voor studievereniging
valt tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
had gedacht dat we het afgelopen week met 6 zouden redden, maar die waren al binnen 2 dagen op
Schoppen aas?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:48 schreef Anneloos het volgende:
Gvd. Ik zit de hele tijd te aazen. Jij komt binnen en dan ..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Haha, als je in tuincentrum of doe-het-zelf-zaak werkt en iemand vraagt of jullie schoppen verkopen, zo'n iemand in elkaar schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik vind die groepen echt tien keer niks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind whatsapp nogal kliekjesvorming bevorderen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef Anneloos het volgende:
Haags
prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je moeder eten overhoudt, bevordert dat ook kliekjesvormingquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Als hij het verdient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In zijn billetjes met mijn schoen?aaaaauw
Haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godverquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je moeder eten overhoudt, bevordert dat ook kliekjesvorming
Haags
mooi hoor, beetje goed weer gehad laatste tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Kán, hoeft niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verdien geen schopquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En jij? Verdien jij dat niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:11 schreef Anneloos het volgende:
Wie wordt mijn harde aas?doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:11 schreef Anneloos het volgende:
Wie wordt mijn harde aas?je staat voor jokerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee![]()
Gaat ook niet gebeuren, denk ik.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je hebt nog de hele avond
het is hier sinds gisteravond zelden droog geweestquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:33 schreef aloa het volgende:
En weer een stortbui![]()
Met bakken valt het naar beneden.
Kom je erbij? Kan wel een knuffeltje gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:33 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker tochNu lekker weer rust pakken
Indeed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is hier sinds gisteravond zelden droog geweest
Duurt kort, maar valt dan ook ineens heel veelquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:36 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kom je erbij? Kan wel een knuffeltje gebruiken![]()
was sinds gisteravond bij je zusjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:40 schreef Anneloos het volgende:
IK bedacht net een leuk grapje voor het slapen gaan ..
Ho mijn god
rookworstquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, geef eens een suggestie
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:40 schreef Anneloos het volgende:
IK bedacht net een leuk grapje voor het slapen gaan ..
Ho mijn god
zelfde als normaal of andere kapsel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo
heb de kapper overleefd en ze praatte niet veel
dat was fijn
nou ik dacht er gaat niet zoveel af, toch wel 3 cmquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelfde als normaal of andere kapsel?
lekker hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
ga ook spekjes bakken en erin doen
heb je heel lang haarquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou ik dacht er gaat niet zoveel af, toch wel 3 cm
nee, dat is wel mijn doel uiteindelijk, nu is het half lang (bh rand onderkant achterzijde)quote:
Zo even pauzequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je weet van geen ophouden vandaag
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zo
heb de kapper overleefd en ze praatte niet veel
dat was fijn
broodje hamburger selfmadequote:
anders ik welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed gerecht man, kan iedereen aanraden
ja ;Pquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:53 schreef I. het volgende:
[..]Goed geregeld dan. Precies de goede kapper.
dan denk ik aan pampersquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heerlijk zo'n pamperdagje![]()
voel je net een nieuw mens, straks ff chille outfit aandoen maskertaferelen en nagels doen
zeker, hopelijk staat het eten op tafel als ik thuis benquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
broodje hamburger selfmade
is een goed idee
ff het juiste woord zoeken verwen ook niet uiterlijke verzorging zen relax momentquote:
ohhh het is nog een verrassing, hopelijk valt het danquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zeker, hopelijk staat het eten op tafel als ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ohhh het is nog een verrassing, hopelijk valt het dannee, nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ben echt super lui geweestquote:
Ook nog eens goed uitzichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ;P
ze was ook knap, maar dat viel gewoon op
Idem dito, zo naar de bios, mezelf helemaal volstouwen met popcornquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben echt super lui geweest
geweldige dag dusEn de jouwe?
Ik ga ook naar de bios zo. Boks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Idem dito, zo naar de bios, mezelf helemaal volstouwen met popcorn
welke filmquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ohhh wat heerlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik moet werken dalijk, iemand is ziek
Nachtbeveiliging, weekenden i.i.gquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij?
oh nicequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nachtbeveiliging, weekenden i.i.g
Dan zou het talent wel echt in de familie zitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is familie van morgan freeman?
dat zwzquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:02 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zou het talent wel echt in de familie zitten.
mooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Ik ga naar The Equalizer 2
Die heb ik vorige week gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welke film ga je?
Ik ga naar The Equalizer 2
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het koud
tijd voor een trui met dekentje![]()
Stuk frisser iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb het koud
tijd voor een trui met dekentje![]()
dat zei die ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is Mark naar Ajax
vastquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
neeeeee heb beter ideequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef I. het volgende:
[..]Kan echt niet. 't is veel te warm joh
Ja, heb je z'n foto niet gezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
krijgen we nog mooie dagen?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
neeeeee heb beter idee
BADJASLEEF![]()
oooo ja zo goed idee
zit die ookal daar, loopt ie daar ook te tellen en te spammen?quote:
Prima lader welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohja, ik had me telefoon aan de lader gezet, 67%, uurtje later kijk ik is die 22%
ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
krijgen we nog mooie dagen?
ik ga zo de weersverwachting checken
Hij vindt alles mooiquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit die ookal daar, loopt ie daar ook te tellen en te spammen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dat heb ik wel geopend maar meteen weer weg.
mensen ook minder vrolijkquote:
lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zit die ookal daar, loopt ie daar ook te tellen en te spammen?
minder leuk uitzicht ook in winterquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mensen ook minder vrolijk
maar qua outfits kan je wel meer leuke dingen dragen
eensquote:
ja dan zit alles ingepaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
minder leuk uitzicht ook in winter
ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
In de winter ben ik op mn best
Bad ass in je bad jassquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eens
zo naar de winkel gaan dan ben je pas bad ass![]()
Cool best.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
In de winter ben ik op mn best
Oh dat heb ik ook ja. Mijn telefoon is ziekelijk snel leeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lader is prima trouwens, die telefoon is gewoon oud. Maar ik weiger een nieuwe te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt nog warmte aan
'' I am under no obligation to make sense to you.''
welke heb je en hoe oud is die dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lader is prima trouwens, die telefoon is gewoon oud. Maar ik weiger een nieuwe te halen
Ja mijne wordt ook helemaal warmquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:10 schreef I. het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook ja. Mijn telefoon is ziekelijk snel leeg.
Ik ga echt wel een nieuwe halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Samsung s5 en ja 4 of 5 jaar ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke heb je en hoe oud is die dan?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
bedankt piet borrelsmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt nog warmte aanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mijne wordt ook helemaal warmEcht dat als je het lang vast houdt het pijn gaat doen
Ja electronica is hier altijd kutquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:12 schreef I. het volgende:
[..]! Daar heb ik nog geen last van gelukkig
ja dat is wel tijdjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Samsung s5 en ja 4 of 5 jaar ofzo
Gewoon nieuwe Nokia halen voor 200/300 euri ofzo, hoor dat veel mensen er echt heel tevreden mee zijn voor die prijs, en clean androidquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja electronica is hier altijd kut
Ja ik ben zo iemand die gerust 10 dingen van 100 euro haalt maar lastig doet als iets 200 kostquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:14 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe Nokia halen voor 200/300 euri ofzo, hoor dat veel mensen er echt heel tevreden mee zijn voor die prijs, en clean android
Ik probeer ook meestal 3 a 4 jaar met een telefoon te doen. Zonde om ieder jaar een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken of mijn Nokia meer dan drie jaar volhoudt (verwacht het wel)
De samsung note 9 is anders best prijzig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
tegenwoordig is een nieuwe telefoon geen rib uit je lijf meer
wat ik persoonlijk niet snap is dat mensen altijd het nieuwste van het nieuwste hebbenmaarja ieder zijn ding (kan ook zo paar jaar met een telefoon doen maar hecht er dan ook weinig waarde aan)
Niet heel slim nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ben zo iemand die gerust 10 dingen van 100 euro haalt maar lastig doet als iets 200 kost![]()
Ga wel kijken binnenkort, HTC is ook wel goed geloof ik
Heb Android one, dus over drie jaar draait ie nog steeds recente software als het goed isquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer ook meestal 3 a 4 jaar met een telefoon te doen. Zonde om ieder jaar een nieuwe te kopen
ja okay ik bedoel ze kunnen bijna allemaal heel veel voor weinig en de duurdere ja die is gewoon fancy natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De samsung note 9 is anders best prijzig.
denk dat ze bedoelt dat je tegenwoordig geen dure telefoon hoef te kopen om een goeie te hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
De samsung note 9 is anders best prijzig.
precies datquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat ze bedoelt dat je tegenwoordig geen dure telefoon hoef te kopen om een goeie te hebben
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja ik ben zo iemand die gerust 10 dingen van 100 euro haalt
100 euro heb je toch nog wel ergens tussen de kussens liggen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik moet nog effe budgetteren voor dit jaar,
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat ze bedoelt dat je tegenwoordig geen dure telefoon hoef te kopen om een goeie te hebben
bestaat prepaid nog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geen telefoon kopen omdat de overheid je afluistert
Uiteraard, een stuk meer zelfs, maar hou het liever binnen een budget zodat ik incidenteel geld achter de hand heb. Al is die 100 op het moment niet heelveel neequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
100 euro heb je toch nog wel ergens tussen de kussens liggen?
1200 duurste samsung note9quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik ook welDie note9 is gewoon belachelijk duur
Ja topmodellen zijn tegenwoordig wel stuk duurder. Toen ik mijn eerste smartphone had, was duurste telefoon iets van 500, nu meer dan dubbelequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik ook welDie note9 is gewoon belachelijk duur
Heb een review gelezen en daar vonden ze het niet waard. Maar goed, voor die prijs ga ik het niet eens proberen. Voor 200-400 heb je een lekker model wat wel 3 jaar meekan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja topmodellen zijn tegenwoordig wel stuk duurder. Toen ik mijn eerste smartphone had, was duurste telefoon iets van 500, nu meer dan dubbele
vooral de accu zijn killers toch van telefoonsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
1000 euro koop ik liever een goede laptop van die jaren meegaat, telefoon gaat toch meestal niet zo lang mee.
Ik koop nooit laptopsquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
1000 euro koop ik liever een goede laptop van die jaren meegaat, telefoon gaat toch meestal niet zo lang mee.
dat dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:21 schreef I. het volgende:
Mensen die 1200 euri betalen voor een telefoon, terwijl je voor 200 euri al een prima degelijk telefoon kan hebben.![]()
![]()
ja, na 2 jaar elke dag opladen is zo'n accu wel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vooral de accu zijn killers toch van telefoons
Nee een spel uit 2005*, GUN heet hetquote:
Allemaal van die onnodige extraatjes hé.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat dus
of het nou echt zo'n grote meerwaarde is met wat hij kan het duurdere model en het middenklasse mobiel zal dat nou echt zoveel schelen?
ja en je oplaadgedrag heeft ook invloed op de accuquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja, na 2 jaar elke dag opladen is zo'n accu wel op
Ik vind een desktop toch net iets lekkerder werken dan een laptop: beter toetsenbord, beter muis, groter scherm. Maar laptop is weer handig voor op de bank of buiten als het lekker weer is.quote:
ja dat is dan de meerwaardequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:24 schreef I. het volgende:
[..]
Allemaal van die onnodige extraatjes hé.Extra dun, extra glad, extra dunne randen, extra goede camera, extra veel geheugen, alles extra
Dat was een van de minpunten van de note9: te glad en daarom viel die makkelijk uit je handenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:24 schreef I. het volgende:
[..]
Allemaal van die onnodige extraatjes hé.Extra dun, extra glad, extra dunne randen, extra goede camera, extra veel geheugen, alles extra
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind een desktop toch net iets lekkerder werken dan een laptop: beter toetsenbord, beter muis, groter scherm. Maar laptop is weer handig voor op de bank of buiten als het lekker weer is.
auto>douchequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zou ik eerst douchen of eerst me auto controleren
voor student is laptop wel handigerquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind een desktop toch net iets lekkerder werken dan een laptop: beter toetsenbord, beter muis, groter scherm. Maar laptop is weer handig voor op de bank of buiten als het lekker weer is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat is dan de meerwaarde
en nouja het zijn gewoon computers met extra's tegenwoordig eigenlijk soort van toch?
Ja klopt, veel over gehoord inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was een van de minpunten van de note9: te glad en daarom viel die makkelijk uit je handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |