meesterlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
Het zijn twaalf kratjes en twaalf flessen wijn (6 wit, 6 rood) voor studievereniging
valt tegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
had gedacht dat we het afgelopen week met 6 zouden redden, maar die waren al binnen 2 dagen op
Schoppen aas?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:48 schreef Anneloos het volgende:
Gvd. Ik zit de hele tijd te aazen. Jij komt binnen en dan ..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
Haha, als je in tuincentrum of doe-het-zelf-zaak werkt en iemand vraagt of jullie schoppen verkopen, zo'n iemand in elkaar schoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik vind die groepen echt tien keer niks.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind whatsapp nogal kliekjesvorming bevorderen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef Anneloos het volgende:
Haags
prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je moeder eten overhoudt, bevordert dat ook kliekjesvormingquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Als hij het verdient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
In zijn billetjes met mijn schoen?aaaaauw
Haags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
godverquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je moeder eten overhoudt, bevordert dat ook kliekjesvorming
Haags
mooi hoor, beetje goed weer gehad laatste tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Kán, hoeft niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verdien geen schopquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
En jij? Verdien jij dat niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |