SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Het ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat, het nummer, of het idee?
DEZE band ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
UNSUSTAINABLE!!!!!!
[ afbeelding ]
Ow, andere band!
Sja, time is running out. En veranderende smaak en en en...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:58 schreef knokkels het volgende:
Vroeger, toen ik nog wel eens veel meer dan nu Muse draaide
Het punt is niet dat mijn smaak veranderd is, maar ik was een boel kwijt geraakt, maar vooral dit nummer (en de cd waarop die staat) draaide ik vrij vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, time is running out. En veranderende smaak en en en...
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.
oeh, het is dus al elf uur geweestquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?
quote:Programma van vandaag
23:11 - 00:15 DJ Lucky - Bonkie Bonkie Met Lucky Lucky
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?
heh 2 uur of 1 uur?quote:
quote:
checkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
in 1e instantie een uurtje.
Mehquote:
wel gutverredummequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu net als gisteren blijkbaar wel verbonden, maar geen melding.
Huh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:16 schreef knokkels het volgende:
Als Mad er nog is, moet ie dan Gup even een douw geven
Ohaiquote:
waheyquote:
Howdyquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
Waarom is deze altijd uit mn AT... Goedenavond ?
Eej chufi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
Waarom is deze altijd uit mn AT... Goedenavond ?
probeer nog eens?quote:
Je inloggegevens zijn getriplechecked, dat staat wel allemaal goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij niet. Geen melding dat ik online ben.
Helaas, grote stilte en geen melding te zien tijdens het activeren van de uitzending.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je inloggegevens zijn getriplechecked, dat staat wel allemaal goed
In slow motion Guns n' Roses...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ander nummer van Gup in plaats van Muse.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slow motion Guns n' Roses...
Geen slow motion hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slow motion Guns n' Roses...
Had je dit gisteren ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helaas, grote stilte en geen melding te zien tijdens het activeren van de uitzending.
Rob schopte Gup. Knok had er last van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je dit gisteren ook?
Wie/hoe is dat toen gefixed?
Maar GUP doet het nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rob schopte Gup. Knok had er last van.
Ja prima, dan weten we wat meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar GUP doet het nu.
Zal ik proberen te connecten?
En wie was daar steeds bij betrokken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde probleem als gisteren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie was daar steeds bij betrokken?
Er is ook geen foutmelding tijdens het inloggen, dus het lijkt exact op het probleem wat jij gisteren had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef knokkels het volgende:
authenticatieissue
Gebruikersnaam en wachtwoord corrrect ingevoerd; gekoppeld aan juiste DJ
zou moeten werken
Alleen nu heeft dat probleem zich geïmmuniseerd tegen de oplossing van gisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is ook geen foutmelding tijdens het inloggen, dus het lijkt exact op het probleem wat jij gisteren had.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou moet je toch helemaal ophouden.
whutthe?quote:
Bij Mad blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen nu heeft dat probleem zich geïmmuniseerd tegen de oplossing van gisteren
Zal je zo opnieuw inroosteren, als je nog wilt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles werkte op de oude gegevens.
Inmiddels staat het uit en zit ik weer beneden. Dus nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je zo opnieuw inroosteren, als je nog wilt...
OK, dan is het morgen opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inmiddels staat het uit en zit ik weer beneden. Dus nee.
quote:
Dank voor de deuntjes Madquote:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam.... ritme van de eenzaamheid...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:26 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN
Wat heerlijk.. een fris verschoond bedje, raam open en luisteren naar de regen!!
quote:
Goedemorgen beide.quote:
laat dat zachtjes maar wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam.... ritme van de eenzaamheid...
Goedemorgen.
Kabouter is niet van suikergoed, die smelt nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen beide.
@ just me: straks maar lekker binnen blijven met de kabouter dan.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter is niet van suikergoed, die smelt niet![]()
als het droog is even naar de markt
Die regen zegt we waren zo gelukkig saam.. maar nu is dat verleden tijddddddquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam.... ritme van de eenzaamheid...
Goedemorgen.
Waren wij dan ooit saam?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die regen zegt we waren zo gelukkig saam.. maar nu is dat verleden tijdddddd
Wat moet die Jean daar?quote:TIMETABLE WOOFERLAND 2018
Woofers, bij deze de timetable voor Wooferland 15 jaar festival.
NRG AREA
-----------------
12:00 Cellie
14:00 Dano
15:00 Gizmo
16:15 Hardfloor Live (DE)
17:15 Franky Jones & CJ Bolland (BE)
18:45 Acid Junkies
19:30 Wolfgang Flur (DE)
21:00 Miss Djax
22:00 DJ Rob & MC Joe
House of Love
-----------------
12:00 Jurgen
13:30 Ricky the Dragon
15:00 Roog
16:15 Joe Smooth (USA)
17:45 Ronald Molendijk
18:45 TFX
19:45 Mijk van dijk (DE)
21:30 Colin Dale (UK)
Subv3rse
-----------------
13:00 Buddy Suwijn
14:30 Bas Kaspers
15:45 Mike Ravelli
17:00 Jaydee
18:30 Warren vs Alexander Koning
20:00 Jack de Marseile (FR)
21:30 Dave Angel (UK)
Club / Trance
-----------------
12:00 Boothhills
13:30 Brian S
15:00 Rob Boskamp
16:30 Jose
18:00 Jean
19:00 Jon the dentist (UK)
20:15 Baby doc (UK)
21:30 Dave Randall (UK)
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat dat zachtjes maar weg![]()
Goedemorgen
Hoe ver zitten jullie van elkaar af nu?quote:
geld verdienen. Vies ventje is het. De enige naam die ik verder herken is Ronald Molendijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil droog!
[..]
Wat moet die Jean daar?
gisteravond en vannacht regende het, nu is het droog met een klein zonnetjequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Hoe ver zitten jullie van elkaar af nu?
De meeste zijn uit de jaren 80/begin 90.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geld verdienen. Vies ventje is het. De enige naam die ik verder herken is Ronald Molendijk
veel plezier!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste zijn uit de jaren 80/begin 90.
Ouwe lullen festival...
Goedemotregen Diaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier vandaag MadMaster en hopelijk blijft het droog.
Regenjack wordt het...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
veel plezier!
P.s. Ik zou toch voor de zekerheid die poncho meenemen
Het lijkt mee te vallen.quote:
Vallen doet het hier zeker...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt mee te vallen.![]()
Miss Djax, die doet ook al vanaf de begintijd van house mee. Met haar eigen label.
Zeg Mad, ToT opperde gisteren dat er wellicht nog iets op de laptop hier boven zou kunnen staan wat de storing met inloggen bij de radio zou kunnen veroorzaken. Daar zei ik op dat ik beneden op de laptop zat en knok voor mij ging met inlogproblemen, maar later bedacht ik me dat ik probeerde in te loggen, omdat ik dácht dat ik moest draaien ipv knok.quote:
Hier schijnt het zonnetjequote:
Check even met Melting.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg Mad, ToT opperde gisteren dat er wellicht nog iets op de laptop hier boven zou kunnen staan wat de storing met inloggen bij de radio zou kunnen veroorzaken. Daar zei ik op dat ik beneden op de laptop zat en knok voor mij ging met inlogproblemen, maar later bedacht ik me dat ik probeerde in te loggen, omdat ik dácht dat ik moest draaien ipv knok.
Zou inhouden, als ik in probeer te loggen, dat het ook niet meer werkt voor anderen.
Uitproberen? Want het is inderdaad wel erg toevallig dat het maanden niet is voorgekomen en nu 2x in korte tijd.
Ik was niet zo zonnig toen de kabouter vanaf 3.00 uur wakker wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kabouterland, immer zonnig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check even met Melting.
Ik krijg nu net zelf les over rebooten e.d.
Dat is aan de vroege kant ja, pffff. Ben pas net wakker, normaal uren eerder. Zal wel komen omdat de hitte uit het huis is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was niet zo zonnig toen de kabouter vanaf 3.00 uur wakker was![]()
Ik heb hem daarna bij mij in bed genomen en we hebben daarna nog wel geslapen.
Nou, dat zal zeker welquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is aan de vroege kant ja, pffff. Ben pas net wakker, normaal uren eerder. Zal wel komen omdat de hitte uit het huis is.
Bij goed geïsoleerde woningen en alles dicht laten zal het best nog warm zijn ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vannacht kwam er een flinke bak regen naar beneden en werd het kouder. Je kan op bepaalde plekken de warmte uit de muren voelen
Op veel plekken in mijn huis is het dus nog "warm". Alleen waar er een raam openstaat is het koeler.
Naar werk met de trein ja. Met tegenzin, maar goed, anders kost het me 25 euro per dag aan parkeerkosten die niet vergoed worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij goed geïsoleerde woningen en alles dicht laten zal het best nog warm zijn ja.
Zeg Oscar, ben je met de trein tegenwoordig las ik en niet meer met de auto?
¤25 heeft nergens meer iets mee te maken. Trein en bus waren vroeger al ruk, maar tegenwoordig zit het afgeladen met onopgevoed spul en overig gespuis. Maar ja, soms moet je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Naar werk met de trein ja. Met tegenzin, maar goed, anders kost het me 25 euro per dag aan parkeerkosten die niet vergoed worden.
Ik heb er een hekel aan vanwege de vaak enorm smerige stoelen en je bent zo enorm afhankelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
¤25 heeft nergens meer iets mee te maken. Trein en bus waren vroeger al ruk, maar tegenwoordig zit het afgeladen met onopgevoed spul en overig gespuis. Maar ja, soms moet je.
Straks is het weer raak met de treinen als de blaadjes vallen. En niet ff iemand met tape en een bezem voorop de trein plakken hè. Soms kan de oplossing zo simpel en goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan vanwege de vaak enorm smerige stoelen en je bent zo enorm afhankelijk.
Als er 1 uitvalt of vertraagd is, je overstap mist etc. etc.
Zocht jij nog werk voor in de herfst?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks is het weer raak met de treinen als de blaadjes vallen. En niet ff iemand met tape en een bezem voorop de trein plakken hè. Soms kan de oplossing zo simpel en goedkoop zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zocht jij nog werk voor in de herfst?
Ach, mijn werk zit op Schiphol. Plek waar het meeste gezeik is met de treinquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Straks is het weer raak met de treinen als de blaadjes vallen. En niet ff iemand met tape en een bezem voorop de trein plakken hè. Soms kan de oplossing zo simpel en goedkoop zijn.
8 uur werk en een paar uur onderweg, waar het in 20 minuten kon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, mijn werk zit op Schiphol. Plek waar het meeste gezeik is met de trein
Goedemorgen, ToT. Nu toch twijfels over jouw opmerking met de storing van gisteren, omdat ik vanmorgen bedacht dat ik in probeerde te loggen vóór knok, omdat ik dacht dat hij mij op het rooster had gezet.quote:
Okee dan!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, ToT. Nu toch twijfels over jouw opmerking met de storing van gisteren, omdat ik vanmorgen bedacht dat ik in probeerde te loggen vóór knok, omdat ik dacht dat hij mij op het rooster had gezet.
Gelukkig nog niet meegemaakt. * OscarMopperkont klopt afquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
8 uur werk en een paar uur onderweg, waar het in 20 minuten kon.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja geen idee eigenlijk. Het is misschien het uitproberen waard om het nog een keer te doen? Kijken of het dat echt was?
Have fun, Mad, het lijken meer wat losse buien, in plaats van fors met onweer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Gaat gestaag!
Ga er zo wel vandoor, we gaan het gokken...
Net was het 'flits - knal' binnen een seconde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Have fun, Mad, het lijken meer wat losse buien, in plaats van fors met onweer.
Hmm, nou succes daar en hopen dat het meevalt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net was het 'flits - knal' binnen een seconde.
We gaan het meemaken...
Goedemiddag 11.quote:
Geen idee; ik moet er nog over nadenken. Het was maar zo een ideetje, geen uitgewerkt plan. Lijkt me persoonlijk wel leuk met her en der zang erbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemiddag 11.Die blaas sessie waar je het laatst over had, vallen daar alle blaasinstrumenten onder en gaat het om alleen 'getoeter', of ook met zang en dergelijke?
Is een leuk idee. Daar moet voldoende over te vinden zijn. Oh uitzending is over, merk ik nu pas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee; ik moet er nog over nadenken. Het was maar zo een ideetje, geen uitgewerkt plan. Lijkt me persoonlijk wel leuk met her en der zang erbij.
Ik had niet in de gaten dat er een uitzending gaande wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is een leuk idee. Daar moet voldoende over te vinden zijn. Oh uitzending is over, merk ik nu pas.
Foei, DJ 11!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had niet in de gaten dat er een uitzending gaande was
quote:
Best lastig om voor 1 show nieuwe muziek te vinden. Vaak ben je een dag verder voor 2 uur draaien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal me vanmiddag weer eens op de nieuwe muziek storten op Spotify. Hopelijk dan snel een nieuwe show van mijn hand.
Het kost inderdaad de nodige tijd, maar ik raak steeds meer bedreven in het luisteren. Sommige "nummers" heb ik na 1 seconde al gehoord...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Best lastig om voor 1 show nieuwe muziek te vinden. Vaak ben je een dag verder voor 2 uur draaien.
Damn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kost inderdaad de nodige tijd, maar ik raak steeds meer bedreven in het luisteren. Sommige "nummers" heb ik na 1 seconde al gehoord...
Maar desondanks: wekelijks zo'n 400 nummers langs...
Tja, het is lichtelijk verslavendquote:
Zo klinkt mijn deurbel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, het is lichtelijk verslavend
Tunng
Daar is vast nog wel ergens ruimte voor, want ik zie momenteel een leeg roosterquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
Er is een kans aanwezig dat ik ergens vanavond ga draaien.
Yes, dat heb ik gezienquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is vast nog wel ergens ruimte voor, want ik zie momenteel een leeg rooster
Lekker rustig en melodieus. Prettig nummer zeg.quote:
Ik draai het behoorlijk grijs in m'n shows. Weet je wie ook nieuw werk uit heeft?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker rustig en melodieus. Prettig nummer zeg.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai het behoorlijk grijs in m'n shows. Weet je wie ook nieuw werk uit heeft?
Best aardige track jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai het behoorlijk grijs in m'n shows. Weet je wie ook nieuw werk uit heeft?
quote:
Ik had 'm nog niet in m'n show gedraaid, maar dat zal ik één dezer dagen eens doen.quote:
De eerstvolgende show van jouw hand dus ongeveer over een week.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik had 'm nog niet in m'n show gedraaid, maar dat zal ik één dezer dagen eens doen.
De teller voor nieuwe muziek die ik moet beluisteren staat op 409 tracks...
Nee, als ik een beetje doorpak is alles vandaag geluisterd. Of beter gezegd: gesorteerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De eerstvolgende show van jouw hand dus ongeveer over een week.
Je bent behoorlijk actief tijdens je vakantie. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:14 schreef Melting het volgende:
Vanavond draai ik trouwens niet. Ik zit in de Johan Cruyff Arena en ben te laat thuis.
De Toppers treden vanavond op?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:14 schreef Melting het volgende:
Vanavond draai ik trouwens niet. Ik zit in de Johan Cruyff Arena en ben te laat thuis.
Ja, tegen FC Emmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De Toppers treden vanavond op?
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 17:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een vruchtbaar dagje kringlopen, veel nuttige dingen gekocht en eindelijk een lamp voor boven de eettafel gevonden
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was een vruchtbaar dagje kringlopen, veel nuttige dingen gekocht en eindelijk een lamp voor boven de eettafel gevonden
* OscarMopperkont heeft nog een doos vol glazen voor de kringloop.... welke raad je aan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
geef ze aan de lieve mensen van https://degrooteweiver.nl/kringloopwinkel/. Het is even zoeken, ze zitten behoorlijk verstopt op het terrein achter Heliomarequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft nog een doos vol glazen voor de kringloop.... welke raad je aan?
kijk in het kringlooptopic voor foto’s. Morgen idd rustdag, laatste vakantiedag. Helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:50 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan morgen een rustdag
kabouter 3.0 is vanmiddag weer naar zijn papa en mama gegaan en kabouter 1.0 zit nu heel lief hier te spelen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs Facebook gaat nu met Blof spammen
Gelijk: Alles van Blof verbergen aangevinkt
Klopt. Ik krijg weleens reclame voor kattenvoer, terwijl niet eens huisdieren heb...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo zie je maar, die algoritmes van big data, je kan er geen reet mee
Ik zie op het rooster dat EggsTC zich van 21:00 tot 23:00 uur heeft ingeplandquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Olla, ik ga nu beginnen met voorbereiding van een show, weet alleen niet hoe lang dat gaat duren. Liefst start ik om 21.00, maar weet niet of ik dat ga redden...
goed gescoord, leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kijk in het kringlooptopic voor foto’s. Morgen idd rustdag, laatste vakantiedag. Helemaal niks doen.
Mag kabouter 3.0 in zijn nieuwe huis slapen nu?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ah, Eggs! Daar ga ik straks eens goed voor zitten.
Ik snap nog steeds niet waarom het gisteren niet luktequote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was even een test, na een aantal keren niet in kunnen loggen en Gup storing, dit dat. Maar het werkt weer, nu moet ik alleen wat meer gaan oefenen, merk ik. Alles heeft al die maanden stil gestaan.
Dat ga je niet reddenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef naatje_1 het volgende:
Olla, ik ga nu beginnen met voorbereiding van een show, weet alleen niet hoe lang dat gaat duren. Liefst start ik om 21.00, maar weet niet of ik dat ga redden...
Eej knokschel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom het gisteren niet lukte
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej knokschel.Ach ja, Mad heeft mijn oude paswoord er weer ingezet en het werkte meteen.
Ik weet het ook allemaal niet, maar was in ieder geval niet de óórzaak van de storing.
Het lijkt wel alsof het wachtwoord er twee keer moet worden ingezet of zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej knokschel.Ach ja, Mad heeft mijn oude paswoord er weer ingezet en het werkte meteen.
Ik weet het ook allemaal niet, maar was in ieder geval niet de óórzaak van de storing.
Ah, ok, een latertje dus. Nou, vanaf 23 dan maar jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie op het rooster dat EggsTC zich van 21:00 tot 23:00 uur heeft ingepland
Ik krijg altijd alleen maar porno. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ik krijg weleens reclame voor kattenvoer, terwijl niet eens huisdieren heb...
Da's omdat jij een vieze man bent, Belsenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar porno. Geen idee waarom.
Note staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:42 schreef knokkels het volgende:
* knokkels zet zijn tofheidsnote maar eens in
quote:
Gezien, ik moet alleen je wachtwoord nog even invoerenquote:
Oh dear.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gezien, ik moet alleen je wachtwoord nog even invoeren
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Eggs - GOA
23:00 - 01:00 DJ Naatje - Gesnater Met De Nater
Ja. Echt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Kan het DJ Nater zijn of doe ik dan moeilijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Alstuquote:
Onvoorstelbaar, Eggs gaat draaien en internetverbinding doet weer moeilijk hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 20:58 schreef knokkels het volgende:
Wat kruipen die minuten langzaam voorbij tot een Eggs show. Valt het jullie ook zo op?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Have fun allemaal, ik kom later
Wat een Godquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was er precies weer op tijd bij. Wat een intro!
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Exact voor het intro nog snel op record kunnen klikken.![]()
2 uur spacen.
Sjezus wat vol daar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even volhouden in de blubber...
Dat ziet er gezellig uit. Waar ben je ook weer heengegaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even volhouden in de blubber...
Wooferland...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit. Waar ben je ook weer heengegaan?
Maar je bent er én je staat droog in die tent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5000 Bezoekers over 5 area's.
Heb geen poten meer over...
Daar wel, buiten is het een waterballet. Nu even zitten en dan zo de slotset...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je bent er én je staat droog in die tent.
Nog even genieten en je benen rust geven voor de terugweg. Tot later (wellicht) Mad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wel, buiten is het een waterballet. Nu even zitten en dan zo de slotset...
Lekkere lineupquote:
Ik ging net buiten uit mijn plaat #silentdiscoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En kijk uit dat je niet op je plaat gaat in die blubberzooi.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ging net buiten uit mijn plaat #silentdisco
Nee, ik stond buiten in de tuin te roken met mijn koptelefoontjes en de Radio49 opquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zelfde adres als gisteren, die 'zangeres'?
Haal je Linuxbak es van mute afquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:10 schreef De_Nater het volgende:
Ik had mijn kazoekjes precies op tijd af, nu alleen nog trailer trial en translate vermaak doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:51 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry not sorry
Ik krijg pijn in mijn nek en last van duizeligheid van dat etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Internet verbinding weer pleite. Eerst viel de radio weg en daarna was het helemaal afgelopen. Dahaaag volledige opname.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Haal je Linuxbak es van mute af
Sorry not sorry
En voor je het weet zit je bij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft een low-calory alternatief:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je bij:
[ afbeelding ]
Maar ze heeft een low-calory alternatief:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Marjorie Dawes
Ik heb de monteur net een whatsappje gestuurd om aan te geven dat ik nog steeds last heb van wegvallende verbinding. Okee, het was 1 seconde of zoiets maar toch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze hebben bij Ziggo komende nacht onderhoud. Oude kabels vervangen en dergelijke. Denk dat ze stiekem al zijn begonnen.
Ik zit de afgelopen paar dagen net Little Britain te kijken met mevrouw ToT.quote:
Sorry not sorry
Maar serieus, wat is al dat lekkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had het de afgelopen dagen net als ik meerdere keren, dus helemaal in orde is het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb de monteur net een whatsappje gestuurd om aan te geven dat ik nog steeds last heb van wegvallende verbinding. Okee, het was 1 seconde of zoiets maar toch.
Beviel me ook uitermate bij Muis. Blij als het gas eenmaal afgesloten is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:01 schreef knokkels het volgende:
Hamburgertje bakken op inductie is trouwens een stuk beheersbaarder dan met gas![]()
Ik denk nog steeds dat ze toch ondergronds moeten, deze monteur komt van die afdeling af. Ik moet hem dus gaan overtuigen dat het misschien toch wel een idee is om het te doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je had het de afgelopen dagen net als ik meerdere keren, dus helemaal in orde is het niet.
Ik ben haar hamburger recept kwijt. Ik wist dat er paprikapoeder in zat, dus dat gehaald. Maar verder ben ik het vergetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beviel me ook uitermate bij Muis. Blij als het gas eenmaal afgesloten is.
Aardbeien trio voor den dikzak!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar serieus, wat is al dat lekkers?
Mijn ouders zaten ineens zonder telefoon. Ze hebben ADSL, internet werkte nog wel, maar traag. Moesten ze 2 weken wachten voor er een monteur kwam. 2 dagen voor de monteur kwam werkte de telefoon weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze toch ondergronds moeten, deze monteur komt van die afdeling af. Ik moet hem dus gaan overtuigen dat het misschien toch wel een idee is om het te doen.
Ja, het kost geld voor ze. Slechte reclame ook
lekker hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Aardbeien trio voor den dikzak!!
Heb ik, zal het binnenkort voor je opzoeken. En ergens moet ook het barbecuesaus recept liggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben haar hamburger recept kwijt. Ik wist dat er paprikapoeder in zat, dus dat gehaald. Maar verder ben ik het vergeten
Ah, de fruitarische variant van Interspecies Erotica?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat was er ook weer met keramisch dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb op diverse plekken met inductie gekookt, ik kan niet wachten tot ik er hier ook mee kan koken ipv met die gare keramische kookplaat
Ziet er lekker en feestelijk uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik, zal het binnenkort voor je opzoeken. En ergens moet ook het barbecuesaus recept liggen.
Ah, Hand Of Godquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten ineens zonder telefoon. Ze hebben ADSL, internet werkte nog wel, maar traag. Moesten ze 2 weken wachten voor er een monteur kwam. 2 dagen voor de monteur kwam werkte de telefoon weer.
2 monteurs op het laatst erbij en nooit kunnen vinden wat het nou was. Krijg ik een SMS van KPN dat de storing is opgelost, want die melding kwam bij de monteurs vandaan.²
Datquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Godsamme wat een meesterwerkje ondertussen van Eggs.
reageert traag en die van ons heeft nogal een eigen wil, soms stopt een pit er zomaar mee, ik bid elke dag dat de kookplaat het überhaupt nog blijft doen ( net als de vaatwasser)quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat was er ook weer met keramisch dan?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah, Hand Of God![]()
*storing aangemeld*
*monteur loopt binnen om op de elfenzestigste verdieping de storing op te lossen
Moment dat de monteur de buitendeur doorloopt krijgt ie een seintje dat de storing NET is opgelost![]()
Had een ex-studiegenoot van me altijd
Klote dingen zijn het en duur in aanschaf ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
reageert traag en die van ons heeft nogal een eigen wil, soms stopt een pit er zomaar mee, ik bid elke dag dat de kookplaat het überhaupt nog blijft doen ( net als de vaatwasser)
Oh ja, ja keramisch is idd trager dan inductie. Dat was het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
reageert traag en die van ons heeft nogal een eigen wil, soms stopt een pit er zomaar mee, ik bid elke dag dat de kookplaat het überhaupt nog blijft doen ( net als de vaatwasser)
Eenpansmaaltijden roeleren hardquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n 2-pittertje op vage vakantie adressen ook altijd, één plaat doet het heel slecht, of helemaal niet, dus moet je alles in 1 pan zien te bereiden.
Vaak wel ja. Gek genoeg. En snel klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eenpansmaaltijden roeleren hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |