SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.L2B's Mixcloud
Het ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat, het nummer, of het idee?
DEZE band ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
UNSUSTAINABLE!!!!!!
[ afbeelding ]
Ow, andere band!
Sja, time is running out. En veranderende smaak en en en...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:58 schreef knokkels het volgende:
Vroeger, toen ik nog wel eens veel meer dan nu Muse draaide
Het punt is niet dat mijn smaak veranderd is, maar ik was een boel kwijt geraakt, maar vooral dit nummer (en de cd waarop die staat) draaide ik vrij vaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, time is running out. En veranderende smaak en en en...
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, ik slof al naar boven. Maar er is tijd nodig om de boel aan te slingeren heur. Bonkie bonkie doen.
oeh, het is dus al elf uur geweestquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?
quote:Programma van vandaag
23:11 - 00:15 DJ Lucky - Bonkie Bonkie Met Lucky Lucky
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de microfoon aan? Vindt die dame dat wel goed?
heh 2 uur of 1 uur?quote:
quote:
checkquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
in 1e instantie een uurtje.
Mehquote:
wel gutverredummequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu net als gisteren blijkbaar wel verbonden, maar geen melding.
Huh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:16 schreef knokkels het volgende:
Als Mad er nog is, moet ie dan Gup even een douw geven
Ohaiquote:
waheyquote:
Howdyquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
Waarom is deze altijd uit mn AT... Goedenavond ?
Eej chufi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:19 schreef chufi het volgende:
Waarom is deze altijd uit mn AT... Goedenavond ?
probeer nog eens?quote:
Je inloggegevens zijn getriplechecked, dat staat wel allemaal goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij niet. Geen melding dat ik online ben.
Helaas, grote stilte en geen melding te zien tijdens het activeren van de uitzending.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je inloggegevens zijn getriplechecked, dat staat wel allemaal goed
In slow motion Guns n' Roses...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ander nummer van Gup in plaats van Muse.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slow motion Guns n' Roses...
Geen slow motion hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slow motion Guns n' Roses...
Had je dit gisteren ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helaas, grote stilte en geen melding te zien tijdens het activeren van de uitzending.
Rob schopte Gup. Knok had er last van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je dit gisteren ook?
Wie/hoe is dat toen gefixed?
Maar GUP doet het nu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rob schopte Gup. Knok had er last van.
Ja prima, dan weten we wat meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar GUP doet het nu.
Zal ik proberen te connecten?
En wie was daar steeds bij betrokken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde probleem als gisteren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie was daar steeds bij betrokken?
Er is ook geen foutmelding tijdens het inloggen, dus het lijkt exact op het probleem wat jij gisteren had.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:44 schreef knokkels het volgende:
authenticatieissue
Gebruikersnaam en wachtwoord corrrect ingevoerd; gekoppeld aan juiste DJ
zou moeten werken
Alleen nu heeft dat probleem zich geïmmuniseerd tegen de oplossing van gisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is ook geen foutmelding tijdens het inloggen, dus het lijkt exact op het probleem wat jij gisteren had.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou moet je toch helemaal ophouden.
whutthe?quote:
Bij Mad blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen nu heeft dat probleem zich geïmmuniseerd tegen de oplossing van gisteren
Zal je zo opnieuw inroosteren, als je nog wilt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alles werkte op de oude gegevens.
Inmiddels staat het uit en zit ik weer beneden. Dus nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je zo opnieuw inroosteren, als je nog wilt...
OK, dan is het morgen opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Inmiddels staat het uit en zit ik weer beneden. Dus nee.
quote:
Dank voor de deuntjes Madquote:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam.... ritme van de eenzaamheid...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:26 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN
Wat heerlijk.. een fris verschoond bedje, raam open en luisteren naar de regen!!
quote:
Goedemorgen beide.quote:
laat dat zachtjes maar wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam.... ritme van de eenzaamheid...
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |