Gek word ik van die letters, en bijna iedereen wil erbij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:14 schreef Jigzoz het volgende:
Ik beschouwde God bijna niet inclusief genoeg.
Nee, wij hebben een wat minder spannende reden. Het is gewoon een Bank Holiday Weekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 19:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest laatst iemand vertellen dat we in Groningen komende dinsdag allemaal een (verplichte) vrije dag hebben omdat we in 1672 de aanval van Bomm'n Berend hebben afgeslagen.
Vanwege die vrije dinsdag werkt er komende maandag natuurlijk ook geen hond.
Heb jij ook een extra lang weekend wegens Bommen Berend?
Wat een lelijke uitlijning.quote:
Geniaal idee. Ik wil een grafsteen in Comic Sans, gewoon om de wereld te fucken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
Het is nog net niet in comic sans ms
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geniaal idee. Ik wil een grafsteen in Comic Sans, gewoon om de wereld te fucken.
sans comicquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was dan ook een lelijke genocide.
Dat rechtvaardigt toch geen lelijke oproep tot herinnering en verbetering?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was dan ook een lelijke genocide.
Godskolerequote:Zijn sterven was als zijn leven
Eenzaam
Nou, de truc erin is wel een beetje clichématig. Door die regelafbreking krijg je nadruk op 'God!', 'Hope!' en 'Justice!'.quote:
Zelfs dat kan mooier, afgebroken en al. Daar hebben we toch dichters voor, om de witruimtes te gebruiken? Dit is gewoon uitlijnen in het midden en dan de marges krap genoeg maken zodat net dié woorden op de volgende regel vallen. Brrrr.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, de truc erin is wel een beetje clichématig. Door die regelafbreking krijg je nadruk op 'God!', 'Hope!' en 'Justice!'.
Je vraagt je gelijk af naar het verhaal. Waarschijnlijk vermogend anders geen grote steen en tekst. Wie heeft de tekst verzonnen? Waarom was hij eenzaam? eigen keuze of een onmogelijke man etc etc etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:10 schreef sigme het volgende:
Op een kerkhof waar ik wel eens kom staat een grote steen met de tekst:
[..]
Godskolere
Volgende keer maak ik er een foto van. Ik zag 'm bij het meest recente bezoek voor het eerst en was er zo van ondersteboven dat een foto maken niet bij me opkwam.
Ja, hé, daar zijn we het wel over eens hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfs dat kan mooier, afgebroken en al. Daar hebben we toch dichters voor, om de witruimtes te gebruiken? Dit is gewoon uitlijnen in het midden en dan de marges krap genoeg maken zodat net dié woorden op de volgende regel vallen. Brrrr.
En wie de tekst heeft bedacht. Want die moet de overledene toch gekend hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Je vraagt je gelijk af naar het verhaal. Waarschijnlijk vermogend anders geen grote steen en tekst. Wie heeft de tekst verzonnen? Waarom was hij eenzaam? eigen keuze of een onmogelijke man etc etc etc.
Precies, was het familie? En zo ja, waarom was er dan schijnbaar geen contact.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
En wie de tekst heeft bedacht. Want die moet de overledene toch gekend hebben.
quote:Slaap maar ~ Herman de Coninck
‘Slaap maar’, zeg ik
tegen een dochter die allang slaapt
en daar wakker van wordt.
Het onweert. Misschien wil ik wel
dat zij bang is, dan kan ik vader zijn.
Maar ik kan niets anders dan samen
met haar niets kunnen.
Zoals woorden. De dingen gebeuren.
Zonder woorden zouden ze ook gebeuren.
Maar dan zonder woorden.
Het rijmt niet eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
Even een mooi gedicht om de lelijkheid te doorbreken:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:30 schreef Jigzoz het volgende:
ONGELOFELIJKE MONGOOL!!!
Zo. Het gaat weer.
Nou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:30 schreef Jigzoz het volgende:
ONGELOFELIJKE MONGOOL!!!
Zo. Het gaat weer.
Gooi VKZ maar weer open.quote:Als de dividendbelasting niet wordt afgeschaft, dan betekent dat het einde van het kabinet, zegt Gert-Jan Segers van de ChristenUnie op zijn facebook-pagina. "We staan voor dezelfde keuze als vorig jaar: wel of geen kabinet."
Eigenlijk de enige die het wel wil is Rutte omdat ie het zijn vriendjes van Unilever beloofde.quote:
Mwah, de ellebogen van het CDA lijken me ook bruin genoeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige die het wel wil is Rutte omdat ie het zijn vriendjes van Unilever beloofde.
Mooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige die het wel wil is Rutte omdat ie het zijn vriendjes van Unilever beloofde.
Republico Banana Hollandico.
Ho ho, er zijn wel weer een paar CDA'ers die nog op het zolder wat 'normen & waarden' hebben gevonden. Misschien kan er nog over worden gestemd met groene en rode blaadjes op een congres...quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mwah, de ellebogen van het CDA lijken me ook bruin genoeg.
“De rode blaadjes zijn tegen de motie, dus tegen het niet voortzetten van de coalitie. Deze dus. Toch? Ik ben zelf kleurenblind, maar deze kleur die ik nu omhoog houd bedoel ik.”quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ho ho, er zijn wel weer een paar CDA'ers die nog op het zolder wat 'normen & waarden' hebben gevonden. Misschien kan er nog over worden gestemd met groene en rode blaadjes op een congres...
Precies, kan niet fout gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:08 schreef Igen het volgende:
[..]
“De rode blaadjes zijn tegen de motie, dus tegen het niet voortzetten van de coalitie. Deze dus. Toch? Ik ben zelf kleurenblind, maar deze kleur die ik nu omhoog houd bedoel ik.”
De CDA-achterban kent helaas maar weinig groene blaadjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ho ho, er zijn wel weer een paar CDA'ers die nog op het zolder wat 'normen & waarden' hebben gevonden. Misschien kan er nog over worden gestemd met groene en rode blaadjes op een congres...
Er zouden wel wat groene blaadjes gelegaliseerd kunnen worden om wat belastinginkomsten te genereren, maar dat ligt ook weer moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De CDA-achterban kent helaas maar weinig groene blaadjes.
Ja. Moet toch minstens ¤ 2 miljard opleveren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er zouden wel wat groene blaadjes gelegaliseerd kunnen worden om wat belastinginkomsten te genereren, maar dat ligt ook weer moeilijk moeilijk.
De opsporingsambtenaren van Dijkhoff I voor vaccinatie-ontduikers zal ergens van betaald moeten worden, GS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Moet toch minstens ¤ 2 miljard opleveren.
Gaat Jesse I wel doen, hoop ik.
Of als je net de pech hebt een ziekte te krijgen die weinig andere mensen hebben en 'marktwerking' de reden is dat een bedrijf jouw medicijn niet maakt of verder onderzoek doet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 02:35 schreef Jigzoz het volgende:
Marktwerking, mensen!
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uurder-werd-a1614201
Dit soort gedrag is dus legaal. Als we het over moraliteit hebben, dan kunnen we moord ook wel gewoon toestaan. Dit is van minstens dezelfde morele orde.
bronquote:Vertrouwen winnen
Een vaccinatieplicht zal de vaccinatiegraad waarschijnlijk iets verhogen, daarover is het onderzoek wel duidelijk. Maar het vertrouwen winnen, dat is een andere kwestie. ‘Die rabiate anti-vaxxers, daar gaat het niet eens om. Je moet denken aan de veel grotere groep die meeluistert: hoe gaat de overheid om met de anti-vaxxers en hun zorgen over bijvoorbeeld de farmaceutische industrie?’, vindt Te Molder. ‘Het is een gesprek over waarden, over hoe we als maatschappij goed voor onze kinderen kunnen zorgen. Steek het dan ook zo in.’
Wie de tegenstand écht wil doorbreken, zal met meer moeten komen dan dwangmaatregelen, krachttermen of nog meer uitleg hoe ‘geniaal’ vaccins zijn. Het is de vraag of de anti-vaxxers erg zullen luisteren naar een kabinet dat tegelijkertijd via de dividendbelasting multinationals de hand boven het hoofd houdt, en die onafhankelijke wetenschappers aanmoedigt om toch vooral samen te werken met het bedrijfsleven.
Hoeveel zin het heeft om te proberen een rationele discussie met wappies te houden, zien we al jaren hier op fok!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:02 schreef remlof het volgende:
Anti-vaxxers gewoon verplicht laten opnemen in psychiatrische klinieken. Opgelost.
Ja, bij zo'n beetje ieder onderwerp waar men een tunnelvisie over heeft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoeveel zin het heeft om te proberen een rationele discussie met wappies te houden, zien we al jaren hier op fok!
Volgens mij is er in de geschiedenis van fok! nog nooit eentje via rationele argumenten overtuigd geraakt dat zijn vage complottheorie inderdaad compleet van de pot gerukt is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n beetje ieder onderwerp waar men een tunnelvisie over heeft.
Er zijn er wel een aantal flink geradicaliseerd hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij is er in de geschiedenis van fok! nog nooit eentje via rationele argumenten overtuigd geraakt dat zijn vage complottheorie inderdaad compleet van de pot gerukt is.
Goed punt. Maar wil je dan lijdzaam toezien als de vaccinatiegraad zakt tot een punt dat er weer epidemieën van ernstige ziektes voorkomen en dan pas ingrijpen? Of helemaal niet ingrijpen?quote:
Ik ben altijd al extreem gematigd geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 10:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal flink geradicaliseerd hier.
FTFYquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben altijd al extreem matig geweest.
De oorzaak is veel breder. Het is dat waarheidsrelativisme.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Goed punt. Maar wil je dan lijdzaam toezien als de vaccinatiegraad zakt tot een punt dat er weer epidemieën van ernstige ziektes voorkomen en dan pas ingrijpen? Of helemaal niet ingrijpen?
Nouja, anti-vax noemde je net waarheidsrelativisme. En anti-vax lijkt me toch voornamelijk een links verschijnsel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:35 schreef Jigzoz het volgende:
Trouwens... Dat cultuurrelativisme zie je met name bij links; historisch relativisme juist vooral bij rechts. En waarheidsrelativisme? Ook weer rechts hè?
Maar de 'alternatieve feiten' komen dan weer uit het rechts-populistische kamp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, anti-vax noemde je net waarheidsrelativisme. En anti-vax lijkt me toch voornamelijk een links verschijnsel.
Bij het CDA, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 11:35 schreef Jigzoz het volgende:
Trouwens... Dat cultuurrelativisme zie je met name bij links; historisch relativisme juist vooral bij rechts. En waarheidsrelativisme? Ook weer rechts hè?
Waarom willen ze dat dan weten ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:48 schreef remlof het volgende:
Bij veel wifi-netwerken hier in Sarajevo kan je pas verbinden nadat je hebt opgegeven of je geslachtsidentiteit man of vrouw is.
En dat is dan meestal bij de bars waar ze geen alcohol schenken, hmmm.
[ afbeelding ]
Voor gerichte aanbiedingen en advertenties.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat dan weten ?
Google doet dat niet op zo´n manier in NL.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor gerichte aanbiedingen en advertenties.
In de EU mag dat dan ook helemaal niet volgens de General Data Protection Regulation.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:59 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Google doet dat niet op zo´n manier in NL.
Servië zit niet in de EU.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
In de EU mag dat dan ook helemaal niet volgens de General Data Protection Regulation.
Gender identity... Dat is toch een SJW-term?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:48 schreef remlof het volgende:
Bij veel wifi-netwerken hier in Sarajevo kan je pas verbinden nadat je hebt opgegeven of je geslachtsidentiteit man of vrouw is.
[ afbeelding ]
Is "pol" "gender" in het Servisch? Dan snap ik wel dat wij het SJW-café zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:48 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat duurt nog minstens tot 2025. En voor Bosnië, waar Sarajevo de hoofdstad van is gaat het nog langer duren denk ik.quote:
Sjezus Bobje, de Serven hebben Sarajevo drie jaar lang dag en nacht gebombardeerd maar nooit veroverd, dus het is nog steeds Bosnisch..quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Is "pol" "gender" in het Servisch? Dan snap ik wel dat wij het SJW-café zijn.
Ik hoop dat ze helemaal niet in de EU komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog minstens tot 2025. En voor Bosnië, waar Sarajevo de hoofdstad van is gaat het nog langer duren denk ik.
Servo-Kroatisch toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus Bobje, de Serven hebben Sarajevo drie jaar lang dag en nacht gebombardeerd maar nooit veroverd, dus het is nog steeds Bosnisch..
Hoofdstad van Servië is Belgradoquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tut tut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjezus Bobje, de Serven hebben Sarajevo drie jaar lang dag en nacht gebombardeerd maar nooit veroverd, dus het is nog steeds Bosnisch..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde principe als een school sponsorloop gaat houden.,...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:53 schreef Jigzoz het volgende:
Geld geven voor de strijd tegen kanker?
Nee, dank u.
Vindt u kanker niet erg genoeg dan?
Jawel, maar ik geef al genoeg aan allerlei goede doelen.
En als ik probeer om 200 kilometer te zwemmen?
O, ja, dan wel. Hier heb je 50 euro.
Raar principe.
Welke mensen lopen er mee weg ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo wegloopt met Dijkhoff. Ik vind het maar een arrogante rechtse hardliner Misschien omdat hij een hipsterbaard en een zachte g heeft en veelvoudig gebruik maakt van wisecrack oneliners.
Een zachte g lijkt mij juist een reden om hem te minachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo wegloopt met Dijkhoff. Ik vind het maar een arrogante rechtse hardliner. Misschien omdat hij een hipsterbaard en een zachte g heeft en veelvoudig gebruik maakt van wisecrack oneliners.
Jij bent helemaal tegen Noord-Brabanders en Limburgersquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een zachte g lijkt mij juist een reden om hem te minachten.
Gezalleg!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders komen ze vroeg of laat onder de Russische of Chinese invloedssfeer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 13:20 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze helemaal niet in de EU komen
Chinees Pfff.....quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders komen ze vroeg of laat onder de Russische of Chinese invloedssfeer.
Zeg, kom da 'ns in mijn gezicht zegge!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een paar miljard bezuinigen door anti-vaccinatie te stimuleren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De opsporingsambtenaren van Dijkhoff I voor vaccinatie-ontduikers zal ergens van betaald moeten worden, GS.
Vind 'm wel een geslaagde peer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Tem het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom iedereen zo wegloopt met Dijkhoff. Ik vind het maar een arrogante rechtse hardliner. Misschien omdat hij een hipsterbaard en een zachte g heeft en veelvoudig gebruik maakt van wisecrack oneliners.
Ik vond hem als staatssecretaris niet onaardig. Nu is het vooral schreeuwen inderdaad. Zo'n zogenaamd emotioneel betoog over vaccinatie is natuurlijk ook lariekoek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Tem het volgende:
Ach, die man is net vader en heeft z'n dochter ingeënt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond hem als staatssecretaris niet onaardig. Nu is het vooral schreeuwen inderdaad. Zo'n zogenaamd emotioneel betoog over vaccinatie is natuurlijk ook lariekoek.
Voor het gros van de ouders gewoon een routinedingetje. Of is Klaas zo'n ouder van de Sterregeneratie?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, die man is net vader en heeft z'n dochter ingeënt.
Zo staat hij opeens midden in het leven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, die man is net vader en heeft z'n dochter ingeënt.
Van de 2-jarigen is bijna 10 op de 100 kinderen niet ingeënt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor het gros van de ouders gewoon een routinedingetje. Of is Klaas zo'n ouder van de Sterregeneratie?
Te ver weg, bovendien zou ik dan tegen je enkels praten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 14:56 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zeg, kom da 'ns in mijn gezicht zegge!
I.t.t. Rutte, uiteraard.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo staat hij opeens midden in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |