abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181452960
De vaccinatie-industrie en politiek/Klaas Dijkhof, doen je geloven, dat je kind 100% zeker zal komen te sterven als je niet vaccineert. Maar dat is dus pertinent niet waar. We zijn met z'n allen niet ingeent voor zoveel meer ziekten waar kidneren nu wel voor worden ingeent. We zijn er nog.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:29:43 #277
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181453016
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef Unlucky1 het volgende:
De vaccinatie-industrie en politiek/Klaas Dijkhof, doen je geloven, dat je kind 100% zeker zal komen te sterven als je niet vaccineert. Maar dat is dus pertinent niet waar. We zijn met z'n allen niet ingeent voor zoveel meer ziekten waar kidneren nu wel voor worden ingeent. We zijn er nog.
Jij bent gediskwalificeerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181453017
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.

Mazelen, pokken daar deed men in de jaren tachtig niet zo panisch over.Je kreeg het je werd ziek het ging over. Alsof het een soort griepgolf betrof. De angst lijkt mij in de huidige tijd dus kunstmatig opgevoerd. En dient logischerwijs maar één doel. Geld.
Of het ging niet over en je ging dood.

Hey maar het grootste deel ging niet dood en het was gratis dus boeiend dat er een paar dood gingen of de rest van het leven problemen (en een leven lang een kostenpost). Maar illuminati, reptilians, fake news, deep state, witte maffia, truth is not truth, aspartaam, msg...
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_181453020
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:27 schreef Unlucky1 het volgende:
Nee dat beweert helemaal niemand. Linkjes nog gelezen|? Miljoenen minder dooie kindertjes is peanuts volgens jou?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181453037
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Maar een fractie van de wereldbevolking is ingeent tegen de "grote" bekende ziekten. En je ziet geen uitbraken of apocalypse.
In Noord- en Zuid-Amerika zijn hele indianenvolken uitgeroeid door ziekten meegebracht uit Europa, zoals pokken.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:30:46 #281
28033 Pek
je moet wat
pi_181453051
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?

Ook in Afrika wordt veel gevaccineerd hoor. Zo is door vaccinatie het aantal doden door de mazelen van pakweg 400.000 naar 40.000 gegaan. Noem dat maar niets.
Mja, dat hadden ze nou juist beter niet kunnen doen :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_181453069
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is meer een voorzorgsmiddel dan een geneesmiddel. En van dat eerste maak ik liever gebruik dan het laatste.
Dus jij bent er wel voor dat de overheid je verplicht medicijnen kan inspuiten?
pi_181453126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat zijn de meesten hier ja. Enge gedachtegang.
pi_181453204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch om die gevaren te minimaliseren natuurlijk. Dat zou jij net zo goed doen.
Het is maar de vraag of je gevaar echt minimaliseert door inenting. De virussen in vaccinaties zijn opgeslagen geweest en zo oud. Virussen in het wild muteren. Het is maar een gok of je lichaam met de anti-genen dooor de vaccinatie, correct zal reageren wanneer je de (gemuteerde) ziekte te pakken krijgt. Vaccinaties verbeteren geen algemene gezondheid. Wel brengen ze gevaren mee. Stoffen als aluminium, formaldahyde, kwik horen NIET in een menslijk lichaam thuis. Klaas Dijkhof is een Klootzak.

Je ziet toch al dat hij eruit ziet als een narcistische zak. Mensen die zo een man geloven alleen vanwege zijn status. Zijn stupide.

Of vaccinaties effectief zijn moet per vaccinatie en ziekte worden bekeken. Dat lijkt mij de meest grnuanceerde en beste houding.

De industrie wil je maar al te graag bang maken, en laten geloven dat je in je leven ALLE ziekten zult vatten en kan doodgaan. Als je naar de supermarkt gaat en de pinautomaat of karretje vastpakt, tref je al zoveel bacterien en virussen. Ga je daar dood aan?
In je keven zijn volwassenen niet ingeent geweest voor zoveel ziekten, waar ze babys nu wel voor willen inenten. Waar bleven de uitbraken?

Klaas Dijkhof is een Klootzak.
pi_181453314
Ah we gaan op de "ik negeer vervelende argumenten / posts en ik ga gewoon lekker feitenvrij lopen zwetsen"-toer.
Heb je door dat dit een discussieforum is?
pi_181453327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Gezien het feit dat jouw bloedeigen voorouders daar gelukkig mee waren omdat het veel kindersterfte en achterstanden in ontwikkeling mee voorkwam wel ja.
pi_181453339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zijn de meesten hier ja. Enge gedachtegang.
Vind ik wel opmerkelijk eigenlijk en had ik ook niet gedacht aangezien veel toch een liberale inslag hebben waarbij autonomie van het individu voorop staat. Er zijn nog zoveel andere middelen om mensen aan te zetten om te vaccineren of mogelijk gevaar voor je kroost in te perken.
pi_181453345
Ik dacht dat Dijkhoff een liberale partij representeerde?
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:41:19 #289
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181453369
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gezien het feit dat jouw bloedeigen voorouders daar gelukkig mee waren omdat het veel kindersterfte en achterstanden in ontwikkeling mee voorkwam wel ja.
Die zijn ook niet verplicht ingeënt, hoor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:41:49 #290
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181453382
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef Tem het volgende:

[..]

Er zijn nog zoveel andere middelen om mensen aan te zetten om te vaccineren
Welke dan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181453524
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Welke dan?
Gratis USB-stick erbij met muziek van Dries Roelvink.
pi_181453598
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Welke dan?
Betere voorlichting en transparantie, kinderopvang zelf laten beslissen of ze kinderen die niet zijn ingeënt te weigeren. En er zullen vast nog wel meer zaken te verzinnen zijn in plaats van te verplichten.
pi_181453604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee dat beweert helemaal niemand. Linkjes nog gelezen|? Miljoenen minder dooie kindertjes is peanuts volgens jou?
Wat is het verschil tussen mensen in Afrika, en mensen hier. Die dezelfde ziekten treffen. Maar in Afrika erdoor overlijden zij en hier overleeft men?

Sanitair. Hygiene. Betere voeding. Verder moeten we dezelfde imuun-systeem hebben. Tenzij je wilt beweren dat de Afrikaan een andersoortig untermensch is die minder goed functioneert.

Reader's Digest US publiceerde een wetenschapplijk artikel waarin werd beweerd dat ziekte en honger wereldwijd voor een x bedrag al kon worden opgelost. Door alleen betere hygiene en voeding, niks inentingen. Een bedrag dat Bill Gates in zijn eentje vandaag nog ter beschikking kan stellen. Toch wil hij verder met geld steken in vaccinatieprogrammas. Waarom?
pi_181453622
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die zijn ook niet verplicht ingeënt, hoor.
pi_181453657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:39 schreef Monolith het volgende:
Ah we gaan op de "ik negeer vervelende argumenten / posts en ik ga gewoon lekker feitenvrij lopen zwetsen"-toer.
Heb je door dat dit een discussieforum is?
Las laatst iets over Russische trollen binnen deze discussie in de media. :P
pi_181453692
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:47 schreef Tem het volgende:

[..]

Betere voorlichting en transparantie, kinderopvang zelf laten beslissen of ze kinderen die niet zijn ingeënt te weigeren. En er zullen vast nog wel meer zaken te verzinnen zijn in plaats van te verplichten.
Ik vraag me ook af hoe ze die verplichting voor zich zien. Doe je het niet en werk je tegen, dan word je gearresteerd? Of houden ze je vast, terwijl ze je kindje komen pakken en het meenemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2018 19:52:32 ]
pi_181453708
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:47 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen mensen in Afrika, en mensen hier. Die dezelfde ziekten treffen. Maar in Afrika edoor overlijden zij en hier overleeft men?

Sanitair. Hygiene. Betere voeding. Verder moeten we dezelfde imuun-systeem hebben. Tenzij je wilt beweren dat de Afrikaan een andersoortig untermensch is die mindr goed functioneert.

Reader's Digest publiceerde een wetenschapplijk artikel waarin werd beweerd dat ziekte en honger wereldwijd voor een x bedrag al kon worden opgelost. Door alleen betere hygiene en voeding, niks inentingen. Een bedrag dat Bill Gates in zijn eentje vandaag nog ter beschikking kan stellen. Toch wil hij verder met geld steken in vaccinatieprogrammas. Waarom?
Lees die links nou eens en kom niet met fabeltjes over sanitair. Natuurlijk helpen zaken als hygiëne, maar vaccins zorgen voor de grote reductie in ziekten.
En "Readers Digest" is geen wetenschappelijk tijdschrift.

Je bent echt waardeloos geïnformeerd. Eerst roep je dat maar een fractie van de wereldbevolking gevaccineerd is tegen "grote" ziekten en als blijkt dat dat lariekoek is ga je maar over op het bagatelliseren van de effecten.
Ga lekker naar BNW.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:52:18 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181453716
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.

Mazelen, pokken daar deed men in de jaren tachtig niet zo panisch over.Je kreeg het je werd ziek het ging over. Alsof het een soort griepgolf betrof. De angst lijkt mij in de huidige tijd dus kunstmatig opgevoerd. En dient logischerwijs maar één doel. Geld.
Je kletst echt volledig uit je nek, je hebt geen idee waar je het over hebt.
1 op de 10 mensen die tot de jaren 70 leefden (en alle duizenden jaren daarvoor) is overleden aan de pokken.
Mazelen kende een mortaliteit van ca 1 op 200
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:52:33 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_181453722
Helaas is er nog geen vaccin tegen stupiditeit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_181453723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af hoe ze die verplichting voor zich zien? Doe je het niet en werk je tegen, dan wordt je gearresteerd? Of houden ze je vast, terwijl ze je kindje komen pakken en het meenemen?
Goedemiddag, uw kind is niet ingeënt? BAM in die arm!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')