Nee dat wordt niet vergeten. Het zit alleen in een hele andere orde van grootte. Niets is volledig veilig. Met pech zou iemand zelfs kunnen overlijden door het dragen van een gordel, maar dat weegt ook niet op tegen de levens die gered worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegd worden voor de gevolgen dóór inenting maar die vergeet de industrie/politiek voor het gemak.
Inenting geeft ook geen garantie dat je de ziekte niet alsnog oploopt. Omdat de anti-genen die gemaakt worden van de virus in de vaccinatie niet overeenkomen met de ziekte in de huidige staat in het wild. Dan wordt je alsnog ziek. Dit is de reden dat je na vaccinatie voor de griep bijvoorbeeld alsnog de griep te pakken kan krijgen.
Laat jij je kinderen vaccineren?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:44 schreef Unlucky1 het volgende:
Er bestaan zoveel meer ziekten. Daarvoor zijn geen inentingen. En toch zagen we geen massale uitbraak. Tot 1985 waren vaccinaties voor ziekten ook nog beperkt tot de meest bekenden. Mensen zijn daarna niet massaal gestorven aan ziekten waar kinderen nu wel voor worden ingeent. Wat ik wil zggen is, die hele vaccinatie-industrie ziet kinderen als makkelijke afzetmarkt. En Dijkhof doet daar graag aan mee en gebruikt graag angst hiervoor.
Het dragen van een gordel is wat anders dat het verplicht laten inspuiten van medicijnen in je lichaam. Dat gaat gewoon in tegen de grondwet en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Ik ben groot voorstander voor vaccinatie hoor, voor dat soort domme vragen weer komen, maar ik ben nog meer voor autonomie van de persoon en het is wettelijk zo geregeld dat ouders in de basis gezag hebben over hun kind en niet de overheid. Wanneer ik geen medicijnen wil voor mijn behandeling is dat mijn grondrecht en een overheid die daar aan gaat tornen begeeft zich op een glijdende schaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee dat wordt niet vergeten. Het zit alleen in een hele andere orde van grootte. Niets is volledig veilig. Met pech zou iemand zelfs kunnen overlijden door het dragen van een gordel, maar dat weegt ook niet op tegen de levens die gered worden.
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat jij je kinderen vaccineren?
Maar die post ging niet over of je iets verplicht moet stellen. Die ging over bijwerkingen van vaccins. En ja, die zijn er. Sterker nog mensen worden in veel landen aangemoedigd om ze te rapporteren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Het dragen van een gordel is wat anders dat het verplicht laten inspuiten van medicijnen in je lichaam. Dat gaat gewoon in tegen de grondwet en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Ik ben groot voorstander voor vaccinatie hoor, voor dat soort domme vragen weer komen, maar ik ben nog meer voor autonomie van de persoon en het is wettelijk zo geregeld dat ouders in de basis gezag hebben over hun kind en niet de overheid. Wanneer ik geen medicijnen wil voor mijn behandeling is dat mijn grondrecht en een overheid die daar aan gaat tornen begeeft zich op een glijdende schaal.
Maar als jij geen medicijnen voor je kind wil om te voorkomen dat het te overlijden komt omdat je een bepaalde overtuiging hebt is dat wel een dingetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Het dragen van een gordel is wat anders dat het verplicht laten inspuiten van medicijnen in je lichaam. Dat gaat gewoon in tegen de grondwet en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Ik ben groot voorstander voor vaccinatie hoor, voor dat soort domme vragen weer komen, maar ik ben nog meer voor autonomie van de persoon en het is wettelijk zo geregeld dat ouders in de basis gezag hebben over hun kind en niet de overheid. Wanneer ik geen medicijnen wil voor mijn behandeling is dat mijn grondrecht en een overheid die daar aan gaat tornen begeeft zich op een glijdende schaal.
Ik walg van jouw soort.quote:
Maar een fractie van de wereldbevolking is ingeent tegen de "grote" bekende ziekten. En je ziet geen uitbraken of apocalypse.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar die post ging niet over of je iets verplicht moet stellen. Die ging over bijwerkingen van vaccins. En ja, die zijn er. Sterker nog mensen worden in veel landen aangemoedigd om ze te rapporteren.
Ik reageerde op zo'n BNW-erige "die ziektes stellen niets voor en vaccins zijn ook schadelijk, maar daar hoor je de hoge heren niet over!!"-post.
Staan daar sancties op? weet het serieus niet, ik heb over het algemeen prima vertrouwen in de wetenschap en geneeskunde namelijk. Buiten dat vaccinatie natuurlijk geen geneesmiddel is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar als jij geen medicijnen voor je kind wil om te voorkomen dat het te overlijden komt omdat je een bepaalde overtuiging hebt is dat wel een dingetje.
Gezien jouw reactie hoop ik juist van wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik walg van jouw soort.
Hopelijk zit jouw kind niet bij de mijne op school.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Maar een fractie van de wereldbevolking is ingeent tegen de "grote" bekende ziekten. En je ziet geen uitbraken of apocalypse.
Ik doe normaal. Ik vind lui die hun kinderen (en die van anderen) moedwillig aan dat soort gevaren blootstellen echt verschrikkelijk. Dom en onverantwoordelijk. Nare wappies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gezien jouw reactie hoop ik juist van wel.![]()
Doe eens normaal joh.
Het is meer een voorzorgsmiddel dan een geneesmiddel. En van dat eerste maak ik liever gebruik dan het laatste.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Staan daar sancties op? weet het serieus niet, ik heb over het algemeen prima vertrouwen in de wetenschap en geneeskunde namelijk. Buiten dat vaccinatie natuurlijk geen geneesmiddel is.
Eh. Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ook in Afrika wordt veel gevaccineerd hoor. Zo is door vaccinatie het aantal doden door de mazelen van pakweg 400.000 naar 40.000 gegaan. Noem dat maar niets.
Hou jij je kind maar veilig binnen. De wereld zit vol gevaren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Ik vind lui die hun kinderen (en die van anderen) moedwillig aan dat soort gevaren blootstellen echt verschrikkelijk.
Ben je nou gewoon volledig ongeïnformeerd of troll je alleen maar?quote:
Sommige gevaren kun je voorkomen maar vanwege hun malle bijgeloof weigeren sommige mafkezen die te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hou jij je kind maar veilig binnen. De wereld zit vol gevaren.
Zoals enge vaccinaties van een boze overheid die het op jou en je kinderen heeft voorzien!quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hou jij je kind maar veilig binnen. De wereld zit vol gevaren.
Omdat men al in de jaren 70 begonnen is met vaccineren tegen mazelen. Idiootquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Mazelen, pokken daar deed men in de jaren tachtig niet zo panisch over.
De afname van overlijdens door pokken werd en wordt nogsteeds als een soort geloofsovertuiging, door de industrie en poltiek ingegeven weliswaar, toegewijd aan vaccinatie. De waarheid is echter, toen de inentingen hiertegen begonnen in Engeland en Canada, namen de sterfgevallen al heel sterk af voordat de inentingen begonnen. Na de inentingen gingen de sterfgevallen door onbekende reden juist weer omhoog, daarna nam het verder af.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige gevaren kun je voorkomen maar vanwege hun malle bijgeloof weigeren sommige mafkezen die te voorkomen.
Als jouw kind gevaxxed is dan kan zijn antivaxprojectje in principe niets overdragen op de jouwe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige gevaren kun je voorkomen maar vanwege hun malle bijgeloof weigeren sommige mafkezen die te voorkomen.
Ah, daar hebben we zonnestraaltje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Zoals enge vaccinaties van een boze overheid die het op jou en je kinderen heeft voorzien!
Niet meer dan logisch om die gevaren te minimaliseren natuurlijk. Dat zou jij net zo goed doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we zonnestraaltje.
Dat waarschijnlijk niet zozeer. Wel allerlei andere gevaren waar kinderen dagelijks aan worden blootgesteld. Moet ie niet willen. Misschien gaat zijn kind wel dood aan 1 van die gevaren.
Ja, ik zou mijn tuin vol rubberen tegels leggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch om die gevaren te minimaliseren natuurlijk. Dat zou jij net zo goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |