abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181452078
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:52 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Hetzelfde kan gezegd worden voor de gevolgen dóór inenting maar die vergeet de industrie/politiek voor het gemak.

Inenting geeft ook geen garantie dat je de ziekte niet alsnog oploopt. Omdat de anti-genen die gemaakt worden van de virus in de vaccinatie niet overeenkomen met de ziekte in de huidige staat in het wild. Dan wordt je alsnog ziek. Dit is de reden dat je na vaccinatie voor de griep bijvoorbeeld alsnog de griep te pakken kan krijgen.
Nee dat wordt niet vergeten. Het zit alleen in een hele andere orde van grootte. Niets is volledig veilig. Met pech zou iemand zelfs kunnen overlijden door het dragen van een gordel, maar dat weegt ook niet op tegen de levens die gered worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 18:55:36 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181452083
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:44 schreef Unlucky1 het volgende:
Er bestaan zoveel meer ziekten. Daarvoor zijn geen inentingen. En toch zagen we geen massale uitbraak. Tot 1985 waren vaccinaties voor ziekten ook nog beperkt tot de meest bekenden. Mensen zijn daarna niet massaal gestorven aan ziekten waar kinderen nu wel voor worden ingeent. Wat ik wil zggen is, die hele vaccinatie-industrie ziet kinderen als makkelijke afzetmarkt. En Dijkhof doet daar graag aan mee en gebruikt graag angst hiervoor.
Laat jij je kinderen vaccineren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181452177
Het "winst voor de industrie"-argument is ook erg curieus wat vaccinatie betreft. Als er toch iets kosteneffectief is voor overheid / patiënt is het inenten wel. Voor de industrie is het veel lucratiever om mensen ziek te laten worden en een behandeling te verkopen.
pi_181452184
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee dat wordt niet vergeten. Het zit alleen in een hele andere orde van grootte. Niets is volledig veilig. Met pech zou iemand zelfs kunnen overlijden door het dragen van een gordel, maar dat weegt ook niet op tegen de levens die gered worden.
Het dragen van een gordel is wat anders dat het verplicht laten inspuiten van medicijnen in je lichaam. Dat gaat gewoon in tegen de grondwet en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Ik ben groot voorstander voor vaccinatie hoor, voor dat soort domme vragen weer komen, maar ik ben nog meer voor autonomie van de persoon en het is wettelijk zo geregeld dat ouders in de basis gezag hebben over hun kind en niet de overheid. Wanneer ik geen medicijnen wil voor mijn behandeling is dat mijn grondrecht en een overheid die daar aan gaat tornen begeeft zich op een glijdende schaal.
pi_181452214
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat jij je kinderen vaccineren?
Ik zou het niet doen.

Mazelen, pokken daar deed men in de jaren tachtig niet zo panisch over.Je kreeg het je werd ziek het ging over. Alsof het een soort griepgolf betrof. De angst lijkt mij in de huidige tijd dus kunstmatig opgevoerd. En dient logischerwijs maar één doel. Geld.
pi_181452268
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Het dragen van een gordel is wat anders dat het verplicht laten inspuiten van medicijnen in je lichaam. Dat gaat gewoon in tegen de grondwet en daar valt ook prima wat voor te zeggen. Ik ben groot voorstander voor vaccinatie hoor, voor dat soort domme vragen weer komen, maar ik ben nog meer voor autonomie van de persoon en het is wettelijk zo geregeld dat ouders in de basis gezag hebben over hun kind en niet de overheid. Wanneer ik geen medicijnen wil voor mijn behandeling is dat mijn grondrecht en een overheid die daar aan gaat tornen begeeft zich op een glijdende schaal.
Maar die post ging niet over of je iets verplicht moet stellen. Die ging over bijwerkingen van vaccins. En ja, die zijn er. Sterker nog mensen worden in veel landen aangemoedigd om ze te rapporteren.
Ik reageerde op zo'n BNW-erige "die ziektes stellen niets voor en vaccins zijn ook schadelijk, maar daar hoor je de hoge heren niet over!!"-post.
pi_181452271
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 18:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Maar als jij geen medicijnen voor je kind wil om te voorkomen dat het te overlijden komt omdat je een bepaalde overtuiging hebt is dat wel een dingetje.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:02:59 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181452290
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen.
Ik walg van jouw soort. :r

Hopelijk zit jouw kind niet bij de mijne op school.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_181452349
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar die post ging niet over of je iets verplicht moet stellen. Die ging over bijwerkingen van vaccins. En ja, die zijn er. Sterker nog mensen worden in veel landen aangemoedigd om ze te rapporteren.
Ik reageerde op zo'n BNW-erige "die ziektes stellen niets voor en vaccins zijn ook schadelijk, maar daar hoor je de hoge heren niet over!!"-post.
Maar een fractie van de wereldbevolking is ingeent tegen de "grote" bekende ziekten. En je ziet geen uitbraken of apocalypse.
pi_181452365
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Maar als jij geen medicijnen voor je kind wil om te voorkomen dat het te overlijden komt omdat je een bepaalde overtuiging hebt is dat wel een dingetje.
Staan daar sancties op? weet het serieus niet, ik heb over het algemeen prima vertrouwen in de wetenschap en geneeskunde namelijk. Buiten dat vaccinatie natuurlijk geen geneesmiddel is.
pi_181452380
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik walg van jouw soort. :r

Hopelijk zit jouw kind niet bij de mijne op school.
Gezien jouw reactie hoop ik juist van wel. :D

Doe eens normaal joh.
pi_181452415
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Maar een fractie van de wereldbevolking is ingeent tegen de "grote" bekende ziekten. En je ziet geen uitbraken of apocalypse.
Hoe kom je daar bij?

Ook in Afrika wordt veel gevaccineerd hoor. Zo is door vaccinatie het aantal doden door de mazelen van pakweg 400.000 naar 40.000 gegaan. Noem dat maar niets.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:09:24 #263
38496 Perrin
pi_181452452
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Gezien jouw reactie hoop ik juist van wel. :D

Doe eens normaal joh.
Ik doe normaal. Ik vind lui die hun kinderen (en die van anderen) moedwillig aan dat soort gevaren blootstellen echt verschrikkelijk. Dom en onverantwoordelijk. Nare wappies.
pi_181452455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:05 schreef Tem het volgende:

[..]

Staan daar sancties op? weet het serieus niet, ik heb over het algemeen prima vertrouwen in de wetenschap en geneeskunde namelijk. Buiten dat vaccinatie natuurlijk geen geneesmiddel is.
Het is meer een voorzorgsmiddel dan een geneesmiddel. En van dat eerste maak ik liever gebruik dan het laatste.
pi_181452474
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?

Ook in Afrika wordt veel gevaccineerd hoor. Zo is door vaccinatie het aantal doden door de mazelen van pakweg 400.000 naar 40.000 gegaan. Noem dat maar niets.
Eh. Nee.
pi_181452487
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:09 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik doe normaal. Ik vind lui die hun kinderen (en die van anderen) moedwillig aan dat soort gevaren blootstellen echt verschrikkelijk.
Hou jij je kind maar veilig binnen. De wereld zit vol gevaren.
pi_181452534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Eh. Nee.
Ben je nou gewoon volledig ongeïnformeerd of troll je alleen maar?
Hier, leesvoer.

https://www.unicef.org/media/media_101392.html

http://www.who.int/mediacentre/news/releases/2007/pr62/en/
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:14:37 #268
38496 Perrin
pi_181452608
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sommige gevaren kun je voorkomen maar vanwege hun malle bijgeloof weigeren sommige mafkezen die te voorkomen.
pi_181452791
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoals enge vaccinaties van een boze overheid die het op jou en je kinderen heeft voorzien!
Conscience do cost.
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 19:22:38 #270
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181452828
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:00 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Mazelen, pokken daar deed men in de jaren tachtig niet zo panisch over.
Omdat men al in de jaren 70 begonnen is met vaccineren tegen mazelen. Idioot :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181452874
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sommige gevaren kun je voorkomen maar vanwege hun malle bijgeloof weigeren sommige mafkezen die te voorkomen.
De afname van overlijdens door pokken werd en wordt nogsteeds als een soort geloofsovertuiging, door de industrie en poltiek ingegeven weliswaar, toegewijd aan vaccinatie. De waarheid is echter, toen de inentingen hiertegen begonnen in Engeland en Canada, namen de sterfgevallen al heel sterk af voordat de inentingen begonnen. Na de inentingen gingen de sterfgevallen door onbekende reden juist weer omhoog, daarna nam het verder af.
pi_181452878
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:14 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als jouw kind gevaxxed is dan kan zijn antivaxprojectje in principe niets overdragen op de jouwe.
pi_181452905
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoals enge vaccinaties van een boze overheid die het op jou en je kinderen heeft voorzien!
Ah, daar hebben we zonnestraaltje. :D

Dat waarschijnlijk niet zozeer. Wel allerlei andere gevaren waar kinderen dagelijks aan worden blootgesteld. Moet ie niet willen. Misschien gaat zijn kind wel dood aan 1 van die gevaren.
pi_181452922
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we zonnestraaltje. :D

Dat waarschijnlijk niet zozeer. Wel allerlei andere gevaren waar kinderen dagelijks aan worden blootgesteld. Moet ie niet willen. Misschien gaat zijn kind wel dood aan 1 van die gevaren.
Niet meer dan logisch om die gevaren te minimaliseren natuurlijk. Dat zou jij net zo goed doen.
Conscience do cost.
pi_181452954
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet meer dan logisch om die gevaren te minimaliseren natuurlijk. Dat zou jij net zo goed doen.
Ja, ik zou mijn tuin vol rubberen tegels leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')