SPOILER: De tasjes proef door MoiraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Dit is niet de plaats voor een transgenderdiscussie.
[ Bericht 28% gewijzigd door 44rdbei op 05-09-2018 23:52:23 ]
voor de première avond. Als je dan kaartje koopt weet je het als eerste, voor wat het waard is.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zouden ze nou uit ieder kamp 1 dame vaag houden?
Ah. Ok. Meh.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
voor de première avond. Als je dan kaartje koopt weet je het als eerste, voor wat het waard is.
Zou best eens kunnen ja. Leuk.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat silhouette van kamp noord zou bets nog wel eens Olcay kunnen zijn.
Die heeft na failissement van haar zaken toch niks te doen en de smaak van TV te pakken na WIDM
T een sluit t ander niet uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:13 schreef 44rdbei het volgende:
Is ze failed? dacht dat ze rijk was... Maar ik zou haar er wel bij willen hebben.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:15 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Kamp Onbekend nu wat duidelijker, nog even kijken of Kamp Zuid duidelijk nog te vinden is.
Kamp Noord met Gregory vooraan
[ afbeelding ]
Zuid kan ik niet vinden in betere kwaliteit. Ach er ontbreken nog twee deelnemers, hopelijk dan wel goede foto's.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 15:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Ik heb ze verwisseld.
Foto's zijn moeilijk te vinden. Veel zijn slechte kwaliteit of/en niet eens op hun eigen website.
Hoe kan je zijn epic baard vergeten?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 14:01 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, Sascha zat ergens in mijn geheugen
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:03 schreef Ciclon het volgende:
Laten we hopen dat *knip* Loiza geen bikini aan heeft 🤢🤢🤢🤢
Volgens mij is het een vrouw en een mooie ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:03 schreef Ciclon het volgende:
Inmiddels gewoon vrouw. Niet helemaal de discussie voor hier, maar wat mij betreft ben je na je transitie gewoon een vrouw/man. En bovendien zie ik liever Loiza in bikini dan sommige andere vrouwenquote:
Het is een vrouw geen kerel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:03 schreef Ciclon het volgende:
Haha ik heb dat seizoen niet volledig gevolgd, enkel het begin. Dus het was echt de naam waar een vaag belletje bij rinkelde.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Hoe kan je zijn epic baard vergeten?
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 17:12 schreef Meke het volgende:
Ik vind haar tof en ben blij dat ze meedoet
Roerend mee eens. Dit is niet de plaats voor de genderdiscussie.quote:Maar alsjeblieft, alsjeblieft, laten we dit geen rode draad door het topic laten zijn de komende weken. Ja, ze was ooit een jongetje, get over it.
Ik blijf bij mijn gok!quote:Op donderdag 23 augustus 2018 16:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Olcay is niet echt speciaal genoeg voor een aparte bekendmaking toch?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:39 schreef Cee het volgende:
Famke Louise en Corry Konings er bij, is zojuis bekendgemaakt bij de perspresentatie.
alsof dat nodig isquote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:43 schreef 44rdbei het volgende:
Corry Konings had voor mij niet gehoeven, je weet nu al dat ze niet mee kan komen in de proeven.
In ieder geval iemand met karakter.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:43 schreef 44rdbei het volgende:
Corry Konings had voor mij niet gehoeven, je weet nu al dat ze niet mee kan komen in de proeven.
Ze is 66. dus ja best wel oud.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:44 schreef Prisha het volgende:
Hoe oud is Corry wel niet? In de 60 denk ik?
Hahaha corryquote:
Ze zitten in verschillende kampen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Maar zitten nou zowel Corry als Johnny in hetzelfde kamp?
De beide oudjes in 1 team.... niet echt eerlijk met proeven, wel?
https://www.ad.nl/show/co(...)e-robinson~a08c16bf/
Edit: Ik denk dat t artikel t fout heeft en dat ze in Zuid zit, als ik de foto's bekijk van het silhouet. Is ook logischer dus.
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Ik denk nog veel plezier terug aan het seizoen met Geraldine, wat een heerlijk kont
Ik schat bij haar eerder in dat het sociale/(vriendjes)politieke spel lastig gaat worden. Ze lijkt me op dat vlak wat naïef. Zoëen waar altijd mee gesold wordt door mensen die het wat beter hebben begrepen.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Wat moeten met zo'n natte wind als Famke? Die stopt na de eerste proef, net als Lil Kleine
Meer monnie op de bank dan jouw.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meer monnie op de bank dan jouw.
Tering.Dit is zo slecht. Ik vind dit echt slechter dan mijn ouders de Party Animals vonden. En die waren echt geen fan
Oh gadverdammequote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:04 schreef Disana het volgende:
Hè bah, Luuk Ikink als presentator. Ik heb zo'n hekel aan de stem van dat joch.
Toch heb ik altijd nog liever Weening.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:38 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Oh gadverdamme![]()
Maar Dennis weening is niet veel beter
was dat die gast die de after show presenteerde vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:04 schreef Disana het volgende:
Hè bah, Luuk Ikink als presentator. Ik heb zo'n hekel aan de stem van dat joch.
Als ik het me goed herinner wel ja. Vindt zichzelf zo schattig.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
was dat die gast die de after show presenteerde vorig jaar
oh nee he. Hij heeft zo'n helium stem.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wel ja. Vindt zichzelf zo schattig.
Yep. Alsof hij je de hele tijd wil ergeren.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh nee he. Hij heeft zo'n helium stem.
Ja ik ook welquote:Op donderdag 30 augustus 2018 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch heb ik altijd nog liever Weening.
ik ook. maar ja. Even doorbijtenquote:
Ik heb bedacht hoe Ikinks stem klinkt. Gruizig. Brr.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook. maar ja. Even doorbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |