je denkt teveelquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:18 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax moet er nog ff eentje bij prikken, denk dat Onana ook nog wel een blunder gaat maken
ja hij is opgeroepenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:18 schreef TLC het volgende:
Keept die Onana nu weer voor Kameroen nu Clarence daar zit ?
Ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:18 schreef TLC het volgende:
Keept die Onana nu weer voor Kameroen nu Clarence daar zit ?
Hou je een beetje in als je kritiek op Feyenoord hebt. Dank.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren PSV vandaag Ajax, dus morgen Feyenoord toch?
tegen wie
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Feyenoord hebt. Dank.
?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dit is het Ajax - Dinamo Kiev topic
Zie meestal nog wel een mannetje of 5 meer in een elftalquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ooit een team gezien met zoveel voetballers:
Ziyech
Frenkie de Jong
Tadic
Schone
V/d Beek
Blind²
Ik ben altijd voorzichtig met mijn kritiek over Feyenoord aangezien jullie recent nog kampioen geworden zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek op Feyenoord hebt. Dank.
@Klaasquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Gisteren PSV vandaag Ajax, dus morgen Feyenoord toch?
tegen wie
Nee, dat zijn er wat weinig voor een team.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziyech
Frenkie de Jong
Tadic
Schone
V/d Beek
Blind²
Hij zet zijn tent toch wel iets te vaak op dit seizoenquote:
Ik heb weleens een team gezien met 11 voetballersquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziyech
Frenkie de Jong
Tadic
Schone
V/d Beek
Blind²
Wat heeft PSV daar mee te maken?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik ben altijd voorzichtig met mijn kritiek over Feyenoord aangezien jullie recent nog kampioen geworden zijn.
Bohhhquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb weleens een team gezien met 11 voetballers
Zonder vangnet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zet zijn tent toch wel iets te vaak op dit seizoen
Neequote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ajax haalt met dit elftal minimaal de knockout fase.
Dan ben je wel een eindbaas hoor. Sta je daar met je 19 jaartjes een man van 35 weg te laxeren. BAM!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:21 schreef S0nic het volgende:
De Ligt was daar Huntelaar aan het volschelden![]()
35quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben je wel een eindbaas hoor. Sta je daar met je 19 jaartjes en man van 34 weg te laxeren. BAM!²
Bedankt Hansquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
KJH is belachelijk goed in aanvallende positionering
Verdedigend staat ie ook wel vaak goed gepositioneerd, moet gezegd worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Jan Eland
Ingrid Schäfer-Poels
Olivier Richters
Carolien Spaans
Alain Caron
Daan Faber
Weer 2k voor ons Peter R.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Peter R. de Vries
Jan Eland
Ingrid Schäfer-Poels
Olivier Richters
Carolien Spaans
Alain Caron
Daan Faber
Verkeerde topicquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Peter R. de Vries
Jan Eland
Ingrid Schäfer-Poels
Olivier Richters
Carolien Spaans
Alain Caron
Daan Faber
Tagliafico doet me in alles denken aan wijlen Maxwell. En ik zit niet eens op schaatsen!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdedigend vind ik Kiev erg matig, maar dt vind ik van Ajax toch ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:25 schreef franklop het volgende:
Ze geven Ziyech elke keer veel ruimte zeg
Ze weten dat ie er toch niks mee kan.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:25 schreef franklop het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze weten dat ie er toch niks mee kan.
Beste voetballer op het veld. Frenkie "vanille" de Jong een goede tweede.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:25 schreef franklop het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik Kiev erg matig, maar dt vind ik van Ajax toch ook wel eigenlijk.
En toch wordt hem zelden de bal afgepakt als ie opstormt. Afellay had dat ook in zijn beste dagen.quote:
Onana ook niet door 'm zo aan te spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
De Jong snapt niet echt waar het om gaat in dat soort duels
Appelvlaaiquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch wordt hem zelden de bal afgepakt als ie opstormt. Afellay had dat ook in zijn beste dagen.²
Die zal altijd wel een nerveuze clown blijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Onana ook niet door 'm zo aan te spelen
Frenkie is nog lang niet op dat niveau.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch wordt hem zelden de bal afgepakt als ie opstormt. Afellay had dat ook in zijn beste dagen.²
Maar Blind staat gewoon achterin?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ajax loopt te veel achteruit het laatste kwartier, ik zal niet zeggen dat je blind naar voren moet stormen met deze stand maar zo vliegt ie er straks nog wel een keer in
Ja of niet, kans is 50% denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ajax loopt te veel achteruit het laatste kwartier, ik zal niet zeggen dat je blind naar voren moet stormen met deze stand maar zo vliegt ie er straks nog wel een keer in
Valt me op dat Schone weinig Ziyech aanspeelt. Hij slaat hem vaak over.quote:
Zijn vader deed dat wel vroeger zoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Blind moet lekker achter blijven. Liefst in de kleedkamer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Daarom altijd een flesje talkpoeder neerleggen bij zo'n pot. Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:31 schreef skysherrif het volgende:
Het is wel billenknijpen nu verdomme
Deense kabel.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt me op dat Schone weinig Ziyech aanspeelt. Hij slaat hem vaak over.²
Denk dat Ziyech zijn rugnummer wil.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt me op dat Schone weinig Ziyech aanspeelt. Hij slaat hem vaak over.²
ajax is best redelijk in de omschakeling, althans stuk beter dan in de De Boer tijdquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:30 schreef TheVulture het volgende:
volgende week Kristensen motmquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:31 schreef Mr.N het volgende:
Nou de opdracht is duidelijk...
Minimaal nog 2x scoren om het verlies van Tagliafico volgende week te kunnen dragen
Dat kan Ajax niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu gewoon de bus parkeren en de één houden...3-2 is catastrofaal.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Kiev we lecht heel tegenvallen verdedigend hoor.. hier mag/moet je nog wel een keer keer scoren.
Dit dus, ik had een solide muur verwacht maar er zitten genoeg gaten inquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Kiev we lecht heel tegenvallen verdedigend hoor.. hier mag/moet je nog wel een keer keer scoren.
Klopt, vond ik gister met Bate ook. Misschien zijn 'we' aanvallend wel beter dan we denken.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ik had een solide muur verwacht maar er zitten genoeg gaten in
Zo werd in 2010 niet de WK-finale gehaald.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus. Nederlandse school mooi voetbal tika taka dit dat
Dit is normaal gesproken wel binnen met deze stand ja. 2 teams in de CL genot.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Kiev gaat in eigen huis echt niet twee keer scoren zonder er één tegen te krijgen als ik dit zo zie
We zijn wel overdreven pessimistisch geworden de afgelopen jarenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt, vond ik gister met Bate ook. Misschien zijn 'we' aanvallend wel beter dan we denken.
Dat denk ik ook, daarom is 3 1 koesteren prima, maar dat kan ajax niet echt. Die extra goal scoren hier wil ik vooral met het oog op de 3 2 die ook nog wel in de lucht hangt.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
Kiev gaat in eigen huis echt niet twee keer scoren zonder er één tegen te krijgen als ik dit zo zie
Lijkt mij ook niet, maarrrrr....quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:35 schreef hhh38 het volgende:
beste man van het veldquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ziyech loopt echt de poten uit z’n lijf. Mooi om te zien
Ja super. Zou jij vast niet doen voor een ton of 2 per maandquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ziyech loopt echt de poten uit z’n lijf. Mooi om te zien
Gustavo Lima zong ooit over hemquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef KingRoland het volgende:
TCHE TCHE?
Waar is Koffieplanter? ik ken deze speler niet
Dat roepen we in Rotterdam gelukkig al jaren. De grootste mongool die ik ooit heb zien fluiten. Daar doe ik mensen met down syndroom eigenlijk mee tekort.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gustavo Lima zong ooit over hem
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat roepen we in Rotterdam gelukkig al jaren. De grootste mongool die ik ooit heb zien fluiten.
Zjak vindt dit leuk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stalenballenaward gaat naar Frenkie
Kom ik m’n bed niet voor uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja super. Zou jij vast niet doen voor een ton of 2 per maand
Het opblaasbanaanincidentquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?
dat heet een excuusnegerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een kutplaatje met maar 1 neger
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet de op 1 na slechtste wedstrijd qua scheids geweest zijn die ik ooit zag, Feyenoord - Roma.
De slechtste was er eentje van Higler, maar weet niet meer welke. Maar toen maakte ie 6 of 7 grove fouten
Slechter dan Barcelona - PSG? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat moet de op 1 na slechtste wedstrijd qua scheids geweest zijn die ik ooit zag, Feyenoord - Roma.
De slechtste was er eentje van Higler, maar weet niet meer welke. Maar toen maakte ie 6 of 7 grove fouten
Nederland Portugal 2006?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed verhaalquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord - Roma, de ‘banaangate’. Zeg het niet snel maar die pot was fixed.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heeft hij gefloten tegen Feyenoord?
Legendarische pot is dat.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nederland Portugal 2006?
Die liet de hele wedstrijd uit de hand lopen
Ivanovgod ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nederland Portugal 2006?
Die liet de hele wedstrijd uit de hand lopen
3-1 is prima joh.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe staat het nog niet 5-2 godsamme
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede (quote:
Jammerquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, was ff weg. Mijn internetverbinding deed moeilijk. Excuses.²
Ik vroeg me al af waar je was.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, was ff weg. Mijn internetverbinding deed moeilijk. Excuses.²
En Chelsea - Barça in 2009quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ivanov maakte er ook een aardig potje van.
Bouhla sowieso, en Heitinga werd keihard nagetrapt en daar werd ook geen kaart voor gegeven. En hij liet het inderdaad ontzettend uit de hand lopen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
Luis Figoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die wedstrijd liep wel uit de hand, maar op zich waren de meeste kaarten terecht (hij had misschien 1 of 2 keer direct rood moeten trekken)
10 minuten ja, heb even gegoogled.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede () rood kreeg, we een paar minuten later wonderbaarlijk genoeg toch de 1-1 maakten. Maar daarna kreeg Mulder ook nog vrolijk rood en incasseerden we de 1-2.
Wedstrijd werd ook nog tijdelijk gestaakt volgens mij
Dat was tegen Spanje.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Was dat ook niet die pot met die karateschop van Nigel?
COCU TEGEN DE LATquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef R-woud88 het volgende:
De wedstrijd tegen Portugal toen is 1 van de meeste vage wedstrijden die ik ooit heb gezien.
Boulahrouz verdiende idd direct rood na zijn aanslag op Ronaldo.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat was Spanje. Xabi Alonso.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag weet alleen Turpin waarom Mulder rood kreeg volgens mij. Bizar om te zien dat zo’n scheids ineens een elite status heeft bij de UEFA. Je kan eens een slechte dag hebben als scheids, maar die Turpin, man man man.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd was één groot drama. Kazim viel geblesseerd uit, waarna vervanger Te Vrede () rood kreeg, we een paar minuten later wonderbaarlijk genoeg toch de 1-1 maakten. Maar daarna kreeg Mulder ook nog vrolijk rood en incasseerden we de 1-2.
Wedstrijd werd ook nog tijdelijk gestaakt volgens mij
Was matennaaierij, maar die gele kaart was - hoe vervelend ook - wel terecht..quote:
Ik zal dat shot met Van Bronckhorst en Deco op dat trappetje echt nooit meer vergetenquote:
dat was absurd, hij liet het eerst gewoon veel te ver komen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een ware veldslag, daarna ook nooit meer een wedstrijd als deze gezienquote:
quote:
Oh, 't wordt minder jongens.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, dat was Spanje. Xabi Alonso.
dat was spanjequote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Boel de Roes had rood moeten hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was absurd, hij liet het eerst gewoon veel te ver komen.
Battle of Nurembergquote:
Dat was prachtig ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zal dat shot met Van Bronckhorst en Deco op dat trappetje echt nooit meer vergeten
bouhlarouz zette wel de noppen in ronaldo,quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:43 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaakquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag weet alleen Turpin waarom Mulder rood kreeg volgens mij. Bizar om te zien dat zo’n scheids ineens een elite status heeft bij de UEFA. Je kan eens een slechte dag hebben als scheids, maar die Turpin, man man man.
oja onze kenner van de Franse competitie hierquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaak
Spurs - Chelsea toen Leicester kampioen werd kwam redelijk in de buurt. Al was dat redelijk eenzijdigquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:44 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Een ware veldslag, daarna ook nooit meer een wedstrijd als deze gezien
net als higler, sowieso nog wel een jonge scheidsquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was ook altijd heel slecht in de Franse competitie, maar de laatste 2 seizoenen vind ik hem oprecht een stuk beter. Fluit een stuk minder vaak
De Wit, 34?quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef franklop het volgende:
Dat 34 verhaal geloof ik nog steeds niet
Ik vind zulke wedstrijden echt prachtig.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spurs - Chelsea toen Leicester kampioen werd kwam redelijk in de buurt. Al was dat redelijk eenzijdig
jammer dat het geen neger isquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
hij heette eerst de blank maar de NOS vond dat niet oke meer
Ik vind Marseille een hele mooie club en krijg daardoor via twitteraccounts ook een hoop andere shit mee. Het is echt niet zo dat ik Toulouse tegen Stade Rennes kijk ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja onze kenner van de Franse competitie hier
waarom eigenlijk?
Eerder 40, zoveel rimpels heeft een 30 jarige nietquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:47 schreef S0nic het volgende:
Deze gast heeft een kop van iemand van 30 joh
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:48 schreef R-woud88 het volgende:
Dit is nu wel gespeeld, niemand gaat nog scoren
Was johan toch? Overmars mag MOTM kiezen... en zo zeker v.d.Beek kiezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
VD BEEK MOTM, daar gaat Gijp over zeiken.
Guess who's back.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:50 schreef Coco. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA NEDERLAND IS WEER TERUG!
Jawel joh, ze gaan uit wel scoren.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 22:51 schreef Themeparktommy het volgende:
hmmmm.. hoop dat het genoeg is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |