abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:02:12 #126
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181406544
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Supremacist is een term waar ik dan weer wél bezwaar tegen heb. Dat is geen gedachtengoed die ik aanhang.
Dus blanken moeten van jou ook in Europa blijven?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_181406604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 19:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Supremacist is een term waar ik dan weer wél bezwaar tegen heb. Dat is geen gedachtengoed die ik aanhang.
Maar ik vind dat mensen zwartepiet moeten afschaffen.
Is dat een mening die het blanke ras aanvalt ?
Als mensen de figuur zwartepiet afschaffen in hun leven... is dat een daad van aanval op het blanke ras ?
  donderdag 23 augustus 2018 @ 23:19:53 #128
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181411286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 18:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mijn visie is veel meer aannemelijker dan een verkettering van "idiote mensen met tere zieltjes" .
Ik benoem motieven en achtergronden .
Nee dus. Je neemt maar wat aan en plempt dat hier neer. De zogenaamde onderbuik visie ...
"Hoka Hey!"
pi_181411316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jammer dan. Je wilt het niet snappen.
Morgen nog een dag.
Dat is het niet, je tekst bezit geen logica. Schrijf eens in duidelijke taal op wat je wilt zeggen of laat het achterwege zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_181412062
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 20:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar ik vind dat mensen zwartepiet moeten afschaffen.
Is dat een mening die het blanke ras aanvalt ?
Als mensen de figuur zwartepiet afschaffen in hun leven... is dat een daad van aanval op het blanke ras ?
Nee. Wat jij vindt en meent moet je zelf weten, als je anderen dan ook maar in hun waarde laat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181412211
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:19 schreef matspontius het volgende:

[..]

Nee dus. Je neemt maar wat aan en plempt dat hier neer. De zogenaamde onderbuik visie ...
Niet jouw onderbuikgerommel projecteren. svp
Ik geef een schets van motieven en achtergronden van de betogers.
Komt het niet uit in jouw ideologisch straatje ?
Nog maar eens de schets:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:05 schreef Bluesdude het volgende:

Het zijn gewone mensen, al dan niet persoonlijk racisme ondervonden of een familiegeschiedenis van slachtoffers van racisme en slavernij hebbend. Dan wel gewoon boos op het verkapte eerbetoon aan racistische studenten die vochten voor slavernij.
Niet mee eens ? Kom dan met argumenten, waarom men de motieven anders moet zien.
pi_181412315
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee. Wat jij vindt en meent moet je zelf weten, als je anderen dan ook maar in hun waarde laat.
De vraag was niet aan jou gericht, en je mis the pointe ook.
Het ging om dat Oostwoud een aanval op het blanke ras zag van zp-demonstranten die naar Dokkum gingen. Ik vraag om dat toe te spitsen. Is het al een aanval op het blanke ras als mijn mening is dat mensen zp moeten afschaffen ?
Of is het een aanval op het blanke ras als mensen zp verbannen uit hun persoonlijk leven.
pi_181412576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De vraag was niet aan jou gericht, en je mis the pointe ook.
Het ging om dat Oostwoud een aanval op het blanke ras zag van zp-demonstranten die naar Dokkum gingen. Ik vraag om dat toe te spitsen. Is het al een aanval op het blanke ras als mijn mening is dat mensen zp moeten afschaffen ?
Of is het een aanval op het blanke ras als mensen zp verbannen uit hun persoonlijk leven.
Ik vind ten alle tijde dat in een multiculturele samenleving men elkaar in elkaars waarde moet laten. Op het moment dat er vanuit een bepaalde bevolkingsgroep, geloof, etniciteit, overtuiging, whatever, gepoogd wordt diens mening/overtuiging als leidend af te dwingen dan ben je m.i. ongeloofwaardig in het geloof in de multicultuur. Indien je het ergens niet mee eens bent ga je het debat aan of laat je het toetsen via de rechter. Een aanval op het blanke ras is verder een lachwekkend idee.
pi_181412723
Wat heeft multiculturaliteit te maken met racisme? :?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181413381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef Molurus het volgende:
Wat heeft multiculturaliteit te maken met racisme? :?
The essence. Denk daar maar eens over na.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:03:07 #136
287741 matspontius
pi_181416832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet jouw onderbuikgerommel projecteren. svp
Ik geef een schets van motieven en achtergronden van de betogers.
Komt het niet uit in jouw ideologisch straatje ?
Nog maar eens de schets:

[..]

Niet mee eens ? Kom dan met argumenten, waarom men de motieven anders moet zien.
Indien je die mensen niet persoonlijk kent heb je werkelijk geen benul van hun motieven of beweegredenen. Jij beweert gewoon dingen vanuit je eigen kortzichtige visie en gaat er dan vanuit dat die overeenkomt met de realiteit - volstrekte onzin en niet meetbaar
"Hoka Hey!"
pi_181416938
quote:

[..]
of een familiegeschiedenis van slachtoffers van racisme en slavernij hebbend.
Ja, Bingo! Welk standbeeld in Nederland mag ik nu kapot maken?
Conscience do cost.
pi_181417122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:03 schreef matspontius het volgende:

[..]

Indien je die mensen niet persoonlijk kent heb je werkelijk geen benul van hun motieven of beweegredenen. Jij beweert gewoon dingen vanuit je eigen kortzichtige visie en gaat er dan vanuit dat die overeenkomt met de realiteit - volstrekte onzin en niet meetbaar
Ik geef een realistische schets van motieven en achtergronden.
Jij geeft ..... NIKS.
Kom eens met argumenten . Poneer jouw schets.
Die moet je hebben, maar je durft het niet te zeggen, omdat je weet dat het meer gekanker is dan realisme?

Nog maar eens de schets:
quote:

Het zijn gewone mensen, al dan niet persoonlijk racisme ondervonden of een familiegeschiedenis van slachtoffers van racisme en slavernij hebbend. Dan wel gewoon boos op het verkapte eerbetoon aan racistische studenten die vochten voor slavernij.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:57 #139
287741 matspontius
pi_181417164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik geef een realistische schets van motieven en achtergronden.
Jij geeft ..... NIKS.
Kom eens met argumenten . Poneer jouw schets.
Die moet je hebben, maar je durft het niet te zeggen, omdat je weet dat het meer gekanker is dan realisme?

Nog maar eens de schets:

[..]

Waar BASEER je die schets op? Je kan wel een hoop brallen maar het zijn allemaal maar aannames die vanuit je eigen oogkleppen visie komen. Jij begrijpen?
"Hoka Hey!"
pi_181417193
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:41 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waar BASEER je die schets op? Je kan wel een hoop brallen maar het zijn allemaal maar aannames die vanuit je eigen oogkleppen visie komen. Jij begrijpen?
Kom eens met argumenten en met jouw schets. Nu val je mij persoonlijk aan.
Op basis waarvan ? Op basis van jouw aannames en jouw schets die je niet durft te vertellen.
Zo schiet dat niet op in een debat.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:15:21 #141
287741 matspontius
pi_181417485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Kom eens met argumenten en met jouw schets. Nu val je mij persoonlijk aan.
Op basis waarvan ? Op basis van jouw aannames en jouw schets die je niet durft te vertellen.
Zo schiet dat niet op in een debat.
Dit noem jij een debat? Jezelf persoonlijk aangevallen voelen omdat iemand je aannames ter discussie stelt _O-

Je beweert dingen waarvoor je geen bewijs levert - daarmee is het "debat" snel afgelopen. En dan kun je wel steeds de bal terugspelen maar het debat begint pas als jij grondige bewijsmateriaal aanlevert wat de beweeg redenen zijn van de acties in dit topic. Aannames worden hier al genoeg gemaakt. Daarom mijn vraag: ken jij deze mensen persoonlijk. Zo niet, hoe weet jij dan hun motieven?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:27:02 #142
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_181417627
Zo rolt links. Dingen die ze niet bevallen slopen ze maar gewoon illegaal :r
Je kan de geschiedenis ook bewaren zodat je herinnerd wordt aan hoe het niet moet. Maar nee, alles moet kapot, alles moet herschreven worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_181417639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:15 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dit noem jij een debat? Jezelf persoonlijk aangevallen voelen omdat iemand je aannames ter discussie stelt _O-
Deze ietwat autistische woordenwisseling begon, zover ik kan zien, met de opmerking van Harvest89 dat de betogers 'idioten met tere zieltjes' zouden zijn.

Misschien moet je hem even aanspreken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Molurus op 24-08-2018 09:34:13 ]
pi_181417679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:27 schreef Metro2005 het volgende:

Zo rolt links. Dingen die ze niet bevallen slopen ze maar gewoon illegaal :r
Je kan de geschiedenis ook bewaren zodat je herinnerd wordt aan hoe het niet moet. Maar nee, alles moet kapot, alles moet herschreven worden.
Dat standbeeld in een museum zetten was voor de betogers schat ik wel acceptabel geweest. Er is ook geen intentie om de geschiedenis te herschrijven. Die is wat die is.

Het lijkt erop dat je de bezwaren niet begrijpt.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:32:59 #145
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_181417707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:30 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat standbeeld in een museum zetten was voor de betogers schat ik wel acceptabel geweest. Er is ook geen intentie om de geschiedenis te herschrijven. Die is wat die is.

Het lijkt erop dat je de bezwaren niet begrijpt.
Bezwaren heb je meestal op basis van goede argumenten. Niet op basis van: ik voel me zo gekwetst door iets dat mij nooit is aangedaan.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_181417740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Bezwaren heb je meestal op basis van goede argumenten. Niet op basis van: ik voel me zo gekwetst door iets dat mij nooit is aangedaan.
Dus ik mag geen bezwaren hebben tegen een publiek symbool van blanke overheersing als ik er zelf geen slachtoffer van ben?

Raar figuur ben jij.
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:39:03 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_181417792
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus ik mag geen bezwaren hebben tegen een publiek symbool van blanke overheersing als ik er zelf geen slachtoffer van ben?
Je mag er bezwaren tegen hebben, je mag er zelfs voor in een hoekje gaan zitten huilen, je mag zelfs je safespace induiken als een echte millenial.

Maar je gaat niet op eigen houtje publiek eigendom vernielen.

Je kan ook dankbaar zijn dat het de blanken zijn geweest die de slavernij hebben afgeschaft.
pi_181417831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Je kan ook dankbaar zijn dat het de blanken zijn geweest die de slavernij hebben afgeschaft.
Zeg je dat ook tegen de nazaten van slaven?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:42:59 #149
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_181417861
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen de nazaten van slaven?
De nazaten van slaven zijn allang dood, de enige die nu nog leven zijn de nazaten van de nazaten van de nazaten van slaven.
Maar dat terzijde, ja natuurlijk zeg ik dat ook tegen hun. Ik ben er trots op dat blanken als eerste de slavernij hebben afgeschaft. Als de zwarte bevolking ergens boos op moet zijn zijn het wel de zwarten en arabieren aangezien die als allerlaatste pas de slavernij hebben afgeschaft.
pi_181417885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De nazaten van slaven zijn allang dood, de enige die nu nog leven zijn de nazaten van de nazaten van de nazaten van slaven.
Maar dat terzijde, ja natuurlijk zeg ik dat ook tegen hun. Ik ben er trots op dat blanken als eerste de slavernij hebben afgeschaft. Als de zwarte bevolking ergens boos op moet zijn zijn het wel de zwarten en arabieren aangezien die als allerlaatste pas de slavernij hebben afgeschaft.
Vind dat een tamelijk bizarre bewering. Dat is alsof je de joden vraagt de Duitsers te bedanken voor het terugdraaien van de Neurenberg-wetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')