Marianne Vaatstraquote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:39 schreef GGMM het volgende:
Zat daar ook niet een asielzoekerscentrum in de buurt? Of was dat ergens anders?
Sorry hoor, dat ik niet zo alwetend ben als jij.quote:
Heb het even gecheckt, en het nieuws van de arrestatie was al bekendgemaakt voor de persconferentie: https://www.nu.nl/binnenl(...)rianne-vaatstra.htmlquote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was het bij Marianne Vaatstra al wel duidelijk voor de persconferentie?
Als ie niet meer leeft dan kun je nog altijd zijn grafsteen of urn kapot slaanquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt, en het nieuws van de arrestatie was al bekendgemaakt voor de persconferentie: https://www.nu.nl/binnenl(...)rianne-vaatstra.html
Dan gok ik er toch op dat de dader in dit geval al is overleden, wat toch nog een bittere nasmaak zou geven. Hopelijk leeft hij toch nog en krijgt hij zijn verdiende straf.
Als hij was gearresteerd dan was er ook vast al iets uitgelekt. Dat is nu niet het geval, dus dader is dood.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt, en het nieuws van de arrestatie was al bekendgemaakt voor de persconferentie: https://www.nu.nl/binnenl(...)rianne-vaatstra.html
Dan gok ik er toch op dat de dader in dit geval al is overleden, wat toch nog een bittere nasmaak zou geven. Hopelijk leeft hij toch nog en krijgt hij zijn verdiende straf.
Dat zal hem leren inderdaad!quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef grimselman het volgende:
[..]
Als ie niet meer leeft dan kun je nog altijd zijn grafsteen of urn kapot slaan
Tokkie gespotquote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef grimselman het volgende:
[..]
nou nou nou.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef grimselman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:30 schreef Montagui het volgende:
Hoop dat het een échte doorbraak is, en niet dat we naderhand zeggen "oh was dat het".
quote:
Peter tweet idd namens de ouders en hem. Het gaat om de overwinning op de mogelijke dader in een langlopende zaak. Gerechtigheid is altijd iets waarmee nabestaanden iets een beetje kunnen afsluiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:33 schreef Greys het volgende:
Ik vind Peter R vaak een onuitstaanbare oetlul maar dat ie nu op z'n lazer krijgt op Twitter dat "zijn tweet te feestelijk/enthousiast is want er is nog altijd een kind dood ja" vind ik dan wel weer sneu.
Mag die man ajb (terecht) héél blij zijn met een doorbraak.
Jup. Alle reden om blij mee te zijn en JAAAAAAAAA te roepen idd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Peter tweet idd namens de ouders en hem. Het gaat om de overwinning op de mogelijke dader in een langlopende zaak. Gerechtigheid is altijd iets waarmee nabestaanden iets een beetje kunnen afsluiten.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:49 schreef superniger het volgende:
De persconferentie begint om 12.00 uur en is live te volgen op NPO 1, Radio 1, NOS.nl en de NOS-app
Als het aan Peter ligt wordt dat vanaf morgen ingevoerd.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 11:54 schreef ACT-F het volgende:
De grote doorbraak is dat je vanaf heden naast je vingerafdruk ook je DNA moet afstaan om een paspoort aan te vragen.
Ben je Peter R., kun je het nooit goed doen bij azijnzeikers.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 10:33 schreef Greys het volgende:
Ik vind Peter R vaak een onuitstaanbare oetlul maar dat ie nu op z'n lazer krijgt op Twitter dat "zijn tweet te feestelijk/enthousiast is want er is nog altijd een kind dood ja" vind ik dan wel weer sneu.
Mag die man ajb (terecht) héél blij zijn met een doorbraak.
de dood van bin laden is een HOAXquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
Het is net of ze Osama Bin Laden hebben gevangen.
Bin Laden was een HOAX, CIA agent dit datquote:Op woensdag 22 augustus 2018 12:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
de dood van bin laden is een HOAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |