twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2018 om 09:07:44#PSV vliegt vanmiddag naar Minsk en traint vanavond in de Borisov Arena om alvast aan de omstandigheden te wennen voor de Champions League-ontmoeting met BATE. Er reizen ongeveer 50 supporters en nog een aantal sponsoren mee. reageer retweet
Volgens VI speelt BATE vol op de counter, dus dat gaat een saaie pot worden morgen.twitter:aad300 twitterde op zondag 19-08-2018 om 12:17:03Analyse @eredivisie #verkort @instagram @aad300 https://t.co/06GOfP0Gn8 reageer retweet
Sowieso Brooklynquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerder een groot kutkind die door mag hobbelen onder in de Eastern
Allemaal lekker met een eigenaar die versleten types wil hebben voor al hun toppicks. Celtics zitten gebakken nu voor een jaar of 10.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso Brooklyn
Met die uitvaartshirts van hun
Ajaxgoden. Tienduizend rechtsbacks kopen en dan een net-niet-speler daar neerzetten, genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die kwam met Zeefuikgod aanzetten
Jezus wat leeft Ajax zwaar onder zijn potentieel .
Tegenwoordig doet men aan kontplassen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker alles onder zeiken op het toilet dalijk
Je snapt zijn gif nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DP is het een beetje kwijt vandaag.
Lekker in de mond genotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet men aan kontplassen.
Irvinggodquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal lekker met een eigenaar die versleten types wil hebben voor al hun toppicks. Celtics zitten gebakken nu voor een jaar of 10.
Die twee kopkansen waren echt nice, niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Liftdeur het volgende:
Binnen een tijdsbestek van 45 minuten heb ik het vertrouwen in het Nederlands voetbal verloren om het vervolgens weer terug te krijgen.
geweldig, je mist echt iets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk Madagascar, hoe gaat het met PSV?
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ajaxgoden. Tienduizend rechtsbacks kopen en dan een net-niet-speler daar neerzetten, genot.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
je kijkt een eiland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou ook wel een beetje schelen als Ziyech zijn Alzheimerschoten achterwege laat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''
Goh koop er nog maar 1 die de bal in de voet wil hebben .
dat is niet zo heel moeilijk.quote:
Krijg je er toch niet meer uit . En waarschijnlijk snapt die ook niet dat een bewegende speler veel gevaarlijker is dan iemand die stilstaat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zou ook wel een beetje schelen als Ziyech zijn Alzheimerschoten achterwege laat.
Oost-Europees vermaak genot.quote:
Als filmliefhebber vind ik het 2 muchquote:
Nee . En dat is heel knapquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou Smoofie ook groter zijn dan Isiah?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als filmliefhebber vind ik het 2 muchKijk eens de stille film Napoleon (duurt 4,5 uur) dat zijn pas films.
Toeval voetbalquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Liftdeur het volgende:
Binnen een tijdsbestek van 45 minuten heb ik het vertrouwen in het Nederlands voetbal verloren om het vervolgens weer terug te krijgen.
Ik ga niet 4,5 uur naar een film kijken waarin ze niks zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of Double Indemnity uit de jaren 40![]()
Jij bent echt teringdom he?quote:
Misschien wil Jody Lukoki wel terugkomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''
Goh koop er nog maar 1 die de bal in de voet wil hebben .
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je er toch niet meer uit . En waarschijnlijk snapt die ook niet dat een bewegende speler veel gevaarlijker is dan iemand die stilstaat.
Homelandquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dr Lee Thomkins uit Gotham
En ze speelt in Deadpool
En in ER geloof ik?
Heerlijk wijffie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Functie toch gvd.
Bedankt Poepz0r.
Oorspronkelijk in Firefly.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dr Lee Thomkins uit Gotham
En ze speelt in Deadpool
En in ER geloof ik?
Heerlijk wijffie
Schone is een godquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ik wel. Hij staat er meteen. Hij heeft de nodige bravoure en doet het ook goed bij de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef Liftdeur het volgende:
Zijn jullie over het algemeen eigenlijk tevreden met die kale knikker op LB?
Heb nog niet veel van PSV gezien, deed het vorig jaar wel lekker.
Haar echte vriend is Jim Gordon uit Gotham. Worden binnenkort paps en mams of zijn het net gewordenquote:
Gotham pik en Deadpoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat ze precies doet.
SjongejongeJij bent echt teringsneu he?
WOW madquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ja dat ben ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Heb ook maar 2 seizoenen gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden een serie gezien met zoveel personages waar ik mij kapot aan ergerde.
Carrie is echt een kutwijf ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben begonnen aan DC Legends Of Tomorrow genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ook maar 2 seizoenen gezien.
In bed ontvangt ze alle ballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Inderdaad, die vrouw was te irritant om verder te kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het plot meestal nog wel interessant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, het zal wel Ziyech valse rechtsbuiten worden. Hopen dat de verdediging wel goed staat morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballen
Scheren jullie ook altijd nat?quote:
"Ja, volgens mij zitten we naar voetbal te kijken"quote:
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.quote:
John de Mol joh. Veronica is zijn handelshuis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
"Ja, volgens mij zitten we naar voetbal te kijken"
"Ja, absoluut"
"Sorry, ik moet je afkappen voor de reclame"
Bruin denk ik?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ziet zij eruit zonder make-up?
Die Saul vond ik nog wel sympathiek, Winters was echt een vervelende lul daar ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.
Brodie had wel een extreem lekker wijf. V-genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.
Dat was ook zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie nu dat er inmiddels 8 seizoenen zijnIk dacht dat het verhaal wel klaar was na seizoen 2.
Ja daar hadden we het net constant over.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brodie had wel een extreem lekker wijf. V-genot.
goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sow mooie boezem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Tabitha uit Gotham koekoek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef Heufd het volgende:
Johan Derksen over voetbal kan echt niet meer.
Lekker weer naar binnen dribbelen en met z'n allen die klote trechter in . Rechtsback zal er wel weer een paar laten lopen want hij kan niet verdedigen lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ach, het zal wel Ziyech valse rechtsbuiten worden. Hopen dat de verdediging wel goed staat morgen
Ow, die miste ik even. Excuses. SO. Geile donder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het net constant over.
Carrie is een kutwijf, maar wordt gespeeld door een heldin! Superknap om dat karakter te moeten spelen!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die ene huurmoordenaar was nog wel een geinig personage. Wel wat clich verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Saul vond ik nog wel sympathiek, Winters was echt een vervelende lul daar ja.
Misschien scheelt het een beetje voor Huntelaar wanneer Van de Beek start. Zou me niets verbazen als die zijn spier scheurtquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker weer naar binnen dribbelen en met z'n allen die klote trechter in . Rechtsback zal er wel weer een paar laten lopen want hij kan niet verdedigen lol
Quinn was wel baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whutquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Silver uit Gotham KOEKOEK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De serie werd ook extreem beter nadat Brody was opgetieft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Carrie is een kutwijf, maar wordt gespeeld door een heldin! Superknap om dat karakter te moeten spelen!
Ja wel lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WhutDat is dat meisje dat op haar 13de er al 20 uitzag.
Ik zou het naar haar toe anders verwoorden. Anders blijf je eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima meisje om nageslacht mee te maken.
Gaat nu veel meer om cybercrime in eigen land heb ik soms het idee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik langs zap hebben ze meestal gezeik in het Midden-Oosten enzo.
Ik denk ook niet dat ze Nederlands kan inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou het naar haar toe anders verwoorden. Anders blijf je eeuwig maagd.
Dat zul je trouwens sowieso wel blijven als je op haar wacht.
Geen centrumspits voor de winterstopgenot . Tel daarbij dat moeilijke standbeelden-gebrei er bij op en we dansen allemaal weer op een vulkaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien scheelt het een beetje voor Huntelaar wanneer Van de Beek start. Zou me niets verbazen als die zijn spier scheurt
Godskolere. Stel je komt haar tegen en ze wil naaien en ze zegt niet hoe oud ze is dan denk je toch die is 22 ofzo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier was ze 13 of 14 ofzo
Groetjes van de bestuursraad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen centrumspits voor de winterstopgenot . Tel daarbij dat moeilijke standbeelden-gebrei er bij op en we dansen allemaal weer op een vulkaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Het handje ook opgegeten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Net een handje naturel chips gegeten.
Ik drink ook water uit een flesje Chaudfontaine. Het komt dichtbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Godskolere. Stel je komt haar tegen en ze wil naaien en ze zegt niet hoe oud ze is dan denk je toch die is 22 ofzo?
wel beetje duurquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik drink ook water uit een flesje Chaudfontaine. Het komt dichtbij.
Google translate jonguh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze Nederlands kan inderdaad.
Lekker boeiend. Kan je het ook over de wedstrijd hebben?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Uw bestelling op neukmachine.nl zal 23 Augustus worden aangeboden via DHL Post.
JAAAAA NEUKSTOEL GENOT
Hier nog niet begonnen ouwe reus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Kan je het ook over de wedstrijd hebben?
Wow het duurde 20 minuten maar eindelijk ben je daadkrachtigquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
al bijna 2 minuten, drizzt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier nog niet begonnen ouwe reus.
Je kijkt bij Drizzt thuis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier nog niet begonnen ouwe reus.
Ik koop ze soms op het station hoor.quote:
Over een wedstrijd praten tijdens een wedstrijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Leny 't Hart haar hart huilt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:03 schreef Masterminded het volgende:
Voor iedere keer dat Schwaab en Viergever naar elkaar overspelen, sterft er een babyzeehondje.
Ze kunnen niet beterquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:04 schreef RavenArtus het volgende:
Kom op gewoon naar voren spelen geen naar achter gepingel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Groetjes van de bestuursraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Jij leeft op het scherpst van de snede.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik koop ze soms op het station hoor.
Genot.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die linkerkop en rechterkop zijn zo erg NSB
ja ho maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
Hendrix vs MvG wie kijkt er dommer. Lastig lastig
Je moeder waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
Hendrix vs MvG wie kijkt er dommer. Lastig lastig
Jodenclub Ajax slopen voor de ereterrasjesgodquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die linkerkop en rechterkop zijn zo erg NSB
En ondertussen met een vlaggetje zwaaien bij PSV.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jodenclub Ajax slopen voor de ereterrasjesgod
Gezellig z'on kampioenswedstrijd in het bourgondische Brabantquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ondertussen met een vlaggetje zwaaien bij PSV.
Niks mis met Brabant kudquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezellig z'on kampioenswedstrijd in het bourgondische Brabant
Hebt elkander lief, gelijk ook Hennie Henrichs zichzelf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tot de dood ons van Ron Brandsteder scheidt
''Inmiddels ben ik overleden'' billboardgenot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Deze wedstrijd is ondertussen overleden.
Zuid-West Brabant > Bourgondisch. Jij hebt het over Oost-Brabant, something else, different cook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nergens meer voor betoalen Dries
La Ling uitlachen genot die slechts voetbal wil spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebt u zelf lief, gelijk ook Hennie Henrichs zichzelf.
die was echt cringequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Inmiddels ben ik overleden'' billboardgenot.
Prijsjes winnen met Philips en Helmondaidsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zuid-West Brabant > Bourgondisch. Jij hebt het over Oost-Brabant, something else, different cook.
Ik ben heel cynisch over Nationale Collecteacties, mag je best weten.quote:
PSV mist een type Patrick Pothuizen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV mist een type Maximiliano Romero
Toen Serieus Request in Leeuwarden was heb ik de hele stad geboycot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben heel cynisch over Nationale Collecteacties, mag je best weten.
Das Oost-Brabant he ouwe pik. Zuid-West is wijn zuipen, bier zuipen, eten etc etcquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prijsjes winnen met Philips en Helmondaids
zo h!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maikel Renfurmquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
PSV mist een type Patrick Pothuizen.
Het schijnt dat ze in andere regio's op de wereld ook eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das Oost-Brabant he ouwe pik. Zuid-West is wijn zuipen, bier zuipen, eten etc etc
Of die Maarten laatst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb Maarten zijn pizza vergiftigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen Serieus Request in Leeuwarden was heb ik de hele stad geboycot.
Jack de Gier.quote:
Ik heb een prikkelende bijdrage geleverd in de topics daarvoor.quote:
Wie gaat nou ook pizza eten als je zo onmenselijk zwaar aan het sporten bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb Maarten zijn pizza vergiftigd
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een verandering vergeleken met eerste 15 min. Nu winnen ze elke tweede bal, vol de beuk erin. Dit is fantastisch om te zien
Bedankt sjak. Lekker bruin ook zie ik, zonnenbankie? Niks mis meequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een verandering vergeleken met eerste 15 min. Nu winnen ze elke tweede bal, vol de beuk erin. Dit is fantastisch om te zien
Daar hadden ze niet van terugquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen Serieus Request in Leeuwarden was heb ik de hele stad geboycot.
Alleen laatste 30 meter DRAMATISCHquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie gaat nou ook pizza eten als je zo onmenselijk zwaar aan het sporten bent?
Dan heb je een goede daad verricht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb een prikkelende bijdrage geleverd in de topics daarvoor.
Dennis Gentenaar (quote:
als ik naar een hollands feestje ga betwijfel ik dat somsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in andere regio's op de wereld ook eten.
Ze hebben BATE even laten uitrazenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
ELF / Maarten gestopt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan heb je een goede daad verricht.
Wraprolletjes met zalm en kruidenkaasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
als ik naar een hollands feestje ga betwijfel ik dat soms
Het lijkt Dafne Schippers wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen laatste 30 meter DRAMATISCH
Wrap met zalm, komkommer, heksenkaas/roomkaas, gebakken kipfilethaasjes, sla > KLAARKOMENquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wraprolletjes met zalm en kruidenkaas
Jeffrey Leiwakabessy.quote:
als je geluk hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wraprolletjes met zalm en kruidenkaas
5* SKILLAHquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:14 schreef Masterminded het volgende:
Deze wedstrijd mist een vleugje Adel Taarabt.
Thanks, het laxerende eerste half uur heeft zijn uitwerking gehad. Ff de pot voorzien van bruinwerkstages.quote:
De jij-bak is altijd zo gemakkelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat een aantal users dan op de man gaan spelen.
Hier (Zuid-West Brabant) is voor de vrouwen 15 bier een normale avondquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geluk hebt.
ergste was nog de feestjes waarbij er op drie gezette tijden iemand langs kwam met een blokje kaas en de vraag of je een drankje wilt. dan toch liever de meer bourgondische stijl: huur een cafe af en succes ermee
lekker makkelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier (Zuid-West Brabant) is voor de vrouwen 15 bier een normale avond
Voor elke verjaardag een caf afhuren gaat ook wat te ver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
als je geluk hebt.
ergste was nog de feestjes waarbij er op drie gezette tijden iemand langs kwam met een blokje kaas en de vraag of je een drankje wilt. dan toch liever de meer bourgondische stijl: huur een cafe af en succes ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |