Ajaxgoden. Tienduizend rechtsbacks kopen en dan een net-niet-speler daar neerzetten, genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die kwam met Zeefuikgod aanzetten
Jezus wat leeft Ajax zwaar onder zijn potentieel .
Tegenwoordig doet men aan kontplassen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker alles onder zeiken op het toilet dalijk
Je snapt zijn gif nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DP is het een beetje kwijt vandaag.
Lekker in de mond genotquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet men aan kontplassen.
Irvinggodquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal lekker met een eigenaar die versleten types wil hebben voor al hun toppicks. Celtics zitten gebakken nu voor een jaar of 10.
Die twee kopkansen waren echt nice, niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Liftdeur het volgende:
Binnen een tijdsbestek van 45 minuten heb ik het vertrouwen in het Nederlands voetbal verloren om het vervolgens weer terug te krijgen.
geweldig, je mist echt iets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk Madagascar, hoe gaat het met PSV?
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ajaxgoden. Tienduizend rechtsbacks kopen en dan een net-niet-speler daar neerzetten, genot.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
je kijkt een eiland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou ook wel een beetje schelen als Ziyech zijn Alzheimerschoten achterwege laat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu moet er een vleugelspeler bij want ''er is geen diepte''
Goh koop er nog maar 1 die de bal in de voet wil hebben .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |