quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Functie toch gvd.
Bedankt Poepz0r.
Oorspronkelijk in Firefly.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dr Lee Thomkins uit Gotham
En ze speelt in Deadpool
En in ER geloof ik?
Heerlijk wijffie
Schone is een godquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schøne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ik wel. Hij staat er meteen. Hij heeft de nodige bravoure en doet het ook goed bij de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef Liftdeur het volgende:
Zijn jullie over het algemeen eigenlijk tevreden met die kale knikker op LB?
Heb nog niet veel van PSV gezien, deed het vorig jaar wel lekker.
Haar echte vriend is Jim Gordon uit Gotham. Worden binnenkort paps en mams of zijn het net gewordenquote:
Gotham pik en Deadpoolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat ze precies doet.
SjongejongeJij bent echt teringsneu he?
WOW madquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Misschien is het minder frustrerend dan wanneer Schøne in een aanval stil mee optrekt om de mogelijkheid te verneuken met een afzwaaier (lol).
Ja dat ben ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Heb ook maar 2 seizoenen gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelden een serie gezien met zoveel personages waar ik mij kapot aan ergerde.
Carrie is echt een kutwijf ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben begonnen aan DC Legends Of Tomorrow genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ook maar 2 seizoenen gezien.
In bed ontvangt ze alle ballenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft zij ooit verdedigende middenvelder gespeeld dan
Inderdaad, die vrouw was te irritant om verder te kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik 3 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het plot meestal nog wel interessant.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, het zal wel Ziyech valse rechtsbuiten worden. Hopen dat de verdediging wel goed staat morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja als niemand beweegt ga je dat krijgen . Vd Beek beweegt veel maar die kan niet zo goed voetballen
Scheren jullie ook altijd nat?quote:
"Ja, volgens mij zitten we naar voetbal te kijken"quote:
En Brodie kon zijn bek niet normaal opentrekken als hij iets wilde zeggen, en die dochter van hem kon alleen maar janken. En Saul liep irritant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |