quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarvoor mijn excusses.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
4 minuten en nogmaals sorry...quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Topic zat voor 10 minuten in 'Elfstedentocht'.
Echt belachelijk.
Zeik niet zo manquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Topic zat voor 10 minuten in 'Elfstedentocht'.
Echt belachelijk.
Als hij doorgaat na dokkum.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:58 schreef Marcoss het volgende:
Hij is niet voor middernacht klaar dus
Als hij het afmaakt inderdaad, maar denk echt dat hij liever 2 maanden in het ziekenhuis ligt nadat hij het toch heeft afgemaakt dan dat hij nu afhaakt.. Al is de kans aanwezig dat de medische staf het niet meer verantwoord acht natuurlijk.quote:
Waarom zou hij niet doorgaan?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet doorgaan?
Ik snap niet dat mensen zeggen dat hij voor hen ook al gewonnen heeft als hij 10 steden (of 9 hebt gedaan). Of dat hij er voor hen geen 11 hoeft te doen om een held te zijn. Ik hoor dat steeds, maar dat zou ik nooit zo kunnen zien. Pas bij elf steden vind ik het top. (en anders een knappe poging)
twitter:vanderzande twitterde op maandag 20-08-2018 om 10:52:16Maarten laat weten in ieder geval naar Dokkum te zwemmen, dan heeft ie er 170 km opzitten en is de zwemmer in alle 11 de Friese steden geweest, of ie vervolgens zwemmend naar Leeuwarden gaat blijft nog even open.... reageer retweet
Mehquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:09 schreef Em31 het volgende:
[..]twitter:vanderzande twitterde op maandag 20-08-2018 om 10:52:16Maarten laat weten in ieder geval naar Dokkum te zwemmen, dan heeft ie er 170 km opzitten en is de zwemmer in alle 11 de Friese steden geweest, of ie vervolgens zwemmend naar Leeuwarden gaat blijft nog even open.... reageer retweet
Jawel, alleen de finish ligt ergens anders.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mehdat is toch geen elfstedentocht?
quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mehdat is toch geen elfstedentocht?
Dus jij komt van de melkboer?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:32 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn opa kwam in 1963 ook tot Dokkum.
Rest van zijn leven achterin de kerk zitten en geen sex meer.
Er lopen twee topicsquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic wel wat drukker zou zijn.
Drie topics zelfs toch, 1 hier, 1 in NWS, en nu ook 1 in ELF.quote:
(lol)quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Drie topics zelfs toch, 1 hier, 1 in NWS, en nu ook 1 in ELF.
NWS is niet echt concurrentie voor dit topic gelukkigquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik gun 'm gewoon zijn volledige doel te behalen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roept best lekker vanaf de zijkant he
Niet 11 topics in ELFquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal worden mensen nog gesloopter wakker als ze heel moe zijn en maar heel kort kunnen slapen, benieuwd hoe dat met vd Weijden zitquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:28 schreef kuil het volgende:
Van der Weijden moet z’n poging staken en direct wordt je bedolven onder de pushberichten van de landelijke media. Maar wanneer Kiki Bertens als eerste Nederlandse zo’n groot tennistoernooi op haar naam schrijft is het blijkbaar niet belangrijk.
Verder wel enorm veel respect voor zijn prestatie
Laat Kiki maar eerst een grandslamtitel winnen. Daarna praten we wel weer verder.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:28 schreef kuil het volgende:
Van der Weijden moet z’n poging staken en direct wordt je bedolven onder de pushberichten van de landelijke media. Maar wanneer Kiki Bertens als eerste Nederlandse zo’n groot tennistoernooi op haar naam schrijft is het blijkbaar niet belangrijk.
Verder wel enorm veel respect voor zijn prestatie
quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Laat Kiki maar eerst een grandslamtitel winnen. Daarna praten we wel weer verder.
Vanavond in de wereld draait doorquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:45 schreef Marcoss het volgende:
Die heeft wel een paar weken nodig om te herstellen..
Dat zou ik heel knap vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vanavond in de wereld draait door
Prestatie van Kiki vindt ik niet minder hoor. Het is heel wat anders en niet te vergelijken. Maar Cincinnati is een heel groot toernooi, en geen random toernooitje. Het mag van mij allebei groots in het nieuws worden gebracht.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon even slapen en hij is weer topfit.
En dit vergelijken met een random tennistoernooi
Precies, hier ben ik het mee eens hoor. Het is niet gelukt, dus dat valt iet wat tegen. Verder is het een hele knappe poging. En het geld wat hij heeft opgehaald is natuurlijk groots!quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet doorgaan?
Ik snap niet dat mensen zeggen dat hij voor hen ook al gewonnen heeft als hij 10 steden (of 9 hebt gedaan). Of dat hij er voor hen geen 11 hoeft te doen om een held te zijn. Ik hoor dat steeds, maar dat zou ik nooit zo kunnen zien. Pas bij elf steden vind ik het top. (en anders een knappe poging)
Dit, vind dat grootste, historische Nederlandse sportprestaties sowieso in het journaal thuishoren. En een pushbericht verdienen. Ik zak er geen minuut minder om slapen, maar het verschil in aandacht viel me gewoon opquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het mag van mij allebei groots in het nieuws worden gebracht.
Wacht maar tot een Nederlander een Grand Slam-toernooi wint.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:56 schreef kuil het volgende:
[..]
Dit, vind dat grootste, historische Nederlandse sportprestaties sowieso in het journaal thuishoren. En een pushbericht verdienen. Ik zak er geen minuut minder om slapen, maar het verschil in aandacht viel me gewoon op
Ja maar op die manier hebben mensen al meer dan 6000 km gezwommen, daar kom je de boekjes niet mee in.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af waarom hij perse in één ruk wilde zwemmen met kleine pauzes. Hij heeft de lat wel onmenselijk hoog gelegd voor zichzelf. Had hij elke dag 8 uur gezwommen met daarna lange rust tussendoor was de prestatie nog steeds geweldig, en ook de aandacht zou er niet minder om zijn geweest gok ik.
Had jij anders verwacht?quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:43 schreef matspontius het volgende:
Hij ziet er niet heel erg florissant uit of ligt dat aan mij?
Nou, eigenlijk meer dood dan levend. Maar inderdaad een extreme aanslag op zijn lichaam ..quote:
Ik vind een beetje een onzin discussie. Bertens zit in een heel andere fase van haar carriere en wat Bertens doet is geen liefdadigheid. Het is een belachelijke vergelijking, alle extra aandacht die de media aan de actie van Maarten geven levert ook extra geld op voor een geweldig doel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Gelijk weer moeten reageren door prestaties van een ander te bagatelliserenquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:46 schreef Nattekat het volgende:
(Telegraaf)quote:Door misselijkheid kon de 37-jarige zwemmer geen medicijnen binnenhouden. Ook was hij in het water in slaap gevallen. Zijn begeleidend arts vond het niet langer verantwoord om door te gaan met de extreme zwemtocht langs de Friese steden. De zwemmer had toen 163 van de 200 kilometer afgelegd.
nog maar 40, wel zuur, maar kan niet andersquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
(Telegraaf)
In het water in slaap vallen is niet best nee.
Nou ja, als je je bedenkt dat 's werelds beste openwaterzwemmers grofweg vijf uur doen over 25km (waar ze dus fris aan beginnen en waar het echt een race is), valt het denk ik wel wat tegen met 'nog maar 40km'.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nog maar 40, wel zuur, maar kan niet anders
Daarom schreeuwt men ook zo, omdat wij het anders niet begrijpen. Wij zijn namelijk niet goed bij ons hoofd.quote:
Ik bagatelliseer helemaal niksquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelijk weer moeten reageren door prestaties van een ander te bagatelliseren
Bertens zette een wat Nederlandse sport betreft grotere prestatie neer in competitieve zin, Van der Weijden haalde wellicht meer uit het menselijk lichaam. Tja, het één is niet per se indrukwekkender dan het ander ofzo.
Wat Maarten deed heeft niet met competitie te maken, die heeft iets unieks bedacht om aandacht te vragen en geld in te zamelen voor een goed doel (en zijn foundation). Er was geen competitie bij zijn actie, zijn prestatie in competatieve zin is dus niets waard. Dit gaat ook niet om topsport, maar om een haast onmogelijke uitdaging aan te gaan voor een goed doel.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Bertens zette een wat Nederlandse sport betreft grotere prestatie neer in competitieve zin, Van der Weijden haalde wellicht meer uit het menselijk lichaam. Tja, het één is niet per se indrukwekkender dan het ander ofzo.
Leef je onder een steen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:46 schreef Greys het volgende:
Véél aandacht? Ik wist voor vrijdag amper dat het zou gaan plaatsvinden.
Half twee afgelopen nacht al, zat ie Maarten aan te moedigen vanaf de boot ernaast.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Erben is ook weer van stal gehaald.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:19 schreef danos het volgende:
Ik vond dit soort dingen altijd zo overbodig, iedereen heeft dit soort verhalen helaas.
Persoonlijke tintjes tussendoor kan toch geen kwaad. Zolang het niet de overhand krijgt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:19 schreef danos het volgende:
Ik vond dit soort dingen altijd zo overbodig, iedereen heeft dit soort verhalen helaas.
quote:
Wat heeft ze alleen een Chazia kapselquote:
MaartenGod beter?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Held vind ik wel wat overgebruikt....
Iemand die voorkomt dat er tig mensen doodgaan in de oorlog is een held. Iemand die zichzelf opoffert om anderen te redden is een held. Maar iemand die heel goed kan zwemmen, en zich inzet voor een goed doel een held noemenen erger nog iemand die kanker overleeft een held noemen alsof al die mensen die dood gaan eraan hun best niet doen ofzo
Die term is de laatste jaren idd wel wat gedevalueerd.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Held vind ik wel wat overgebruikt....
Iemand die voorkomt dat er tig mensen doodgaan in de oorlog is een held. Iemand die zichzelf opoffert om anderen te redden is een held. Maar iemand die heel goed kan zwemmen, en zich inzet voor een goed doel een held noemenen erger nog iemand die kanker overleeft een held noemen alsof al die mensen die dood gaan eraan hun best niet doen ofzo
prima hoorquote:
Die heeft nu na Tan al een nieuwe toch?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:26 schreef Slobeend het volgende:
Dionne en Mark, daar zie ik wel wat in.
Nog steeds?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heeft nu na Tan al een nieuwe toch?
Zet jij eens 55 uur een zwembril op.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:28 schreef F1gamer het volgende:
Maarten kijkt wel stoned uit zijn ogen
Dan had hij 200 km kunnen lopen.... (ook best een eind trouwens)quote:
Die is na 200m opgehoudenquote:
Zijn auto is gesaboteerd, iemand zag Wennemars wegrennenquote:
Dat wordt een grote gekkenhuis. Laveloos zuipen heerlijkquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
misschien moeten we blij zijn dat er geen gewone elfstedentocht meer gehouden is wat een kermis zou dat worden
Nederlands elftal.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hoelang is het geleden dat iemand die iets niet voltooid heeft zo'n ontvangst heeft gekregen
Oranje in een boot na verloren finale.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hoelang is het geleden dat iemand die iets niet voltooid heeft zo'n ontvangst heeft gekregen
quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft een hoog The Passion gehalte
Oranje WK 2010 stonden er 200.000quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Nederland na het WK? Feyenoord die 2e(?) werd?quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Goed puntquote:
Hij doet dit zelf niet, maarja als er maar meer poen mee wordt opgehaald.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef marcodej het volgende:
Deze egotripperij hoeft niet. De nadruk zou moeten liggen op het doel, niet op het middel.
Vergeet dat, het is geen vent hé.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:39 schreef superniger het volgende:
Rutte gaat straks Ilse uitelkaar trekken.
Heerlijke provincie. Kom er graag.quote:
Alleen in bepaalde wijken van Leeuwardenquote:
Bilgaard vooral ja.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Alleen in bepaalde wijken van Leeuwarden
Heel friesland is buitenlander tochquote:
Probleemwijken genot.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wielenpolle is weer het andere uiterste
Niet met Friesland hé, niet met Friesland.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heel friesland is buitenlander toch
Stop de afschaffing van dividendbelasting en gebruik het geld hiervoorquote:
Dat was ook wel te verwachten eigenlijk. Je kan slaap niet in 1x inhalen. Als je gaat slapen nadat je een paar dagen wakker bent geweest wordt je na hooguit misschien 12-16 uur wakker en bent dan gewoon helder en je kunt vrij normaal functioneren. Je wordt alleen na een paar uur al weer heel moe, het duurt wel een paar dagen of een week tot je weer net zo lang niet moe blijft op een dag als normaal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Maarten is nu al in staat om straks op Radio 1 een interview te geven bij Sven Kockelmann
Is een kruisje niet een beetje vreemd, aangezien hij de tocht niet uitgezwommen heeft?quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:11 schreef northernlight81 het volgende:
Hij heeft van Rutte een gouden elfstedentocht kruisje gekregen
Ja wauw, nu ook op journaal idd, het geld blijft maar binnenkomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 01:05 schreef pietkanarie het volgende:
De teller staat nu op 3,5 miljoen!! Dat is een heel mooi bedrag!
Komt er nog eentje?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, Maarten heeft weer geld en aandacht nodig. Weer een aantal dagen deze onzin op TV.
Tja dat was te verwachten....quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)stedenzwemtocht.html
Precies mijn gedachte. Al denk ik dat het nooit zo'n succes kan worden als de vorige keer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Ah, Maarten heeft weer geld en aandacht nodig. Weer een aantal dagen deze onzin op TV.
Zou mooi zijn dan is deze keer de laatste keer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:43 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Al denk ik dat het nooit zo'n succes kan worden als de vorige keer.
Dit soort zure reacties snap ik nooit. Als die gozer geld wil ophalen voor een goed doel is dat altijd iets positiefs. Hij doet er niemand kwaad mee. Als je het niks vind zap je er toch gewoon voorbijquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:21 schreef Sunri5e het volgende:
Nou, ik vind er toch wel iets van. Het is met heel veel dingen zo: het begint als een tof initiatef, maar uiteindelijk gaat iedereen ermee aan de haal. Iets met 'Als je wint heb je vrienden'. En het gevaar dreigt van dat mensen naast hun schoenen gaan lopen. Arrogant worden. Jo, doen we wel even.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zure reacties snap ik nooit. Als die gozer geld wil ophalen voor een goed doel is dat altijd iets positiefs. Hij doet er niemand kwaad mee. Als je het niks vind zap je er toch gewoon voorbij
Beetje respect voor onze provincie, anders zal ik je even met je neus door de sûkerbôle halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:49 schreef Hyperdude het volgende:
Joh, die bruggen staan vol omdat er niks anders te doen is in dat hele Fryslån.
Laat ze lekker.
https://www.11stedenzwemtocht.nl/live/quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:03 schreef monkyyy het volgende:
Is er ergens een live kaartje van waar hij is?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
https://www.11stedenzwemtocht.nl/live/
Nicequote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
KLB / [centrale] Maarten van der Weijden klaagtopic
Ik ben nu in Leeuwarden, ik logeer bij mijn vaderquote:
En was je ook bij de start?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nu in Leeuwarden, ik logeer bij mijn vader
Nee, toen was ik in een restaurant. Hij zwemt nu midden door de weilanden, kan ik niet komen. Ik denk dat ik hem kan zien bij theetuin de Dille, maar dat is iets van 3 uur zwemmen gok ik. Sad! Morgen even proberen of ik ergens langs de kant van de weg kan staan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |