Ach, we hadden Maria Verhoeven al eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:30 schreef Tijger_m het volgende: [..] Ze zitten tegenwoordig in regeringen, helaas.
Ja, maar die was snel afgebrand, gelukkig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, we hadden Maria Verhoeven al eens.
Nee, een flinke hersenbloeding. Wel blijven opletten wijs-apenlul.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:33 schreef Wijs-aperig het volgende:
Tem de ''Trump moet kanker krijgen, boe-hoe'' held.
Nah, te langzaam, hersenbloeding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:33 schreef Wijs-aperig het volgende:
Tem de ''Trump moet kanker krijgen, boe-hoe'' held.
Alsof dat je minder sneu maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, een flinke hersenbloeding. Wel blijven opletten wijs-apenlul.
Ah 2thmx dat zou ook ook kunnen. Ook zo'n debieltje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:35 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Alsof dat je minder sneu maakt.
Regelmatig doodverklaard, altijd wederopgestaan. Ook deze plaag zal de SC doorstaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
De SC lijkt definitief ter ziele
Jammer wel, na al die jaren..
Mwoh, wat er niet is kan niet bloeden he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:35 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Alsof dat je minder sneu maakt.
Tool werkt niet mobielquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
EN NEGEER DIE KUTBEZOEKERS NOU EENS ALLEMAAL EN CONSEQUENT. GODVERDOMME
Moest er ff uit, excuus
Het zal de mensheid uiteindelijk goed doen. Net als de val van de muur en het verlies van de nazi's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
De SC lijkt definitief ter ziele
Jammer wel, na al die jaren..
Goed zo knul, de CNN en NOS hebben een zeer wijs en gewichtig mens van je gemaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zou wel zo toepasselijk zijn als Trump met van die spastische handjes zou eindigen, dan kan de rest van de wereld hem nadoen voor de verandering
Ik ben vereerd, dat is hoog gezelschap voor een SC.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:37 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Het zal de mensheid uiteindelijk goed doen. Net als de val van de muur en het verlies van de nazi's.
DE CNN?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:38 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Goed zo knul, de CNN en NOS hebben een zeer wijs en gewichtig mens van je gemaakt.
Nou en? Zelfdiscipline.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Zometeen komt iteejer trouwens nog even vertellen dat 'we' wat aardiger moeten doen tegen nieuwe gasten.
Inderdaad, ligt allemaal aan het vaste kliekje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Zometeen komt iteejer trouwens nog even vertellen dat 'we' wat aardiger moeten doen tegen nieuwe gasten.
Het gezelschap van de haatdragende collectivistische conformisten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben vereerd, dat is hoog gezelschap voor een SC.
Tem is al 2.08 of zo, als die nog verder groeit past ie niet meer in huisquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef sigme het volgende:
Ook zonder dat dingen dankzij techniek voor tere oogjes verborgen blijven is het mogelijk, voor volwassen, welopgevoede en weldenkende mensen, om uitingen van godweetwat domweg te laten voor wat ze zijn.
Voor wie niet volwassen, welopgevoed en/of weldenkend genoeg is; beschouw de komende en gaande bezoekers als mogelijkheden om volwassenheid, opvoeding en/of weldenkendheid als waardevolle oefeningen. Voor iedere keer *niet* reageren krijg je streepjes erbij op je oeiikgroeimeter.
Hoera, bijvalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:39 schreef Monolith het volgende:
Maar goed, negeer dit soort users lekker want ze trekken het topic echt weer naar een dramatisch niveau.
En dat zou ook beter zijn, we maken ook zelf onze eigen hangplek niet leuker met dat gezeik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Moet nu ineens aan de serie Spitting Image denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:37 schreef Tijger_m het volgende:
Zou wel zo toepasselijk zijn als Trump met van die spastische handjes zou eindigen, dan kan de rest van de wereld hem nadoen voor de verandering
Lengte is niet alles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem is al 2.08 of zo, als die nog verder groeit past ie niet meer in huis
Spitting Image moet terug komen, we hebben een ernstig tekort aan relativerende programma's zoals dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moet nu ineens aan de serie Spitting Image denken.
Dat zou echt geniaal vermaak geweest zijn hoe die oranje aap neergezet zou worden denk ik.
Dat doe ik al maanden. Soms ben ik er ff klaar mee. Maar dan tyft ik wel op hier. Het is toch van de zotte dat je allemaal bullshit moet uithalen om die kuttrollen maar te negeren? Leuk na 10 jaar hier met veel plezier te hebben gepost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Zelfdiscipline.
Als de mods niks willen of mogen moeten we het zelf maar doen. Als in: het voor de regulars (ja ik weet dat ik daar niet echt onder val) leuk houden.
En dat doe je niet door op die bezoekers te reageren...
We moeten het nu doen met de wat plastischere parodie in South Park.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal vermaak geweest zijn hoe die oranje aap neergezet zou worden denk ik.
De plek is prima. De users ook. Het buitenschoppen van BNW-ers en nog veel erger ook. Maar dat laatste lukt niet door discussie of schelden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat zou ook beter zijn, we maken ook zelf onze eigen hangplek niet leuker met dat gezeik.
Maar dat terzijde.
Leuk je weer eens te zien. Volgens mij had jij mij een tijdje terug een vraag gesteld, ik zal je het antwoord even DM'en.
Je hebt gelijk, ik zal beter m'n best doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:40 schreef sigme het volgende:
Ook zonder dat dingen dankzij techniek voor tere oogjes verborgen blijven is het mogelijk, voor volwassen, welopgevoede en weldenkende mensen, om uitingen van godweetwat domweg te laten voor wat ze zijn.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spitting Image moet terug komen, we hebben een ernstig tekort aan relativerende programma's zoals dat.
Ben jij aangenomen om de boel te temperen ofzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
En dat zou ook beter zijn, we maken ook zelf onze eigen hangplek niet leuker met dat gezeik.
Maar dat terzijde.
Leuk je weer eens te zien. Volgens mij had jij mij een tijdje terug een vraag gesteld, ik zal je het antwoord even DM'en.
Helemaal mee eens. Ik mis dat enorm. Ook bijv Keek op de Week van Van Kooten en De Bie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Spitting Image moet terug komen, we hebben een ernstig tekort aan relativerende programma's zoals dat.
*inset Land of Confusion (hoe heet het echt?)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:44 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal beter m'n best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Godverdomme, hoe moet je nu je frustraties kwijtraken?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij aangenomen om de boel te temperen ofzo?
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar ingrijpen mag kennelijk nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat doe ik al maanden. Soms ben ik er ff klaar mee. Maar dan tyft ik wel op hier. Het is toch van de zotte dat je allemaal bullshit moet uithalen om die kuttrollen maar te negeren? Leuk na 10 jaar hier met veel plezier te hebben gepost.
Op jou bijvoorbeeld, zuigertje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:46 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe moet je nu je frustraties kwijt raken?!
Hoeveel weeg je eigenlijk? Nu ik geleerd heb dat je 2 meter lang bent moet ik misschien nog oppassen ook.quote:
Nee, dat is mijn natuurlijke gedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben jij aangenomen om de boel te temperen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |