Heb liever dat ze alles aan migranten dat we al in Europa hebben naar Amsterdam sturen en dan gewoon de grenzen afsluiten. Win-win voor iedereen, zij knuffelmigranten, de rest van Europa nergens meer last van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:41 schreef LXIV het volgende:
Als ze allemaal in Amsterdam blijven en door Amsterdammers betaald zeg ik: doen!
Dat dus. Iets met prioriteiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:30 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Ben je net de grootste in de hoofdstad en heb je ook nog de burgemeester mogen leveren, kom je hier mee... Ga je nou eerst maar eens staande houden temidden van de alledaagse beslommeringen. Als dat eenmaal goed gaat kun je je altijd alsnog te buiten gaan aan dit soort frivoliteiten.
Turken, Marokkanen, Syriërs, Somaliërs, Eritreeërs, Surinamers enz allemaal onder één dak!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:17 schreef havanagila het volgende:
Doen joh. Wat grachtenpanden leeghalen en er een grote diverse commune van maken. Banen en plek zat. Ook voor de vluchtelingen die dat helemaal niet willen. Wij zijn tolerant en vooruitstrevend.
Ja als niet driekwart van de autochtone Amsterdammers de stad aan het ontvluchten was, had ik nu een mooi huis in Lelystad gehad, maar alles werd me voor de neus weggekaapt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:17 schreef Unlucky1 het volgende:
[..]
Almere en Lelystad mogen zo langzemrhand ook wel.
Aangezien Groenlinks een fusie-partij is, is dat niet zo raar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het huidige GL heeft nog even veel te maken met hun oorspronkelijke idealen als D66 met de hunne. En dat is niet veel meer. Belangrijk verschil is dat ze nog wel claimen ervoor te staan.
De kans is alleen een stuk groter dat de desbetreffende user palletsorteerder is ipv een invloedrijke politicus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.
Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:19 schreef Wijs-aperig het volgende:
GroenLinks is eigenlijk ook niet echt een deelnemer van de Nederlandse democratie. Ik bedoel, ze doet mee, maar haar ware achterban ligt -altijd- ergens in de middellandse zee te dobberen. Zodra je eenmaal binnengeloodst bent is wat GL betreft de voornaamste taak volbracht, en richten ze zich weer op de volgende lading. Hoe het zich allemaal uitpakt op Nederlandse bodem is van secundair belang.
Aangezien GroenLinks niet de alleenheerschappij in Amsterdam heeft, is dit plan dus net zo haalbaar als de meeste plannen van Geert Wilders.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De kans is alleen een stuk groter dat de desbetreffende user palletsorteerder is ipv een invloedrijke politicus.
Het schokkende aan dit verhaal is dan ook niet dat er iemand een schip met asielzoekers naar Amsterdam wil halen. Wat wel schokkend is, is dat diegene de lijsttrekker van de grootste partij van onze hoofdstad is.
Ook al weet hij dat dit rechtstreeks tegen het beleid van de regering ingaat. Dat probleem heeft hij trouwens wel vaker als het om het asielbeleid gaat.
De achterban van GroenLinks kan je voornamelijk in volledig blanke wijken met relatief dure huizen vinden. En in Amsterdam voornamelijk in de grachtengordel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:19 schreef Wijs-aperig het volgende:
GroenLinks is eigenlijk ook niet echt een deelnemer van de Nederlandse democratie. Ik bedoel, ze doet mee, maar haar ware achterban ligt -altijd- ergens in de middellandse zee te dobberen. Zodra je eenmaal binnengeloodst bent is wat GL betreft de voornaamste taak volbracht, en richten ze zich weer op de volgende lading. Hoe het zich allemaal uitpakt op Nederlandse bodem is van secundair belang.
https://www.etnobarometer(...)-maart-2017-def2.pdfquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:19 schreef Wijs-aperig het volgende:
Mwah, GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. Dat is ook tegen het regeringsbeleid en de 2e kamer heeft zich ook fel uitgesproken tegen de plannen van Groot-Wassink.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aangezien GroenLinks niet de alleenheerschappij in Amsterdam heeft, is dit plan dus net zo haalbaar als de meeste plannen van Geert Wilders.
Met achterban bedoelde ik eigenlijk ''(de enige) voor wie ze zich écht inzetten''. Het heeft alles weg van een in de kamer geïnfiltreerde NGO.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De achterban van GroenLinks kan je voornamelijk in volledig blanke wijken met relatief dure huizen vinden. En in Amsterdam voornamelijk in de grachtengordel.
Raar idee heb jij van de gemiddelde GL-stemmer.
Bewijsstuk 2.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mwah, GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. Dat is ook tegen het regeringsbeleid en de 2e kamer heeft zich ook fel uitgesproken tegen de plannen van Groot-Wassink.
Waar woon je nu in Lelystad. In Bataviastad?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als niet driekwart van de autochtone Amsterdammers de stad aan het ontvluchten was, had ik nu een mooi huis in Lelystad gehad, maar alles werd me voor de neus weggekaapt!
Volgens mij heb jij nog flink lopen posten in het topic toen de plannen van Groot-Wassink besproken werden. Maar ik zal eens kijken voor je.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Daarbij is dat als gemeente wel wat makkelijker te organiseren, zo'n schip naar Amsterdam halen is gelijk wereldnieuws. En dus wel even andere koek.
Het meeste zal in dit deel gepost zijn:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Daarbij is dat als gemeente wel wat makkelijker te organiseren, zo'n schip naar Amsterdam halen is gelijk wereldnieuws. En dus wel even andere koek.
Net als PVV en FvD dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:26 schreef Harwich het volgende:
[..]
het is een missie zonder toekomstvisie
een principe zonder tegenspraak
een gevoel zonder rationaliteit
kortom een alumnus zonder cognitief denkvermogen
Weet ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Delfshaven ligt in Rotterdam, het gaat hier om GroenLinks Amsterdam.
Wat je zei klopt dus niet, GroenLinks is niet bezig met het realiseren van permanente opvang. Ze willen het waarschijnlijk wel, maar het zit niet in de planning.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het meeste zal in dit deel gepost zijn:
NWS / Asielzoekers van We Are Here nu in Amstelveen #3
Maar ook in eerdere deeltjes kunnen de plannen van GL-020 en de reacties daarop van de 2e Kamer besproken zijn.
Was je dat topic al vergeten?
Het staat anders nog steeds in het coalitieakkoord van Amsterdam. Hoever ze zijn met de plannen weten we niet. Halsema is nog maar net burgemeester en de coalitie is ook nog maar net begonnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat je zei klopt dus niet, GroenLinks is niet bezig met het realiseren van permanente opvang. Ze willen het waarschijnlijk wel, maar het zit niet in de planning.
Want je zei dit:
''GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers.''
Als je bezig bent met het realiseren van permanente opvang, verwacht ik wel dat er dingen gebeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het staat anders nog steeds in het coalitieakkoord van Amsterdam. Hoever ze zijn met de plannen weten we niet. Halsema is nog maar net burgemeester en de coalitie is ook nog maar net begonnen.
Groot-Wassink heeft herhaaldelijk gezegt dat ze niets van de plannen schrappen ondanks dat er vanuit Den Haag felle kritiek op is en de plannen gedeeltelijk tegen de wet is.
Het verschil is dat het 'plan' van de vluchtelingenschepen een proefballontje is van GL 020 en de opvang van uitgeprocedeerde asielzoekers gewoon in het coalitieakkoord staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je bezig bent met het realiseren van permanente opvang, verwacht ik wel dat er dingen gebeuren.
Dat was ook de context, omdat ik aanhaalde dat dit plan van 'vluchtelingenschepen' in Amsterdam er ook niet doorkomt.
Misschien heeft Teeven nog wat bootjes over:quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:02 schreef Infection het volgende:
Laten we die gasten van GroenLinks maar op een schip zetten. Gevaarlijke gekken.
En daarbij is het van verschillende grootte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het verschil is dat het 'plan' van de vluchtelingenschepen een proefballontje is van GL 020 en de opvang van uitgeprocedeerde asielzoekers gewoon in het coalitieakkoord staat.
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef bijdehand het volgende:
En dan door Amsterdam varen met de Gay Parade. Kijken wie echt homo is en kijken wie het gebruikt als smoesje
Ik denk dat 'ie vooral wat bussen over heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Misschien heeft Teeven nog wat bootjes over:
NWS / Teeven wil asielzoekers op boten
Hij is tegenwoordig privechauffeur. Denk niet dat zijn opdrachtgever het leuk zou vinden als hij de bus gaat gebruiken om GL'ers in rond te rijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie vooral wat bussen over heeft.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Die achterban wordt vooral getrokken door een groen verhaal wat ze aanspreekt en ook beloofd krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De achterban van GroenLinks kan je voornamelijk in volledig blanke wijken met relatief dure huizen vinden. En in Amsterdam voornamelijk in de grachtengordel.
Raar idee heb jij van de gemiddelde GL-stemmer.
Tja, die partij is dan ook overgenomen door mooie mannen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die achterban wordt vooral getrokken door een groen verhaal wat ze aanspreekt en ook beloofd krijgen.
Wat ze krijgen zijn leugens welke in geen weg er ook maar iets mee te maken hebben.
Ranzige kutpartij met valse verhalen.
Klopt. Maar roept dat een persoon van GL of staat geheel GL achter dit standpunt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.
De zaak zal DAAR moeten verbeteren.
Nou heb niet de indruk dat de nationale GL leiding de Amsterdammers al ten orde heeft geroepen of dat van plan is te doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:35 schreef Cherni het volgende:
[..]
Klopt. Maar roept dat een persoon van GL of staat geheel GL achter dit standpunt.
Op de korte termijn ben je gewoon een xenofobe rechtse extremist. Gezien die figuren niet op de lange termijn kunnen denken is dat dus de waarheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.
Precies dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eritreaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit de nationale selectie van Ethiopie ?
Dat GroenLinks meer immigratie wil om stemvee te kweken is iets wat ik nog nooit door cijfers onderbouwd heb gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.
Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.
GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
Als dat zo is dan scoort bij mij GL toch wel minpunten. Zoals Otto al zegt. Logistiek een probleem en juist Afrika zal zijn eigen economie moeten gaan opbouwen. Daar zal de nadruk op moeten liggen. Maar economische vluchtelingen massaal opvangen is een slecht plan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:42 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou heb niet de indruk dat de nationale GL leiding de Amsterdammers al ten orde heeft geroepen of dat van plan is te doen.
Hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.
Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.
GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het een prima idee voor groen links, hoop, bid en smeek dat ze nog veel meer van dit soort puike ideeen hebben. Meer corifeeen als Tofu ook met die hilarische Twitterplaatjes
Ik vind dat er meer van deze geweldige mensen in de top van de partij moeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.
Doe niet zo dramatisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.
Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch.
We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.
Omdat het nu het schattige, donzige, goedbedoelende Groenlinks betreft mag je hen niet langs dezelfde meetlat leggen?
De sociaal-democraten en communisten in Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.
Kletskoek
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:
We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.
quote:Doe niet zo dramatisch.
Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wij hebben onze eigen minister Blok die het inziet, plus een aantal europese leiders...dus !quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?
Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn de GroenLinks-stemmer in dit topic eigenlijk tevreden met deze uitspraken. Wat vinden ze er eigenlijk van, dat GL tegen internationale wetten in wil gaan.
Begint verdomd veel op de PeeVeeVee te lijken maar dan aan de andere kant van het centrum.
De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.
En zolang we geen echte sociaal democratische partij meer hebben zoals de PvdA ooit was voor de periode Kok blijft er weinig keus over helaas.
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:07 schreef torentje het volgende:
[..]
De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.
Je bent voor een goed sociaal vangnet, maar steunt wel de partij die bij vrij spel het hele sociale systeem te gronde gaat richten door ongelimiteerd kansloze mensen te laten immigreren. Dat rijmt niet echt. Het grote plaatje is veel belangrijker dan de individuele punten, want al die punten hebben invloed op elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.
Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.
Onze eigen minister Blok verloor direct nadat dat openbaar werd op mysterieuze wijze dat inzicht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:51 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Wij hebben onze eigen minister Blok die het inziet, plus een aantal europese leiders...dus !
Hij geeft nergens expliciet aan dat z'n uitspraken niet waar zouden zijn he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Onze eigen minister Blok verloor direct nadat dat openbaar werd op mysterieuze wijze dat inzicht.
Waarom de Trump fans hier Blok niet uitmaken voor lafaard is mij niet duidelijk.
Rutte wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hij geeft nergens expliciet aan dat z'n uitspraken niet waar zouden zijn he.
Alsof die rechtse partijen niet die kansloze zoals je ze noemd ongelimiteerd binnen laat. Om een geheel andere reden die moeilijk te doorgronden is. En voor opvang van vluchtelingen moet er altijd ruimte zijn. Ik ben tegen economische vluchtelingen als dat op grote schaal gaat plaats vinden zoals dat nu plaats vind binnen de EU. Dat mensen waar dan ook vandaan, hier komen werken prima. Maar dan wel met een werkvergunning.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent voor een goed sociaal vangnet, maar steunt wel de partij die bij vrij spel het hele sociale systeem te gronde gaat richten door ongelimiteerd kansloze mensen te laten immigreren. Dat rijmt niet echt. Het grote plaatje is veel belangrijker dan de individuele punten, want al die punten hebben invloed op elkaar.
Ik vind die hele Blok maar een laffe hond, dus dat wil ik best met jou afspreken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Rutte wel.
Hoe dan ook denk ik niet dat Blok veel anders rest dan bij het debat begin september alsnog ondubbelzinnig zeggen dat z'n uitspraken niet waar zijn, of opstappen.
Ik verwacht de laffe benadering. En ik ga er vanuit dat jij die dan ook laf noemt. Afgesproken?
Je bent denk ik de eerste die ik hier tegenkom die achter de uitspraken van Blok staat en die hem - heel realistisch - toch een laffe hond noemt. Mijn complimenten!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik vind die hele Blok maar een laffe hond, dus dat wil ik best met jou afspreken.
In dat geval zal hij zijn uitspraken dusdanig moeten nuanceren dat er niets van z'n oorspronkelijke uitspraken overblijft. Maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:47 schreef BoneThugss het volgende:
VVD'ers treden niet af om dit soort dingen. Zelfs Hennes was bijna blijven zitten.
De huidige groep mensen die nu op zo'n NGO schip zitten wil ik best kansloos noemen ja, die gaan nooit bijdragen aan de maatschappij, daarom verlaten ze ook hun eigen land. En dat heeft met de EU te maken ja, maar als je dan als GL gaat roepen dat ze maar allemaal naar Amsterdam moeten gaan komen heb je daar als landelijke partij net zo veel aandeel in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
Alsof die rechtse partijen niet die kansloze zoals je ze noemd ongelimiteerd binnen laat. Om een geheel andere reden die moeilijk te doorgronden is. En voor opvang van vluchtelingen moet er altijd ruimte zijn. Ik ben tegen economische vluchtelingen als dat op grote schaal gaat plaats vinden zoals dat nu plaats vind binnen de EU. Dat mensen waar dan ook vandaan, hier komen werken prima. Maar dan wel met een werkvergunning.
Maar dat is een probleem van een EU.
GroenLinks op een rijtje:quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.
Kletskoek
Deze twee moet je me toch even uitleggen denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:12 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
GroenLinks op een rijtje:
- kent een achterban waarvan een deel betrokken is (geweest) bij <...> terroristische aanslagen
- bracht Volkert van der Graaff voort
Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:19 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze twee moet je me toch even uitleggen denk ik.
Ik dacht al... ik kon er niets over terugvinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.
Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid. Het woord vooraanstaand is op jouw conto. Peter Siebelt heeft uitstekend journalistiek onderzoekswerk verricht met zijn boek. Maar als dat niet in je ideologische straatje uitkomt, dan snap ik dat je begint te steigeren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat Volkert een vooraanstaande GL'er was, is een populaire complottheorie onder enge extreem-rechtse zoals Oostwoud.
Bron hiervan? Want ik kan het in je lijstje BNW links niet terugvinden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:32 schreef Oostwoud het volgende:
Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid.
Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:32 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Volkert van der Graaff was nu eenmaal GL-lid. Het woord vooraanstaand is op jouw conto. Peter Siebelt heeft uitstekend journalistiek onderzoekswerk verricht met zijn boek. Maar als dat niet in je ideologische straatje uitkomt, dan snap ik dat je begint te steigeren.
http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
https://re-act.be/2013/10(...)rdenaar-keert-terug/
https://politiek.tpo.nl/2(...)terfdag-pim-fortuyn/
https://groups.google.com/forum/#!topic/nl.politiek/-OdFkt1UWWw
POL / Volkert vd G had banden met nr 4 lijst GL
POL / 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
Hij begaf zich in dezelfde kringen als sommige GL-politici. Dan ben je als partij blijkbaar verantwoordelijk voor alles wat zo'n man doet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Bron hiervan? Want ik kan het in je lijstje BNW links niet terugvinden.
Ach ja. Als je met iemand van GL omgaat dan ben je door associatie al automatisch lid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij begaf zich in dezelfde kringen als sommige GL-politici. Dan ben je als partij blijkbaar verantwoordelijk voor alles wat zo'n man doet.
Er was een radicaal milieunetwerk in Wageningen met duidelijke GL-connecties. GroenLinks heeft via pedovriendje Herman Meijer een klacht ingediend over het boek van Siebelt en het daaruit volgende artikel van Joost Niemöller. De klacht werd ongegrond verklaard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enig idee wat 'voortbrengen' betekent en wat je met die beschuldiging insinueert?
Nogmaals, je weet wat 'voortbrengen' betekent en wat je ermee insinueert?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:38 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Er was een radicaal milieunetwerk in Wageningen met duidelijke GL-connecties. GroenLinks heeft via pedovriendje Herman Meijer een klacht ingediend over het boek van Siebelt en het daaruit volgende artikel van Joost Niemöller. De klacht werd ongegrond verklaard.
https://www.rvdj.nl/uitspraken/200367
"In het artikel wordt vermeld dat Siebelt stelt dat Volkert van der G. een relatie heeft met (leden van) GroenLinks. Deze stelling wordt in het artikel nader toegelicht en is op zichzelf niet van dien aard dat verweerders daarvan niet mochten berichten zonder zich daarvan uitdrukkelijk te distantiëren. Overigens heeft klaagster de juistheid van de stelling niet betwist en heeft zij niet geklaagd dat verweerders hebben nagelaten op dit punt wederhoor toe te passen."
In Wageningen was een sterk GL-gelieerd milieu, waar Volkert van der Graaff onderdeel vanuit maakte. Dat was zijn leerschool, dus dat is inderdaad een kwestie van voortbrengen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, je weet wat 'voortbrengen' betekent en wat je ermee insinueert?
Volkert was geen lid van GL en heeft nooit een functie bekleedt binnen de partij. Dus nogmaals, stellen dat GL hem heeft voortgebracht slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
In Wageningen was een sterk GL-gelieerd milieu, waar Volkert van der Graaff onderdeel vanuit maakte. Dat was zijn leerschool, dus dat is inderdaad een kwestie van voortbrengen.
Dat de kogel van links kwam is geen schokkende stelling.
Dus Wageningen was geen vruchtbare voedingsbodem, met sterke GL-connecties, waar Volkert deel van uitmaakte? Dat heeft geen invloed op hem gehad?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volkert was geen lid van GL en heeft nooit een functie bekleedt binnen de partij. Dus nogmaals, stellen dat GL hem heeft voortgebracht slaat nergens op.
Dat hij in zijn studententijd optrok met (latere) GL'ers betekent niet dat de partij hem heeft voortgebracht. Daarmee insinueer je dat hij de ideeën die hebben geleid tot de moord op Fortuyn, heeft opgedaan binnen GL. En dat is simpelweg niet het geval.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dus Wageningen was geen vruchtbare voedingsbodem, met sterke GL-connecties, waar Volkert deel van uitmaakte? Dat heeft geen invloed op hem gehad?
Goed dat ik dit weet, eventuele associaties van Wilders en Baudet zal in het vervolg ook zo autistisch benaderen. Jared Taylor? Geen lid van FvD.
Als het waar is dan snap ik die verleiding. Nu is het vooral een stok om Oostwoud mee te slaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar ik snap de verleiding om GL te linken aan Volkert. Is immers een prachtige stok om mee te slaan.
Nee, met deze post geef je zelf aan niet te weten wat voortgebracht betekent: https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=voortgebrachtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hij in zijn studententijd optrok met (latere) GL'ers betekent niet dat de partij hem heeft voortgebracht. Daarmee insinueer je dat hij de ideeën die hebben geleid tot de moord op Fortuyn, heeft opgedaan binnen GL. En dat is simpelweg niet het geval.
Maar ik snap de verleiding om GL te linken aan Volkert. Is immers een prachtige stok om mee te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |