quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:04 schreef noodgang het volgende:
Zoiets is slow genoeg:
[ afbeelding ]
nog steedsquote:
nou praten... kijk... ik heb andere behoeftes momenteel gezien de situatie en zo...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak me nu een beetje zorgen. Gaat alles goed met je? Wil je er over praten?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou praten... kijk... ik heb andere behoeftes momenteel gezien de situatie en zo...
Mn zusje is onderweg!!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou praten... kijk... ik heb andere behoeftes momenteel gezien de situatie en zo...
Heeft ze nog altijd haar standaard tarief?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mn zusje is onderweg!!
Wel gewoon betalen he?
heb een volle zegelkaart hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mn zusje is onderweg!!
Wel gewoon betalen he?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze nog altijd haar standaard tarief?
Dat is een gratis upgrade danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb een volle zegelkaart hoor
Deluxe pakket was toch ¤0,45 per 45 minuten?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]al kun je ook voor het deluxe pakket gaan
[..]
Dat is een gratis upgrade dan
Nee, dat was de gewone ¤100,- per 10 minuten (meer heb je toch niet nodig) alleen krijg je dan een strik om je ballenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deluxe pakket was toch ¤0,45 per 45 minuten?
Niet ¤0,40-45m?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deluxe pakket was toch ¤0,45 per 45 minuten?
Dat word wel een dure rekening als ze ¤0,40 per 45cm die er naar binnen gaatquote:
oh ik dacht een gratis toegangquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]al kun je ook voor het deluxe pakket gaan
[..]
Dat is een gratis upgrade dan
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
IS ongezond heh, kan je dood aan gaan...
45mm**quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word wel een dure rekening als ze ¤0,40 per 45cm die er naar binnen gaat
Ow, dat veranderd de zak zaak op financieel vlak wel wat!quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat veranderd de zak zaak op financieel vlak wel wat!
Je moet een rijke tatta zijn tegenwoordigquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat veranderd de zak zaak op financieel vlak wel wat!
Je verwacht het niet bij Hema Huismerk, dat de rekening zo hoog is bij de kassa!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet een rijke tatta zijn tegenwoordig
jawel je zit goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
kan ook zijn dat dit uit één van de Resident Evil films komt, maar dat zie ik zo gauw niet
Zombie honden.quote:
haha ja hetzelfde hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zombie honden.![]()
Weet nog dat ik resident evil voor de ps1 kreeg van een vriend van mijn pa. Klote honden waren eng.
Ja in die gang. Was volgens mij 10 of 11 toen ik dat spel kreeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ja hetzelfde hierKutbeesten waren snel ook
Ik had daar op die leeftijd nog geen geduld voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja in die gang. Was volgens mij 10 of 11 toen ik dat spel kreeg.
Ik heb een stukje gespeeld tot ik het genoeg vond, te eng, weg gelegd en nooit meer verder gespeeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had daar op die leeftijd nog geen geduld voorHad deel 1 jaren liggen hier, maar vond het niks aan omdat ik er niks van kon. Nu heb ik bijna alle delen denk ik
Ghehe dan was F.E.A.R. waarschijnlijk niets voor jou, dat was ook mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een stukje gespeeld tot ik het genoeg vond, te eng, weg gelegd en nooit meer verder gespeeld.
Hou er nog steeds niet van nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe dan was F.E.A.R. waarschijnlijk niets voor jou, dat was ook mooi
[ afbeelding ]
Vind horror juist leuk. jammer dat er zoveel slechte horror films zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hou er nog steeds niet van nee.
종류는 안부 Flip.
Det ding met SC is, he, dat, op het moment dat je je er niet meer thuis voelt, je wegblijft. Anders was iedereen wel steeds bij elkaar op bezoek gekomen.quote:
De ONZ-SC zou een veilig thuis moeten zijn voor alle ONZ-usersquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Det ding met SC is, he, dat, op het moment dat je je er niet meer thuis voelt, je wegblijft. Anders was iedereen wel steeds bij elkaar op bezoek gekomen.
Haagsie is een uitzondering, natuurlijk
Niet als je je onnodig bemoeit als een dictator wat er in een OP komt te staan, die users gezamenlijk hebben bedacht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:07 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De ONZ-SC zou een veilig thuis moeten zijn voor alle ONZ-users
waarom?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:18 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Niet als je je onnodig bemoeit als een dictator wat er in een OP komt te staan, die users gezamenlijk hebben bedacht.
Als het een penis of open vagina was was het begrijpelijk dat je zou ingrijpen.
sowquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Det ding met SC is, he, dat, op het moment dat je je er niet meer thuis voelt, je wegblijft. Anders was iedereen wel steeds bij elkaar op bezoek gekomen.
horrorfilms gaat nog wel maar horrorgamesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind horror juist leuk. jammer dat er zoveel slechte horror films zijn
Omat dat tegen de regels is van dit forum. Al mocht die sexy lexy destijds wel ongestoord van die plaatjes posten in dts, terwijl dat niet eens mocht in SEXquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom?
კეთილი სურვილებით Flip.
wat is dts ook alweer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omat dat tegen de regels is van dit forum. Al mocht die sexy lexy destijds wel ongestoord van die plaatjes posten in dts, terwijl dat niet eens mocht in SEX
Dodetopicspel. Ben je al wakker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat is dts ook alweer?
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບ Flip.
Dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
oh diequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dodetopicspel. Ben je al wakker?
sta je open voor DIG modschap?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:03 schreef devzero het volgende:
waar is trouwens het goedemorgen topic?
ah klinkt interessant jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:30 schreef HPLC het volgende:
Zie de OP en de meet nu. Laatst best interessant artikel gelezen in de NatGeo Historia over Vlad III (Dracula dus)
Best wel, hij stond bekend als de Spietserquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah klinkt interessant ja
was het een psychopaat of zo?
בברכה Flip.
quote:Met een kleine groep ruiters viel Vlad (naar verluidt in de kleding van zijn tegenstander) het kamp binnen in een poging Mehmet II, de aanvoerder van het Turks leger te doden. De aanslag mislukte, maar de aanval op zich was een groot succes. De volgende dag besefte Mehmet dat zijn aangeslagen manschappen het niet lang meer zouden uithouden en hij rukte meteen op naar de hoofdstad, waar hem de lugubere verrassing wachtte van 23.000 gespietste Turken. Dit was de genadeklap voor het Turkse moreel. Mehmet raakte dermate ontzet door het aanzicht van zijn gespietste troepen, dat hij het Turkse leger liet terugtrekken. Na deze gebeurtenis werd Vlad door de Turken "Kazıklı bey" of "Kazıklı voyvoda" genoemd, wat vrij vertaald "de spietserheer" betekent. De gespietste Turken werden "het bos der gespietsten" genoemd.
Holy shit dat zal een aanzicht zijn jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel, hij stond bekend als de Spietser
[..]
Speciaal voor Flip: http://www.spelletjes.nl/spel/4-op-een-rijquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
horrorfilms gaat nog wel maar horrorgames![]()
Lijepi pozdrav Flip.
niks mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Speciaal voor Flip: http://www.spelletjes.nl/spel/4-op-een-rij
Je bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn UI van noodgang
Ik wilde ook een zombie zijn ook al ben ik niet actief in de Zombie SC
Eh, heb je dat echt gedaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sta je open voor DIG modschap?
of heb ik je voor de zoveelste keer zinloos voorgedragen
З найлепшымі пажаданнямі Flip.
Hee terug komen. Je gaat naar een bar om de mensen die er komen, niet om de barman.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
doe je best. Jij kan dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We doen ons best, maar het lijkt er op dat ik het topic volspam zo
maybequote:
Dat zei je zusje ook vlak voordat ze in slaap vielquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe je best. Jij kan dat.
ja hoor jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook vlak voordat ze in slaap viel
Ach ja, ik spamde ook verschrikkelijk hier.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We doen ons best, maar het lijkt er op dat ik het topic volspam zo
Maken we deze dan even vol dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:21 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ach ja, ik spamde ook verschrikkelijk hier.
Af en toe een cactus ontmoetend
Gaan we de oude banner uit de OP halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Zullen we kattekwaad uithalen?
Jij hebt telepatische gavenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaan we de oude banner uit de OP halen
Dat is dan mooi misluktquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeerde zo boos mogelijk te kijken
Yes!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
en ook al heb ik die, dan mag je het volgende topic openen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |