Omat dat tegen de regels is van dit forum. Al mocht die sexy lexy destijds wel ongestoord van die plaatjes posten in dts, terwijl dat niet eens mocht in SEXquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom?
კეთილი სურვილებით Flip.
wat is dts ook alweer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:25 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Omat dat tegen de regels is van dit forum. Al mocht die sexy lexy destijds wel ongestoord van die plaatjes posten in dts, terwijl dat niet eens mocht in SEX
Dodetopicspel. Ben je al wakker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wat is dts ook alweer?
ດ້ວຍຄວາມເຄົາລົບ Flip.
Dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Det ding met SC is, he, dat, op het moment dat je je er niet meer thuis voelt, je wegblijft. Anders was iedereen wel steeds bij elkaar op bezoek gekomen.
Haagsie is een uitzondering, natuurlijk
oh diequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:26 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dodetopicspel. Ben je al wakker?
sta je open voor DIG modschap?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:03 schreef devzero het volgende:
waar is trouwens het goedemorgen topic?
ah klinkt interessant jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:30 schreef HPLC het volgende:
Zie de OP en de meet nu. Laatst best interessant artikel gelezen in de NatGeo Historia over Vlad III (Dracula dus)
Best wel, hij stond bekend als de Spietserquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah klinkt interessant ja
was het een psychopaat of zo?
בברכה Flip.
quote:Met een kleine groep ruiters viel Vlad (naar verluidt in de kleding van zijn tegenstander) het kamp binnen in een poging Mehmet II, de aanvoerder van het Turks leger te doden. De aanslag mislukte, maar de aanval op zich was een groot succes. De volgende dag besefte Mehmet dat zijn aangeslagen manschappen het niet lang meer zouden uithouden en hij rukte meteen op naar de hoofdstad, waar hem de lugubere verrassing wachtte van 23.000 gespietste Turken. Dit was de genadeklap voor het Turkse moreel. Mehmet raakte dermate ontzet door het aanzicht van zijn gespietste troepen, dat hij het Turkse leger liet terugtrekken. Na deze gebeurtenis werd Vlad door de Turken "Kazıklı bey" of "Kazıklı voyvoda" genoemd, wat vrij vertaald "de spietserheer" betekent. De gespietste Turken werden "het bos der gespietsten" genoemd.
Holy shit dat zal een aanzicht zijn jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best wel, hij stond bekend als de Spietser
[..]
Speciaal voor Flip: http://www.spelletjes.nl/spel/4-op-een-rijquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
horrorfilms gaat nog wel maar horrorgames![]()
Lijepi pozdrav Flip.
niks mis meequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Speciaal voor Flip: http://www.spelletjes.nl/spel/4-op-een-rij
Je bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn UI van noodgang
Ik wilde ook een zombie zijn ook al ben ik niet actief in de Zombie SC
Eh, heb je dat echt gedaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sta je open voor DIG modschap?
of heb ik je voor de zoveelste keer zinloos voorgedragen
З найлепшымі пажаданнямі Flip.
Hee terug komen. Je gaat naar een bar om de mensen die er komen, niet om de barman.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:03 schreef Hexxenbiest het volgende:
Det ding met SC is, he, dat, op het moment dat je je er niet meer thuis voelt, je wegblijft. Anders was iedereen wel steeds bij elkaar op bezoek gekomen.
doe je best. Jij kan dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We doen ons best, maar het lijkt er op dat ik het topic volspam zo
maybequote:
Dat zei je zusje ook vlak voordat ze in slaap vielquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe je best. Jij kan dat.
ja hoor jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook vlak voordat ze in slaap viel
Ach ja, ik spamde ook verschrikkelijk hier.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
We doen ons best, maar het lijkt er op dat ik het topic volspam zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |