Niet om wat aan te merken, nouja eigenlijk wel, wat is het nu je of jullie?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
je hebt geen christelijke economie dus jullie hoeven er niet druk om te maken
Hoehaha en niet aan mij?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
de fokkers die zich ergeren aan mij en oranjevogel1
als het over christendom gaat
Nu is het wel zo dat ik mezelf gerecht vinden doe, en links en rechts hetzelfde toe laat komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
je mag je jezelf er bij rekenen als je het wil hoor
als je overtuigd ben dat je je gelijk heb, kan dat lastiger wezen, maar als mensen er niets van willen weten zeg ik er ook niet meer over, respect hebben voor elkaar acht ik hoger dan iemand iets opdringen waarvan ik weet dat het niet bij iemand in goede aarde valtquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat ik mezelf gerecht vinden doe, en links en rechts hetzelfde toe laat komen.
Of het zo is of dat men het met mij eens is, die keus laat ik aan iedereen zelf, ik kan een mens niet sturen zou het niet willen ook!
Ja, wat mij betreft na The Americans toch wel de beste serie van dit decennium.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:44 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, gelijk maar dat tweede seizoen van The Handmaid's Tale afgekeken. Wat een serie.
Kijken naar vrouwen die als fokvee worden ingezet, het is maar waar je van houdtquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:44 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, gelijk maar dat tweede seizoen van The Handmaid's Tale afgekeken. Wat een serie.
Ik kan alleen gelijk voor mijzelf hebben een ander zoekt zijn eigen gelijk maar. Ik kan niet alles weten ik ben maar mens en niet god.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:45 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
als je overtuigd ben dat je je gelijk heb, kan dat lastiger wezen, maar als mensen er niets van willen weten zeg ik er ook niet meer over, respect hebben voor elkaar acht ik hoger dan iemand iets opdringen waarvan ik weet dat het niet bij iemand in goede aarde valt
Juist ik heb de serie gezien, eigenlijk walgde ik een beetje ervan, maar nieuwsgierig he, volgens mij, gelukkig maar film/serie maar het riekte ergens naar.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kijken naar vrouwen die als fokvee worden ingezet, het is maar waar je van houdt
Expliciete beelden ervan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kijken naar vrouwen die als fokvee worden ingezet, het is maar waar je van houdt
Beter dan BrBa en Homeland?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft na The Americans toch wel de beste serie van dit decennium.
Verkrachtingen, alles.quote:
Zitten er nog tips in voor de blanke Europeaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:54 schreef john2406 het volgende:
Kijken naar vrouwen die als fokvee worden ingezet
Breaking Bad heb ik nooit een hol aangevonden en Homeland vind ik sinds het vooral om Carrie’s borderline draait ook niet meer dan matig.quote:
Ik heb dat niet geschreven wat in deze staat, als jij copy en paste doet en quotte mij dan komt dat erin te staan, kijk dus uit wat je doet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:56 schreef Wijs-aperig het volgende:
[..]
Zitten er nog tips in voor de blanke Europeaan?
BrBa wel afgekeken? En ben je bekend met de wat oudere series als Thr Sopranos, Dexter en Oz?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Breaking Bad heb ik nooit een hol aangevonden en Homeland vind ik sinds het vooral om Carrie’s borderline draait ook niet meer dan matig.
BB niet afgekeken, drie keer geprobeerd maar kwam er echt niet doorheen. Sopranos vond ik goed, Dexter niet gekeken, hou niet van psychotische moordenaars. Oz zegt me niets.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:00 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
BrBa wel afgekeken? En ben je bekend met de wat oudere series als Thr Sopranos, Dexter en Oz?
Sorry.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geschreven wat in deze staat, als jij copy en paste doet en quotte mij dan komt dat erin te staan, kijk dus uit wat je doet.
Tips van mij, doe normaal dan doe je gek genoeg!
Edit.
Sorry had niet gezien dat je vroeg of er nog tips in voorkwamen.
Ieder z'n ding uiteraard. Waar stopte je met BrBa?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
BB niet afgekeken, drie keer geprobeerd maar kwam er echt niet doorheen. Sopranos vond ik goed, Dexter niet gekeken, hou niet van psychotische moordenaars. Oz zegt me niets.
Je kunt sowieso nooit spreken van een markt met volledige concurrentie. Dat is een hypothetische constructie die meer als een soort benchmark kan worden gezien. Onder andere een perfecte informatievoorziening is vereist, dat zal nooit werkelijkheid worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan benodigd werkkapitaal. Wat betreft infrastructuur kun je nooit spreken van een markt met volledige concurrentie. Dat blijven markten van monopolies en oliogopolies.
Nabij de 20 graden hier, op de Utrechtse Heuvelrug.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:07 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Hee man. Ben je in NL? 18 hier.
Je hebt veel markten die daar een heel stuk dichterbij komen dan de post/pakketbezorging. Dat zal namelijk altijd een monopolie of een oliogopolie blijven.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kunt sowieso nooit spreken van een markt met volledige concurrentie.
Ik zou de brievenbussen anders toch wel onder de noemer infrastructuur willen scharen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is niets "infrastructuur" aan PostNL hoor. De intrastructuur ligt er gewoon. Dat je zelf een bezorgnetwerk moet opzetten maakt het nog geen intrastructuur. Dat moet je in bijvoorbeeld de supermarktwereld ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |