Wow mad.quote:
Ik ben grensrechterquote:
Die had ik laatst ook, was een dom wijf.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, grapje ik bedoelde de oogarts.
De huisarts was een huisarts in opleiding die ik niet helemaal vertrouwde, dus toen heb ik een doorverwijzing gevraagd.
hahahaha. Ziedend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
?
Wat een achterlijke debiel ben jij
Mag ook wel na 10 keer naast schietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei je toch Huntelaar
Stel hatende flikkers hier
Moet er eigenlijk een lijn bij hebben om te kijken. Net wel of net niet.quote:
IK ben bij de oogarts geweest die zei dat je hersens er aan kunnen wennen dan zie je het niet meer, maar ik zie het nog steeds. Beetje off topic maar goed, kan wel iets aan gedaan worden maar dat is een beetje teveel om nu te vertellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, grapje ik bedoelde de oogarts.
De huisarts was een huisarts in opleiding die ik niet helemaal vertrouwde, dus toen heb ik een doorverwijzing gevraagd.
Zal straks wel een herhaling van komenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk een lijn bij hebben om te kijken. Net wel of net niet.
Maar goed, hij telt
Dus laat je me er maar mee zitten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
IK ben bij de oogarts geweest die zei dat je hersens er aan kunnen wennen dan zie je het niet meer, maar ik zie het nog steeds. Beetje off topic maar goed, kan wel iets aan gedaan worden maar dat is een beetje teveel om nu te vertellen
Ik ben juist niet mad zwakzinnig figuur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stond je vriendje met die megafoon dat je zo mad bent?
Die man met de megafoon komt zijn weddenschappen wel na.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stond je vriendje met die megafoon dat je zo mad bent?
Bij de 1e herhaling dacht ik ook buitenspel. Maar goed maakt niet uit gewoon 1-0quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hij stond achter de bal fucking debiele commentator
Nou zo kwam het wel over hoor.quote:
SOWWWWWquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die man met de megafoon komt zijn weddenschappen wel na.
Nou het was niet zo hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou zo kwam het wel over hoor.
Lijkt alleen maar zo, ik heb vanavond namelijk nog niks gezegd verder en toch ben je er maar druk meequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben juist niet mad zwakzinnig figuur.
Gedurfdquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:04 schreef Coco. het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Tadic hebt. Dank.
Doe maar rustig joh.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben juist niet mad zwakzinnig figuur.
Bij de VU hebben ze een behandeling. Moet je maar ff googelenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:04 schreef Coco. het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Tadic hebt. Dank.
Sinds jij het over het interessante onderwerp "het oog" praat, scoort Ajax goals.quote:
gelukkig ben jij er nuquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop boosheid in dit topic :$
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef Zorro het volgende:
Och, wordt 2-0 bij rust en na 90 minuten is het gewoon 2-2
da's niet echt gunstig geloot neequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
mooi man
nu dynamo toch
dat is andere koek
Hij heeft er wel oog voor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sinds jij het over het interessante onderwerp "het oog" praat, scoort Ajax goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |