Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....quote:
Als de shorts het verliezen wordt het wel een pareltje in ieder geval :pquote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit kan echt een leuke kaars worden, maar welke kant op ....
Ja lastig allemaal.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Hmm interessant weer dit, wat te doen nu, wil wel een flinke gok wagen door een grote hoeveelheid in te slaan voor een korte tijd.
Moooohoooohooooooon!quote:
Heb je slecht geslapen Hans?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon niets doen en morgen doen alsof je de juiste keuze hebt gemaakt en op exact het juiste moment hebt gekocht/verkocht. Daar ben je goed in
Waar baseer je dit nou weer op dan? Iedereen hier is nog steeds voorzichtig van wat ik lees. Of je neemt de m0000ns te serieus dat kan ookquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten
Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Een dagje groen en mensen denkem dat ze in een bull markt zitten
VEN 12 dollar ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is toch zo? This is it! De.bull run die tot einde van het jaar doorgaat en die van vorig jaar laat verbleken.
BTC 50-100K eoy!
Minstens, 12 dollah was 'belachelijk laag' toch.quote:
Terecht puntquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:35 schreef fathank het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in mensen die na een gigantische crash van de algehele markt niet komen doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden en menen anderen de maat te moeten nemen.
Alsof iemand hier denkt dat dat niet zo is. Die zijn als het goed is nu wel weg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
Waar zou het anders op gebaseerd moeten zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb vooral vertrouwen in de mensen die beseffen dat de hele cryptomarkt nog steeds op niks anders gebaseerd is dan speculatie.
Ja maar partnershipsquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De magische koersvoorspellers zijn wel goeddeels verdwenen ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:41 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Alsof iemand hier denkt dat dat niet zo is. Die zijn als het goed is nu wel weg hoor
Wacht maar tot de volgende bull markt, dan zul je deze types weer genoeg tegenkomen
Ik wil er nog wel een voor je doen? 20000 EOY BTCquote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De magische koersvoorspellers zijn wel goeddeels verdwenen ja.
Lekker over je dijen laten kletsen man. Heerlijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:44 schreef KappenBakken het volgende:
Wel lekker tomatensoepje op net, ik mag er zijn.
Even niet, diverticulitis speelt op.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:50 schreef KappenBakken het volgende:
Belangrijkste vraag; when hambo?
Dat is toch grotendeels ook speculatie. Ik word een beetje simpel van dezelfde personen die steeds weer dezelfde dingen herhalen en denken dat ze het allemaal beter snappen.quote:
Dive watte?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even niet, diverticulitis speelt op.
Teveel diversiteit in je portfolio?quote:
Ontstoken divertikels in de dikke darm.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Teveel diversiteit in je portfolio?(darm aandoening ;P)
Oh, Today I Learned.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontstoken divertikels in de dikke darm.
Thx, jij mag mijn hambo wel hebben trouwens, zonde om niet op te eten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
[..]
Oh, Today I Learned.
Succes en beterschap dan maar
Op dit moment zou ik het in ETH of BTC houden, alts zijn echt zelfmoord. Als er straks een BTC bull run komt lopen de alts nog steeds leeg de eerste weken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:28 schreef Chaes het volgende:
Hallo leute, ik heb een vraagje.
Heb een aantal ETH, en ik vroeg me af: zou het een goed idee zijn om (een groot deel) hiervan om te wisselen voor een coin als NANO?
NANO lag rond de $37 op het hoogtepunt, en is inmiddels gezakt naar, jawel, $1. Ik acht de kans veel groter dat NANO verdubbelt dan dat ETH twee keer zoveel waard wordt.
Wat denken jullie?
Resultaten uit het verleden garantie toekomst. Of iets in die trant.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:28 schreef Chaes het volgende:
Hallo leute, ik heb een vraagje.
Heb een aantal ETH, en ik vroeg me af: zou het een goed idee zijn om (een groot deel) hiervan om te wisselen voor een coin als NANO?
NANO lag rond de $37 op het hoogtepunt, en is inmiddels gezakt naar, jawel, $1. Ik acht de kans veel groter dat NANO verdubbelt dan dat ETH twee keer zoveel waard wordt.
Wat denken jullie?
Thanks, vond het zelf ook wel wel een risico om te switchen. Laat het voorlopig wel in ETH staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik het in ETH of BTC houden, alts zijn echt zelfmoord. Als er straks een BTC bull run komt lopen de alts nog steeds leeg de eerste weken.
Grotendeels wel mee eens. Maar het begrip partnership heeft gewoon zo weinig substantie. Natuurlijk wil je dat veel mensen het gebruiken, en als dat door een partnership kan is dat mooi. Maar een partnership kan ook twee keer per jaar een brainstorm sessie betekenen en dan voegt het weinig toe.quote:
Uiteraard is het kort door de bocht. Maar iets zegt me dat je meer winst kan boeken op een coin die nu "slechts" 1/37 waar is van wat het was, vergeleken met ETH die relatief gezien een stuk meer waard is. Maar inderdaad, het is en blijft een altcoin. Risky business dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:58 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden garantie toekomst. Of iets in die trant.
Een vorige ATH zegt niet dat die ook weer gehaald gaat worden. Maar ik sluit niet uit dat NANO dubbel zoveel waard wordt hoor, maar je argument dat "het lag op X dus is er nu veel winst" is natuurlijk kul.
Oh, dat is ook prima, maar je hoeft niet te doen alsof jij de enige bent die het snapt en de rest oliedom is (zeg niet dat jij het doet, maar het gebeurt hier wel soms en dat is heel irritant). Partnerships zijn op dit moment gewoon leuke (korte) koers boosters, vooral als er geen verdere informatie bij vrij is gegeven (Renault & BMW bijvoorbeeld bij VeChain).quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:00 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Grotendeels wel mee eens. Maar het begrip partnership heeft gewoon zo weinig substantie. Natuurlijk wil je dat veel mensen het gebruiken, en als dat door een partnership kan is dat mooi. Maar een partnership kan ook twee keer per jaar een brainstorm sessie betekenen en dan voegt het weinig toe.
Dus omdat het zo breed is, kijk ik er altijd beetje op neer.
Maar dat is nou juist mijn karakter eigenschap die zo leuk is!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:03 schreef Kyran het volgende:
maar je hoeft niet te doen alsof jij de enige bent die het snapt en de rest oliedom is
Oh, in that case, carry onquote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:05 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist mijn karakter eigenschap die zo leuk is!
VET 120 dollar plusminusquote:
Ik denk niet dat ik dat ooit nog meemaak zolang ik leef, je hebt dan een stijging nodig van 1581135%quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:06 schreef fathank het volgende:
[..]
VET 120 dollar plusminus
VEN is niet meer.
$120 is dan nu $1.20 hequote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:33 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit nog meemaak zolang ik leef, je hebt dan een stijging nodig van 1581135%
Nee. 120 dollar is 12k.quote:
Oh ja wil gewoon met de huidige bedragen $120 halenquote:
21=5quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:37 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
120 dollar is 120 dollar hoor sherrif.
waarom dan niet gewoon btc aanhouden als je sats belangrijk vindt?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:12 schreef Blik het volgende:
Zo, in sats nu weer gelijk aan maandag voor de dump
Lijkt me sterkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:54 schreef GrijzeHundt het volgende:
Net VEN gekocht voor $1 op Binance
Hedde goed Mien Jungquote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:54 schreef GrijzeHundt het volgende:
Net VEN gekocht voor $1 op Binance
Als dat het geval was moet ik daar eens een verkoop op makenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ven bestaat niet op binance
Bedoel je vet haha
Hij lult gewoon uit zijn nek.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ven bestaat niet op binance
Bedoel je vet haha
Omdat ik geloof dat ik met alts meer kan stijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 17:48 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon btc aanhouden als je sats belangrijk vindt?
Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Omdat ik geloof dat ik met alts meer kan stijgen
Maar als je wilt horen dat ik 22% in euro ben gestegen vandaag dan is dat ook prima
Waarom? Omdat je daarin grotere swings hebt dan met papa bitcoin?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Ja gelukkig is daar ook geen grotere daling aan vooraf gegaan.![]()
Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Na deze crash nog steeds geloof hebben in alts, dan heb je het echt niet begrepen.
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat maakt deze crash dan zo anders dan de velen hiervoor?
jij bent zeker nieuw hierquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.
Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien?
hopelijk voor de stijging van 30%?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Denken dat je deze markt kent...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Nee vanmiddag in de pauze, dat is t hem als je overdag gewoon werkt, wil niet de ganse tijd naar die shitcoins kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
hopelijk voor de stijging van 30%?
Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Gvd ik moet zeggen dat de markt zich stabiel lijkt te herstellen. Op zich nog maar een dag en opzich hebben de alts weer een lange weg te gaan. Maar als je er niet veel fiat in had zitten moet ik toegeven dat ik fout gedacht had en juist voor alts nu wel weer een lange weg van stijging zou kunnen zijn.
Eerst maar eens een paar dagen aankijken.
Move naar VET gemaakt.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niks stabiel, gevecht om sluiting futures. Volgens mij hebben er nog nooit zoveel mensen geshort onder de 6.6k als deze keer. Of we gaan dik omhoog als de koers boven de 6.6k sluit of we gaan gigahard omlaag als de shorts winnen.
Vooraf is lastig hé?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:49 schreef Rossdale het volgende:
Prima, laat het ons achteraf maar weten
Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Denken dat je deze markt kent...
Dan heb je het nog echt niet begrepen..
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Voor bitcoin niets eigenlijk. Maar veel mensen die hun spaargeld in alts hebben gegooid kunnen het wel afschrijven.
Of denk je dat coins die op -97% staan weer even een x40 gaan laten zien?
Hallo mister "12$ end of year, haha ben je gek minimaal 50$ end of year"quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch die helderziende met al die fantastische trades? Kom op, niet zo verlegen.
hahaha, mensen veranderen om de haverklap. Kijk om je heen, ga eens naar buiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:20 schreef Aventuras het volgende:
[..]
Misschien eens een boek lezen? Denken dat mensen veranderen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.
Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
Je moet eens een boek gaan lezen joh! Mensen veranderen niet! Deze markt is zo voorspelbaar, iedereen wordt hier met 2 vingers in de neus rijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij weet dus zeker dat die coins nooit meer herstel gaan laten zien? Ze hebben toch al eerder x40 en sommigen zelfs x100 laten zien? Ik zeg niet dat het gaat gebeuren (en al helemaal niet op korte termijn), maar net doen alsof het onmogelijk is gaat mij ook te ver.
Er zullen veel coins doodbloeden, maar sommigen zullen ook herstellen en ATH's aantikken. Denk je dat dit de eerste keer is dat BTC en/of alts crashen? Tuurlijk is de crash nu veel heftiger dan alle andere keren, want piek was ook vele malen hoger dan alle andere keren. Alles in perspectief proberen te plaatsen/bekijken.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:33 schreef Kyran het volgende:
Ik blijf er bij dat er een moeder des m00ns gaat komen op een gegeven moment. Aantal mensen en hoeveel geld dat er op dit moment in crypto zit (en zelfs tijdens piek in december) is echt niet zo heel veel. Echter is crypto nu bij een veel en veel groter publiek bekend. Als er straks een bull run komt dan komen Henk en Ingrid ook weer "investeren" hoor. Nu nog meer penny coins om uit te kiezen zelfs, dan zitten sommige coins weer in no-time op x10-x20.
Eerst moet BTC herstel laten zien en zullen alts achterblijven. Als BTC klaar is komen de alts weer.
Geen glazenbol en geen garanties, maar dit is in ieder geval mijn verwachting. Geen idee wanneer dit gaat gebeuren, kan makkelijk pas in 2019 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |