...of dansen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 21:21 schreef Greys het volgende:
Kan de nieuwe vriendin van papa Vol misschien zingen?
...of krumpen.quote:
Echt een klassiek ESF momentje wat ik nog vaak ga teruglezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht even terug aan die totale meltdown hierwat een moment
Voor mijn gevoel had alles achteraf ook echt tien keer zo lang geduurd als dat het eigenlijk wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:55 schreef Greys het volgende:
Het was een enorme emotionele rollercoaster idd dit jaar. Heeft ook wel weer z'n charmeDe reacties hier toen hij die vijf liedjes deed en we allemaal bang waren voor liedje 3
En de drie bladzijdes JAAAAAAAAA toen het liedje 2 werd
En toen Raatgever
Toen de panterjas
En toen het gekrump.
Tien jaar ouder geworden in een maand ofzo.
'Very....interesting'quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:53 schreef Wuwwa het volgende:
Eerste reactie van Het Hoofd tijdens de eerste krumpsessie: Some people will not like that...
Tsss wij winnen volgend jaar he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:23 schreef Greys het volgende:
Het kan bijna niet anders dan saai worden volgend jaar. Vergeleken met dit.
Helaas zal Maan (die wordt het vast) toch live moeten zingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:38 schreef Wuwwa het volgende:
We hebben inmiddels al zo lang niet gewonnen, dat de kans dat we winnen is opgelopen tot 95%.
Opvangen met drie achtergrond-zangeressen en haar mic zachtjes wegdraaien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Helaas zal Maan (die wordt het vast) toch live moeten zingen.
En Anouk erbij, voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gemeenschappelijk Raamwerk met oa Maan Stiefmoeder O'G3NE KLUBBB'3. En Ilse achter het s scherm
En de danser van Edsilia en de pizzadoos van de Toppers uiteraard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Plus Krumpers en fake instrumentspelers van Joan
Als ze die zangeres die hem vasthield erbij nemen is dat een stevige maaltijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
deze keer wordt die dan leeggegeten
Na dit moment wordt het nummer ineens een rocknummer ala Georgië 2016quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:59 schreef Wuwwa het volgende:
Aftoppen met deze keer 15 seconden onverklaarbare stilte waarin het publiek niet weet wat het doen moet maar wat Pannekoek weer een geweldige gimmick vindt.
Goed onthoudenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:53 schreef Wuwwa het volgende:
Eerste reactie van Het Hoofd tijdens de eerste krumpsessie: Some people will not like that...
Nee joh, wij gaan er weer gezellig tegen aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:23 schreef Greys het volgende:
Maan was hier op het festival in het zuiderpark.. Haast iedereen ging drinken halen ...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Helaas zal Maan (die wordt het vast) toch live moeten zingen.
Dat wordt nog vechten wie de niet werkende lampjespakken aan mag en wie het rouwlapje voor de ogen mag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Gemeenschappelijk Raamwerk met oa Maan Stiefmoeder O'G3NE KLUBBB'3. En Ilse achter het s scherm
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat wordt nog vechten wie de niet werkende lampjespakken aan mag en wie het rouwlapje voor de ogen mag.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 19:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat wordt nog vechten wie de niet werkende lampjespakken aan mag en wie het rouwlapje voor de ogen mag.
Een saai ESFquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik wil MAAN met een ballad, klein en alleen. Geen poepas. Of overdreven melodramatisch. In ieder geval geen tussenweg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:01 schreef Martijnnnpp het volgende:
Toch denk ik dat Maan met een goed lied en goede achtergrond zangers het nog goed zou kunnen doen.
Ik zie dan eerder dit gebeurenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil MAAN met een ballad, klein en alleen. Geen poepas. Of overdreven melodramatisch. In ieder geval geen tussenweg.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil MAAN met een ballad, klein en alleen. Geen poepas. Of overdreven melodramatisch. In ieder geval geen tussenweg.
quote:
Laten we Treble nog eens sturenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Een saaie NLe deelnemer m/v bedoel ik. Vergeleken met dit jaar.
O dat vind ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 23:38 schreef ato het volgende:
Maan heeft het net niet, of je toffe achtergrondzangers erachter zet of niet.
Zij mist charisma.
Iemand die niet zo heel bijzonder zingt kan zich beter niet aan een ballad wagen. Dan is de kans immers groot dat pak ‘em beet Kroatië of Estland dat twee liedjes later beter doet en daarmee alle punten wegkaapt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:48 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
O dat vind ik helemaal niet.
Als ze een gevoelige ballad zingt vind ik haar juist heel geloofwaardig en ook een soort van stralen.
Het probleem zit hem meer in dat ze niet constant is in haar live optredens.
Haar optredens bij The Voice vond ik ook gewoon tof. Maar haar liedjes waren er daar ook naar.quote:
Oh, dat is ook wel gebeurd en is als je goed luistert ook wel te horenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
Als ik lees hoe vaak autotune bij dat soort shows kennelijk wordt gebruikt zou het me niets verbazen als dat de reden is dat ze daar en in De Beste Zangers (dus alles op tv) stukken beter zong elke keer dan live op een festival en Koningsdag.
Zeker waar, maar zouden ze dat ook al bij de blind auditions doen voor de jury? Want daar zong ze ook echt superquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
Als ik lees hoe vaak autotune bij dat soort shows kennelijk wordt gebruikt zou het me niets verbazen als dat de reden is dat ze daar en in De Beste Zangers (dus alles op tv) stukken beter zong elke keer dan live op een festival en Koningsdag.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef Greys het volgende:
Maan live uptempo is echt niet best. Dan zijn daar veel betere opties voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Kunnen we niet gewoon tiësto en Hardwell samen een nummertje laten maken en maan laten zingen en dat het esf op knallen? Je zou toch denken dat je dan de beste hand hebt.
Ja ik vind maan sowieso prut live maar omdst er hier mensen zijn die dat per se willen..quote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maan live uptempo is echt niet best. Dan zijn daar veel betere opties voor.
En Tiesto en Hardwell samen kost AVROTROS het budget voor het ESF voor de komende tachtig jaar ben ik bang.
Ik denk dat hier niemand is die Maan perce naar het eurovisie wil hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind maan sowieso prut live maar omdst er hier mensen zijn die dat per se willen..
Dat budget boeit mij niet. Belasting betaal ik toch. Halen ze die Jan smit er misschien eindelijk eens af.. Ik kijk liever op de Belg door hem.
Bedoel dat je dat kunt vergeten voor dat budget omdat AvroTros dat dus niet kan betalenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind maan sowieso prut live maar omdst er hier mensen zijn die dat per se willen..
Dat budget boeit mij niet. Belasting betaal ik toch. Halen ze die Jan smit er misschien eindelijk eens af.. Ik kijk liever op de Belg door hem.
Leuk musicalmeisje idd. Maar heeft geen eigen nummers volgens mij. Dus dan moet er een nummer van iemand anders komen. Dat kan maar daar is NL dus nooit zo goed in meestal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:45 schreef iBenny het volgende:
Kunnen we Vajen van den Bosch niet sturen?
Ik zag/hoorde net dr optreden bij het Kinderprinsengrachtconcert. Klonk eigenlijk best wel erg goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk musicalmeisje idd. Maar heeft geen eigen nummers volgens mij. Dus dan moet er een nummer van iemand anders komen. Dat kan maar daar is NL dus nooit zo goed in meestal.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag/hoorde net dr optreden bij het Kinderprinsengrachtconcert. Klonk eigenlijk best wel erg goed
Laat Anouk nog eens iets van dr plankje pakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben een aantal prima zangers en zangeressen ook in de musicalwereld (zo ook Tommie Christiaan bv) maar ja, het lied..
Ja dat ging bij Trijn ook zo lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat Anouk nog eens iets van dr plankje pakken
Prima vent, maar laat hij dat maar op de plank laten liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
ik hoorde gister in een documentaire dat Lee Towers nog dingen op de plank heeft
Dat mag 'ie, wat mij betreft, dan aan iemand van een decenniumpje of 4/5 jaar jonger geven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:01 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
ik hoorde gister in een documentaire dat Lee Towers nog dingen op de plank heeft
Bwehehe.quote:
Ja omdat het dan haar eigen lied was. Ik blijf stiekem echt een voorkeur houden voor artiesten met een EIGEN lied. Dat werkte het allerbest elke keer.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook gewoon aan Trijn. En de act. Anouk had dat beter gedaan. For sure.
Volgens mij vond Pleun dat ook.quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind vaak dat als Anouk nummers weggeeft (ook aan Voice kandidaten bijv.) het vaak een beetje niksig is.
Daarin vond ik Waylon niet echt een succesquote:Op maandag 20 augustus 2018 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja omdat het dan haar eigen lied was. Ik blijf stiekem echt een voorkeur houden voor artiesten met een EIGEN lied. Dat werkte het allerbest elke keer.
Ik wel. En ik denk 95 procent van degenen die hier posten wilden liedje 2 heel graag. Lees maar terug hoe dat ging toen het bekend werd, die bladzijdes juichposts.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarin vond ik Waylon niet echt een succes
Wat mensen vinden en de resultaten zijn een verschilletje he. Ik weet dat iedereen heel blij was met dat nummer en ik ben er ook nog steeds niet over uit of mijn voorkeur nou bij dat of een ander liedje ligt. Een achttiende plek valt wmb niet echt een succes te noemen. Daar ging het mij om.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel. En ik denk 95 procent van degenen die hier posten wilden liedje 2 heel graag. Lees maar terug hoe dat ging toen het bekend werd, die bladzijdes juichposts.![]()
Hij werd uiteindelijk 18e.quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat mensen vinden en de resultaten zijn een verschilletje he. Ik weet dat iedereen heel blij was met dat nummer en ik ben er ook nog steeds niet over uit of mijn voorkeur nou bij dat of een ander liedje ligt. Een twaalfde plek valt wmb niet echt een succes te noemen. Daar ging het mij om.
Mjah, ik weet niet of ie veel hoger was geëindigd als ie andermans lied had moeten zingen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat mensen vinden en de resultaten zijn een verschilletje he. Ik weet dat iedereen heel blij was met dat nummer en ik ben er ook nog steeds niet over uit of mijn voorkeur nou bij dat of een ander liedje ligt. Een achttiende plek valt wmb niet echt een succes te noemen. Daar ging het mij om.
Oh ja, met dat punt ben ik het ook zeker eensquote:Op maandag 20 augustus 2018 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet of ie veel hoger was geëindigd als ie andermans lied had moeten zingen?
M'n punt is meer dat de nieuwe weg van intern geselecteerde artiesten met een zelf gekozen nummer veel en veel beter gaat dan die weg van daarvoor. De resultaten spreken voor zich. En zelfs Waylon haalde de finale. Vele artiesten van voor Anouk niet (met andermans nummer), die bleven in de semi hangen.
We zijn er in ieder geval weer zeker bijtwitter:esctoday twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 14:04:43AVROTROS confirms participation in #Eurovision 2019.Who would you like to see represent the #Netherlands in #Israel?https://t.co/LFk69GeBal https://t.co/LFk69GeBal reageer retweet
September beginnen de geruchten.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:18 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer wordt ongeveer bekend wie heen gaat?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 18:35 schreef Em31 het volgende:
We zijn er in ieder geval weer zeker bijtwitter:esctoday twitterde op dinsdag 21-08-2018 om 14:04:43AVROTROS confirms participation in #Eurovision 2019.Who would you like to see represent the #Netherlands in #Israel?https://t.co/LFk69GeBal https://t.co/LFk69GeBal reageer retweet
Het liefst met een afwijkend lied zoals Birds.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 11:00 schreef Nexum het volgende:
Ik wil ook heel graag een pop/dance lied, maar mijn nummer #1 wens is dat ze Anouk weer sturen. Het liefst met een rocknummer!!!
Ik heb het nog terug gekeken, maar de stilte is ackward en ziet er raar uit.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:04 schreef Aoibhin het volgende:
Pannekoek wordt wel wat teveel opgehemeld vind ik. CATS was het enige geniale wat hij tot nu toe heeft gepresteerd en ook Douwe had een leuke passende act (al zijn mensen nogal verdeeld over de stilte), maar verder was het allemaal zeer magertjes.
Wel vind ik dat we hem aan moeten houden zolang we geen betere regisseur hebben en hij een klik heeft met de artiest en het nummer.
Ze is 43. Even realistisch: dat vergroot haar kans op winst nou niet bepaald.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 11:00 schreef Nexum het volgende:
Ik wil ook heel graag een pop/dance lied, maar mijn nummer #1 wens is dat ze Anouk weer sturen. Het liefst met een rocknummer!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |