Nergens.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef ArischeAlex het volgende:
Iemand een idee waar ik een aantal afleveringen van Zomergasten van een aantal jaar terug kan terugkijken? Het gaat met name om de afleveringen met Moskowicz, Pechtold en Carice.
Kan niet door de auteursrechten van de fragmenten.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef ArischeAlex het volgende:
Iemand een idee waar ik een aantal afleveringen van Zomergasten van een aantal jaar terug kan terugkijken? Het gaat met name om de afleveringen met Moskowicz, Pechtold en Carice.
Haha:quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, het sherry dieet... al die thuismoeders tussen de middag al tipsy
En dan moesten ze aan het eind van de middag ook nog gaan koken...
quote:‘De dokters? Die lachen. Het kan geen kwaad, zeggen ze. Laat de dames die ongesuikerde wijn maar lekker opdrinken. Het is in ieder geval gezond!’, schreef de Volkskrant in 1959.
Het zal niet altijd zuivere bedoelingen hebben, maar met alle camera's en mobieltjes snap ik wel dat je misschien niet overal op het net wil komen, ookal doe je lief.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:53 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Als je demonstreert doe je dat met open vizier, als je je gezicht bedekt heb je vaak vooraf al foute bedoelingen.
Drinkt er uberhaupt nog iemand Sherry? Mijn moeder en oma dronken dat vroeger wel eens maar tegenwoordig hoor je dat niet meer.quote:
Als diegene opgepakt wordt kan het 'masker' gewoon af hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Omdat je dan kan ingrijpen voor iemand met een masker op geweld pleegt en niet bestraft kan worden.
Is toch ook niet te hachelen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Drinkt er uberhaupt nog iemand Sherry? Mijn moeder en oma dronken dat vroeger wel eens maar tegenwoordig hoor je dat niet meer.
Yuk. Hooguit door de cocktailsausquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Drinkt er uberhaupt nog iemand Sherry? Mijn moeder en oma dronken dat vroeger wel eens maar tegenwoordig hoor je dat niet meer.
Dat is dus precies het probleem bij het aanpakken van een black block.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als diegene opgepakt wordt kan het 'masker' gewoon af hoor.
Oh, dat verklaart een hoop inderdaad. Zijn de afleveringen zonder de televisiefragmenten tussendoor wellicht nog ergens te vinden?quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan niet door de auteursrechten van de fragmenten.
Maar dan moet je ze dus wel oppakken op het moment dat ze iets strafbaars doen, later kan je nooit meer bewijzen wie het was.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als diegene opgepakt wordt kan het 'masker' gewoon af hoor.
Waarom heb jij zo’n belachelijke nickname?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:03 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart een hoop inderdaad. Zijn de afleveringen zonder de televisiefragmenten tussendoor wellicht nog ergens te vinden?
Ik wil mensen bewust maken van de oorspronkelijke betekenis van het woord Ariër.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo’n belachelijke nickname?
Voor als je het op tijd bedenkt:quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef ArischeAlex het volgende:
Mijn moeder en tantes drinken het nog, en die komen ook allemaal uit de jaren '40, precies de doelgroep dus.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets kenmerkends ookal heb je een volledig zwart pak aan. Kwestie van moeite doen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:02 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat is dus precies het probleem bij het aanpakken van een black block.
Die peroon identificeren is vrijwel onmogelijk.
Deze zoek optie voor Bram jij mag zelf de rest proberen wat mij betreft.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:55 schreef ArischeAlex het volgende:
Maar men denkt meteen dat je een neonazi bent doordat je een naziterm gebruikt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:06 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Ik wil mensen bewust maken van de oorspronkelijke betekenis van het woord Ariër.
Videobewijs is sowieso lastig, zelfs al heb je geen zwart pakje aan. Dus dat is niet een speciaal iets.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze dus wel oppakken op het moment dat ze iets strafbaars doen, later kan je nooit meer bewijzen wie het was.
Ja en dat zou wat mij betreft dus niet nodig moeten zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets kenmerkends ookal heb je een volledig zwart pak aan. Kwestie van moeite doen.
Altijd wel stiekum iets identificeerbaars, maar daar is veel inzet voor nodig. Dat dan weer wel.
Adolf = vrede?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:10 schreef GSbrder het volgende:
De oorspronkelijke betekenis van Arier verdedigen is net zoiets als een Indier die hier met een swastika als userpic komt.
Want Noord-India?quote:
Met de oneindige mogelijkheden om live te streamen zijn camera's ook bijna niet meer nodig. We hebben camera's op vleesvoetjes met irritant commentaar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:10 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ja en dat zou wat mij betreft dus niet nodig moeten zijn.
Demonstreren vind ik een belangrijk recht maar daarbij je gezicht verbergen niet.
Dan heb ik het wel over westerse democratien, in andere situaties valt er natuurlijk wel wat voor te zeggen.
Daarnaast juich ik niet toe dat we dergelijke smart-camera's overal maar ophangen.
Als ze dat met onbedekt gezicht doen helemaal prima.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met de oneindige mogelijkheden om live te streamen zijn camera's ook bijna niet meer nodig. We hebben camera's op vleesvoetjes met irritant commentaar.
Zijn vast ook de mensen die voor de Palestijnse zaak pleiten en hun antisemitisme verdedigen.quote:
True maar juist daardoor kan ik ze corrigeren en bewust maken van de echte betekenis en dan weten ze dat ik geen neonazi ben.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar men denkt meteen dat je een neonazi bent doordat je een naziterm gebruikt.
Maat dat vind je niet erg? Of ben je gewoon neonazi?
Jij mag gaan houtstappelen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Zondagavond en net een bijopdrachtje gescoord in 5 minuten.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn vast ook de mensen die voor de Palestijnse zaak pleiten en hun antisemitisme verdedigen.
Zondag is rustdag, Appeltje.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Zondagavond en net een bijopdrachtje gescoord in 5 minuten.
Geen flauw wat voor brabbellimbo's dat is, maar je moet vooral je smoel houden.quote:
Laat het antifa niet horen.quote:
Grapje.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben geen SGP'er maffie en het is al bijna maandag.
Dus jij bent afwezig hier voorlopig?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen flauw wat voor brabbellimbo's dat is, maar je moet vooral je smoel houden.
En neen, een programmeuropdracht, nog best een flinke ook. Dus vaarwel vrije tijd voor een tijdje.
Nuance wordt niet gewaardeerd door idealisten.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat het antifa niet horen.
Anti-fascisme en anti-Israel lijkt een veelvoorkomende combi.
Neuh, ik kan dingen best combineren. Betekent alleen dat ik werk en na werk thuis nog meer werk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij bent afwezig hier voorlopig?
Waar is hij eigenlijk of heb ik weer een viermiljardste naamwisseling gemist?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:21 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Nuance wordt niet gewaardeerd door idealisten.
Heh?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk of heb ik weer een viermiljardste naamwisseling gemist?
Nee, die heeft ff geen zin meer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volkorenbrood.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bizar. Ik zou maar gauw een andere kloon nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:15 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
True maar juist daardoor kan ik ze corrigeren en bewust maken van de echte betekenis en dan weten ze dat ik geen neonazi ben.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mycroft geeft aan 24-07 de laatste post.
Yep als ik het goed heb een topic over Zweden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mycroft geeft aan 24-07 de laatste post.
Ik zie in de stream enkel de tegendemonstratie?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:52 schreef Jigzoz het volgende:
Regen bij de nazidemo. Dit wordt niks meer.
Ja, die zijn dan ook met veel meer dan dat rechtse tuig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:55 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik zie in de stream enkel de tegendemonstratie?
Het voelt incompleet zo.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, die zijn dan ook met veel meer dan dat rechtse tuig.
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, die zijn dan ook met veel meer dan dat rechtse tuig.
Dat klopt an sich maar ik zou toch wel een klein beetje v/d bron v/d ophef willen zien.quote:
Nu een toespraak van een nazi die uitlegt waarom hij zielig is.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:21 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat klopt an sich maar ik zou toch wel een klein beetje v/d bron v/d ophef willen zien.
Ruptly stream?quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu een toespraak van een nazi die uitlegt waarom hij zielig is.
Maar ik zie tegelijkertijd geen enkel interview oid.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:46 schreef Jigzoz het volgende:
Die lui daar nemen dat vloggen wel erg serieus. Helmen met camara's erop, handcamera erbij, microfoon in de andere hand...
Die willen echt niet met hun kop in beeld komen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:48 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Maar ik zie tegelijkertijd geen enkel interview oid.
Ik zou wel willen horen wat die mensen die protesteren voor blanke mensenrechten daadwerkelijk denken.
Tja ik zou het graag van die wappies zelf horen, geef ze die zendtijd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die willen echt niet met hun kop in beeld komen.
Maar denk aan de standaardteksten. Beetje het soort dat je ook bij de buren ziet.
Heb je een stream met beelden van degene die speecht?quote:Op zondag 12 augustus 2018 23:52 schreef Jigzoz het volgende:
Toespraak weer. Omvolkingsgelul, slachtoffergelul.
Er zijn dan ook genoeg redenen om te rellen als neonazi’s massaal bijeenkomen en ook nog eens de zittende president steunen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:09 schreef Tanatos het volgende:
Nou de boel lijkt tot nu toe iig heel gebleven.
Bij het antiprotest was zo te zien ook weer legio volk met relneigingen...
Dat massale heb hier niet echt gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn dan ook genoeg redenen om te rellen als neonazi’s massaal bijeenkomen en ook nog eens de zittende president steunen.
Dan is er echt iets goed mis in je land.
Verzet tegen fascisme is altijd oké.quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:18 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat massale heb hier niet echt gezien.
En sowieso is geweld en vandalisme gewoon niet ok.
Ja ok maar daarin ben jij een extremist, vooral in het bepalen wat dan wel fascisten zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzet tegen fascisme is altijd oké.
Wat ik ervan gezien heb veel ja, echter ik heb niet alles gezien, zag vooral veel geschreeuw en misdragingen bij het anti, terwijl ik toch ook tegen neo.... ben, keur ik dat ook niet goed!quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:09 schreef Tanatos het volgende:
Nou de boel lijkt tot nu toe iig heel gebleven.
Bij het antiprotest was zo te zien ook weer legio volk met relneigingen...
Rechtsextremisten zijn fascisten. Ik ben geen extremist, ik ben centrist.quote:Op maandag 13 augustus 2018 00:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ja ok maar daarin ben jij een extremist, vooral in het bepalen wat dan wel fascisten zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtsextremisten zijn fascisten. Ik ben geen extremist, ik ben centrist.
Hoe kom je erbij mij extremist te noemen? Omdat ik zeg dat fascisme altijd bestreden dient te worden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Provocatie is wat anders dan , zet hier ieder woord neer, (discriminatie).
Riiight. En Verdonk zei ook van zichzelf centrist te zijn. Zit jij op haar politieke lijn?quote:Op maandag 13 augustus 2018 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Rechtsextremisten zijn fascisten. Ik ben geen extremist, ik ben centrist.
Hoe kom je erbij mij extremist te noemen? Omdat ik zeg dat fascisme altijd bestreden dient te worden?
Da's wel een tegenvaller om 7 uur 's ochtends, want je moet nog de hele dag. Te vroeg gepiekt, maar je raakt wel getraind in het starten van de dag met een paar biertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2018 07:06 schreef Friek_ het volgende:
Hoezo ben ik al relatief bezopen van een sixpack bier?
Je bent oud aan het worden.quote:Op maandag 13 augustus 2018 07:06 schreef Friek_ het volgende:
Gelukkig hoef je niet te werken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 07:06 schreef Friek_ het volgende:
Sixpack halve liters kanon?quote:Op maandag 13 augustus 2018 07:06 schreef Friek_ het volgende:
We gaan nu maar over op een whiskeytje single malt om het leed iets te verzachten. Daarna afbouwen met een Irish Coffee om de dag rustig aan te beginnen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's wel een tegenvaller om 7 uur 's ochtends, want je moet nog de hele dag. Te vroeg gepiekt, maar je raakt wel getraind in het starten van de dag met een paar biertjes.
Naziteleurstellungschutzstaffeloberfuhrerquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:00 schreef Jigzoz het volgende:
20 rechtsextremisten maar en niet eens echte nazi's zoals de vorige keer. Uiterst matig dit.
Misschien zijn ze toch nog omgevolkt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Naziteleurstellungschutzstaffeloberfuhrer
quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Misschien zijn ze toch nog omgevolkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |