Ja, en zodra de krant morgenvroeg geleverd wordt in Emmen zal je die toeters en bellen ook horen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Normaal als Emmen iets wint dan hoor ik toeters en bellen op straat.
Nou wow.. oké dan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en zodra de krant morgenvroeg geleverd wordt in Emmen zal je die toeters en bellen ook horen hoor
Denk niet dat ze kampioen worden hoorquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Als Emmen het goed blijkt te gaan doen dan denk ik dat het centrum van Emmen helemaal naar de klote gaat.
Dat hoeft ook niet.. Hoop het niet zeg. Dan ga ik echt even een weekendje weg uit Emmen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk niet dat ze kampioen worden hoor
Hoe praat ik dan nu met jullie?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De grap is dat jullie nog geen TV en internet hebben snap je?
je praat niet, je typt.quote:
Misschien moet je nog keertje kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je praat niet, je typt.
Dure sateliet-internetverbinding gok ik. Je bent ook de enige FOK!ker in die regio namelijk die daar woont, aldus dat ene topic
Dat bepalen ze zelf wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
We hebben je gezien, niemand heeft interesse. Doei
Haha shit.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:47 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
We hebben je gezien, niemand heeft interesse. Doei
Mooi figuur ben jij. Hebben die gasten toch helemaal geen tijd voor om te staan wachten op het moment wanneer jij klaar bent met het scheren van je ballen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee heb zo'n smart deurbel dus kan dan ook via de telefoon zeggen dat ik eraan kom snap dat dan
Ach, je overdrijft. Volgens mij kan je ook wel snel typen, dus probeer het maar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Als ik dat allemaal moet uittypen ben ik morgen nog niet klaar
Tsja dan moeten ze de dag erna terugkomen, wat ze zelf prettiger vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi figuur ben jij. Hebben die gasten toch helemaal geen tijd voor om te staan wachten op het moment wanneer jij klaar bent met het scheren van je ballen.
Tegenwoordig gooien ze het gewoon in de boom.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja dan moeten ze de dag erna terugkomen, wat ze zelf prettiger vinden.
Dat zou het wel eens kunnen wezen ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je knettertje stoned bent
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je knettertje stoned bent
Misschien moet ik zo'n brievenbus kopenquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooien ze het gewoon in de boom.
nee moet eerst nog bellen met jou eroverquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb jij al een ticket geboekt naar een rampgebied
Werkt maar 1x per dag. Best kut als je meerdere pakketjes krijgt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n brievenbus kopen
[ afbeelding ]
Staat ook nog schattig ook zo in het rood.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n brievenbus kopen
[ afbeelding ]
Jammer maar de dag is nog niet omquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee moet eerst nog bellen met jou erover
Nice, volgens mij heeft ze een hele mooie stem.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee moet eerst nog bellen met jou erover
ja kloptquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, volgens mij heeft ze een hele mooie stem.
nog even een liverpool logotje op plakkenquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Staat ook nog schattig ook zo in het rood.
septemberquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Wacht ook nog steeds tot Dima mij een keer belt. Straks al bijna een jaar.
Dat maakt het weer redelijk tokkie, maar kan jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog even een liverpool logotje op plakken
Mag morgen ook wel gewoon hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan ga ik proberen rond die tijd dat kaartje eens op de bus te doen
haha grappigquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoorde dima een keer op discord ik moest zo hard lachen dat ik nu nog last heb van mijn buikspieren
Natuurlijk, ik spaar de hele wereld.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:55 schreef I. het volgende:
[..]
Zoek je nog anzichtkaarten uit Friesland?
Nice. Zal 's kijken wat ik voor je kan regelen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik spaar de hele wereld.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:57 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Zal 's kijken wat ik voor je kan regelen.
jwzquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodat je het weer kan vergeten, slim
Gleed je van je stoel?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Hoorde dima een keer op discord ik moest zo hard lachen dat ik nu nog last heb van mijn buikspieren
quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Geen Torreira, hopelijk kan de jonge Guendouzi het hoofd koel houden. Dit is natuurlijk andere koek.
Mis die man wel, hilarische tv was dat.quote:
Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mis die man wel, hilarische tv was dat.
Make that the cat wisequote:Op zondag 12 augustus 2018 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het werd op een gegeven moment gewoon zielig voor die man.
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik knijp hem wel voor deze pot tbh
Dat werkt alleen als je niet aan caren doet. Als supporter heb je altijd hoopquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
dat welquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Als het nu een pak smeer wordt, dan heeft dat gelijk gevolgen voor de prille frisse wind.
je ellende wegdrinken als een echte manquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb altijd nog bier koud staan.
Dat is mijn levensinstellingquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon niks verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
Zomergasten niet gezien?quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mis die man wel, hilarische tv was dat.
Guendouzi, 19 jarig talent uit Frankrijk gepluktquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie is die nep-fellaini, nmr 29
Ja, ongelooflijkquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is dit voor matig team zeg
nu al slechtste speler die ik dit seizoen ga zienquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doet Cech nog in het doelmijn hemel lijkt wel een gehandicapte met dat helmpje erbij
[..]
Guendouzi, 19 jarig talent uit Frankrijk geplukt
Nee joh, goed talent, maar beetje debiel om hem zo voor de leeuwen te gooien naast een trage flapdrol.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nu al slechtste speler die ik dit seizoen ga zien
ja en jmmr dat je zo'n slome achterin hebt die niet kan corrigerenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Xhaka mag zijn profcontract wel inleveren, dit kan gewoon niet
Welke van de vier bedoel jequote:Op zondag 12 augustus 2018 17:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en jmmr dat je zo'n slome achterin hebt die niet kan corrigeren
Sokratis vind ik nog wel aardig spelen, maar met Mustafi ernaast zet je hem eigenlijk al op een achterstand. Wat Cech bij die goal deed sloeg ook nergens op, hij positioneerde zich niet eens.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat centrum vind ik niks
verlang je al terug naar Mertesacker?quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sokratis vind ik nog wel aardig spelen, maar met Mustafi ernaast zet je hem eigenlijk al op een achterstand. Wat Cech bij die goal deed sloeg ook nergens op, hij positioneerde zich niet eens.
Mertesacker was eigenlijk een goede verdediger, jammer van die draaicirkel en acceleratie, maar hij kon echt wel goed verdedigen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verlang je al terug naar Mertesacker?
ja prima verdediger maar zo traag dat je er toch niks aan hadquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mertesacker was eigenlijk een goede verdediger, jammer van die draaicirkel en acceleratie, maar hij kon echt wel goed verdedigen.
gelukkig heb ik Wenger nooit afgeserveerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, lijkt momenteel net alsof Wenger er nog zit.
Zondequote:Op zondag 12 augustus 2018 17:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, lijkt momenteel net alsof Wenger er nog zit.
Heeft met Koscielny wel prima wedstrijden gespeeld, maar goed met een hoge lijn kwam je alsnog wel in de problemen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja prima verdediger maar zo traag dat je er toch niks aan had
Als Emery in de rust durft te wisselen zijn we er al op vooruit gegaan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig heb ik Wenger nooit afgeserveerd
mhiki is ook niet slechtquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Het is er wel beter op geworden met Lichtsteiner op links.
Vind ik ook niet, Guendouzi vind ik ook aardig spelenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mhiki is ook niet slecht
Wil jij ook iets kwijt over de wedstrijdquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:45 schreef VanderWoodsen het volgende:
Oh dacht dat ik in klb sc zat my bad
Echt spannend he wat een spelersquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil jij ook iets kwijt over de wedstrijd
vertel maarquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
Wil wel iets kwijt over mijn net binnen gekregen boeken maar dan lijk ik net etto dus nvm
ik zou beginnen met het feit dat het pas 1-0 staat en dat als fundament gebruiken om ze bij de ballen te pakkenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nou kwartiertje voor emery om te laten zien wat hij kan
Volgens mij ben je niet serieusquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Echt spannend he wat een spelers
Wat ga je etenquote:Op zondag 12 augustus 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet serieus
quote:
Om de kluit of echt op de aarde?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb 2 bamboeplanten gekregen maar er zit een raar plastic folie over de aarde moet dat eraf
quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
Dacht misschien is dat voor het tropische gevoel voor de plant
Op de aardequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kluit of echt op de aarde?
Zou het niet weten. Soms doen ze een soort gaas ofzo om de kluit om de wortels bij elkaar te houden, maar folie op de aarde nog nooit gehoord.quote:
Is ook lastig water geven zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Soms doen ze een soort gaas ofzo om de kluit om de wortels bij elkaar te houden, maar folie op de aarde nog nooit gehoord.
Had toch al niet zo'n zin in sushi.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan in de rij, haantje
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook lastig water geven zo
Heb pasta met rucola, carpaccio, pijnboompitten en parmezaanse kaasquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Had toch al niet zo'n zin in sushi.
Nou bedankt voor niks weer in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JaIk doe wel eens folie over de pot als ik zaadjes heb, maar niet bij volgroeide planten
Ik vind rucola echt één van de smerigste etenswaren, de rest klinkt wel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb pasta met rucola, carpaccio, pijnboompitten en parmezaanse kaas
Ben er voor je om je niet te helpenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nou bedankt voor niks weer in ieder geval
rtquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind rucola echt één van de smerigste etenswaren, de rest klinkt wel goed.
Heb het zelfs gevraagd in het kamerplantentopic maar die losers daar negeren me met hun kutattitudequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er voor je om je niet te helpen
Heb je pics?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb het zelfs gevraagd in het kamerplantentopic maar die losers daar negeren me met hun kutattitude
Welke pizza ga je bestellenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ook, nog eventjes genieten van weekend
Is dat niet om water beter vast te houden, tropische planten houden van waterquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook lastig water geven zo
Jammer dat het wordt verwerkt in veel dingen die wel lekker zijn, daardoor iedere keer op chirurgische wijze de rucola ertussenuit peuteren om niet alles meteen te slopen.quote:
Die moet je van onderin de pot water laten opzuigenquote:
Wat een gezeikquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die moet je van onderin de pot water laten opzuigen
En soms bij broodje carpaccio doen ze rucola op de carpaccio en dan daaroverheen de saus. Alle rucola weghalen en dan beetje droge carpaccio weg zitten kanenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jammer dat het wordt verwerkt in veel dingen die wel lekker zijn, daardoor iedere keer op chirurgische wijze de rucola ertussenuit peuteren om niet alles meteen te slopen.
Hoe lang heb je nogquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb dinsdag drie citroenzaadjes geplant en ze zijn nu al ontkiemd, ben echt gelukkig nu
Wow gaat ze 95 wordenquote:
Twee weken 💀quote:
Gaat snel he. Elk jaar weer een verrassing hoeveel leerlingen er zijn achtergebleven in Turkijequote:
Jij kunt echt niet rekenenquote:
Heb liever dat er paar mocro's ergens in de bergen als vondeling worden achtergelatenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gaat snel he. Elk jaar weer een verrassing hoeveel leerligen er zijn achtergebleven in Turkije
Ben begonnen met die serie nu bij ep 5quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat er paar mocro's ergens in de bergen als vondeling worden achtergelaten
Leuk is ie hequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben begonnen met die serie nu bij ep 5
2+2=4quote:
En 2x2quote:
8quote:
Allemaal losers hequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:57 schreef Catkiller het volgende:
Als het niet klopt komt het door mijn wiskundeleraar. Docenten op het vmbo.
Ja allemaal van die opdringerige mensen die niet snappen dat wel helemaal niet aanwezig willen zijn en liever feunen bij de plaatselijke supermarkt.quote:
Komt omdat ze zelf geen leven hebben, kansloos kutvolkquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja allemaal van die opdringerige mensen die niet snappen dat wel helemaal niet aanwezig willen zijn en liever feunen bij de plaatselijke supermarkt.
oh maar ben nog fatty heb net druifjes gegetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb van dichtbij gezien wat dat met iemand doet
Heb alles in 12 uur gezienquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja goed dat er maar een seizoen is anders was ik fucked
Thank Godquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:03 schreef Drug het volgende:
[..]
oh maar ben nog fatty heb net druifjes gegeten
Denk dat je ouders heel trots op je zijnquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:02 schreef Catkiller het volgende:
Mijn mentor op het mbo snapte dat wel, was meer afwezig dan aanwezig en standaard te laat en hij deed er weinig mee.
Nu ben ik verantwoordelijk voor de prullenbakken bij de Mac.
Krijgen ze geen bonus als kinderen slagenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf geen leven hebben, kansloos kutvolk
Nu ze de juiste antidepressiva hebben welquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je ouders heel trots op je zijn
Ga er zelf ook naast hangenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn dekbed heeft de hele dag buiten gehangen 😍
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu ze de juiste antidepressiva hebben wel
deadprez is er ook blij mee, de goede pillen zitten er tussen.quote:
Nee maar ik doe alsof ik het niet leuk vind anders pakt hij mijquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Ben ik de enige die altijd stuk gaat om die kutgrappen van ck of wat
Je kunt m hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee maar ik doe alsof ik het niet leuk vind anders pakt hij mij
Ja plek zat in Aber hahaquote:
Wat een ruig leven heb jij toch ookquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ga vannacht pas buiten zitten voor de perseidenregen
Gezellig toch. Neem een bloemetje voor dr mee, vindt ze leukquote:
Neem ook een thermoskan groene thee met kokos mee en een boekquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een ruig leven heb jij toch ook
Nee wat moet ik daar meequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezellig toch. Neem een bloemetje voor dr mee, vindt ze leuk
Girl pls u gorgeousquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, hij pakt me op mijn onzekerheden
Fleurt je zwarte hart een beetje opquote:
Je hebt vast een hele normale strakke sappige aantrekkelijke vagina meid.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:12 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, hij pakt me op mijn onzekerheden
Hoe ga je lezen in het donkerquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Neem ook een thermoskan groene thee met kokos mee en een boek
Ja, wie lacht er nou om ckquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Ben ik de enige die altijd stuk gaat om die kutgrappen van ck of wat
Haha sukkel je spelde Remqo verkeerdquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt vast een hele normale strakke sappige aantrekkelijke vagina meid.
- ArtistA
Zal er wat vershoudfolie overheen trekken zodat ze weer een domme vraag moet stellen hierquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezellig toch. Neem een bloemetje voor dr mee, vindt ze leuk
Ja ik dus, kun je niet begrijpend lezen ofzoquote:
Ben je weer boos op mij?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ik dus, kun je niet begrijpend lezen ofzo
Hzaw gebruikt de emogif niet zo veelquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hzaw ga eens van haar account
Heb mijn ww veranderdquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hzaw ga eens van haar account
Waarom zou ik boos zijn op jouquote:
😰quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha sukkel je spelde Remqo verkeerd
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:16 schreef Catkiller het volgende:
hzaw is jaloers omdat SE zo vaak moet lachen om mij
Komt door zijn docent Nederlands op het vmboquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik ga zo weer je pohi doorlezenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:16 schreef Catkiller het volgende:
hzaw is jaloers omdat SE zo vaak moet lachen om mij
Ik was altijd wel goed in spelling enzo.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt door zijn docent Nederlands op het vmbo
Zolang je het niet naar mijn vriendin stuurt ga ik daarmee akkoord.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga zo weer je pohi doorlezen
Oh sry snoes was niet mn bedoelingquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weetnie maar je reageert niet meer lief
Jouw reactiesquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang je het niet naar mijn vriendin stuurt ga ik daarmee akkoord.
Wat zoeken we?
Haha ck is domquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was altijd wel goed in spelling enzo.
Nu formuleer ik zinnen altijd zo dat d/dt fouten vermeden worden want ik weet het nooit.
Je hebt vast een hele normale strakke sappige aantrekkelijke vagina meid.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
De beste staan in mijn notesquote:
Heeft ze die niet op je schouder laten rustenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt vast een hele normale strakke sappige aantrekkelijke vagina meid.
Ja nou iedereen heeft wel watquote:
Wow hackerquote:
wil je hem niet uitlokken aubquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze die niet op je schouder laten rusten
Haha fallusfoobquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
wil je hem niet uitlokken aub
Mag er niet in de buurt van komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft ze die niet op je schouder laten rusten
Ik waardeer deze openheidquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik was altijd wel goed in spelling enzo.
Nu formuleer ik zinnen altijd zo dat d/dt fouten vermeden worden want ik weet het nooit.
Gerechtelijk bevel?quote:
Ik ben altijd eerlijkquote:
Sommigen meer dan anderenquote:
80k op de bankquote:
Correct. We blijven bij elkaar voor haar katten.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je vriendin walgt daadwerkelijk van je?
Dat is de volgende stapquote:
Dan vraag je toch of je vriendin ergens anders wil zittenquote:
Oooh dat ga ik zeggenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of je vriendin ergens anders wil zitten
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze zegt vanzelf een keer ja.quote:
Moet je wel een grote monitor hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:28 schreef SideEffect het volgende:
Hen pics van ck zijn buik, wie wil?
Zei al dat je je niks daarvan moet aantrekken, Tardis heeft overal commentaar op.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Als er niet van die spelfoutshamers waren zoals TARDIS. dan was er geen probleem.
Het is dat ik engelengeduld hebquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vrouwen weten niet wat ze willen, ze zegt vanzelf een keer ja.
Klikspaanquote:
Bedankd voor deze steuntje in me rugquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zei al dat je je niks daarvan moet aantrekken, Tardis heeft overal commentaar op.
Gewoon typen zoals jij wil, heb, hebt, heefd het boeit allemaal niet
Als we maar snappen wat er staat
Jammer. Jij verdient iemand die de harde laag kan weken waardoor het mooie mens wat makkelijker naar de oppervlakte kan komen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct. We blijven bij elkaar voor haar katten.
Wat staat hierquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankd voor deze steuntje in me rug
eensquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Als er niet van die spelfoutshamers waren zoals TARDIS. dan was er geen probleem.
Denk dat jij wel ergere dingen hebt moeten ontcijferen van mensen die echt niet beter wisten, of ben ik dan heel pessimistisch?quote:
Mooie mensen genoeg op PornHubquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer. Jij verdient iemand die de harde laag kan weken waardoor het mooie mens wat makkelijker naar de oppervlakte kan komen.
Je weet half niet hoe erg het is. Dubbel ontcijferen ook he, want dat gekras lijkt soms net op fucking hiërogliefenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat jij wel ergere dingen hebt moeten ontcijferen van mensen die echt niet beter wisten, of ben ik dan heel pessimistisch?
Het is heel de dag al op een vervelende manier warmquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:43 schreef Chloroform het volgende:
Is het bij jullie ook opeens zo benauwd
Dat is geen duurzame oplossing, na de ejaculatie druk je op het kruisje en dan val je weer in dat zwarte gat met je chagrijnige hoofd.quote:
Nee. Ik zit uitstekend in mijn vel, voel mij kerngezond en heb mijn lichaamstemperatuur goed onder controle.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:43 schreef Chloroform het volgende:
Is het bij jullie ook opeens zo benauwd
Bedankt Nielsquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zit uitstekend in mijn vel, voel mij kerngezond en heb mijn lichaamstemperatuur goed onder controle.
Voor mij 3 seconden fijn en voor jullie toch een half uur ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is geen duurzame oplossing, na de ejaculatie druk je op het kruisje en dan val je weer in dat zwarte gat met je chagrijnige hoofd.
Hm ben echt benieuwd naar je geheimquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zit uitstekend in mijn vel, voel mij kerngezond en heb mijn lichaamstemperatuur goed onder controle.
Artistaquote:
Denk door het gebrek aan hulmiddelen tijdens het masturberen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hm ben echt benieuwd naar je geheim
Dat was mn derde gokquote:
Oke tardisquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had gelijk, voel mij vandaag ook gelukkigquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt blij voor jequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je had gelijk, voel mij vandaag ook gelukkig
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hebben ck en ik net besloten
Ga maar naar R&P de spellingschecker uithangen
Linkjequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.
Zeker te confronterend voor je hè gutmenschquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Van horen zeggen, kom daar zelf niet.
Heb daar ook nog wel wat mooie verhalen overquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.
Dat leraressen met dikke tieten seks hebben met leerlingen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker te confronterend voor je hè gutmensch
Had ik maar zo'n lerares gehad. Nu moest ik wachten tot mijn 25ste.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat leraressen met dikke tieten seks hebben met leerlingen?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar ook nog wel wat mooie verhalen over
Fowlerquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil de naam van God niet misbruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |