Artistaquote:
Denk door het gebrek aan hulmiddelen tijdens het masturberen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:49 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hm ben echt benieuwd naar je geheim
Dat was mn derde gokquote:
Oke tardisquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zit uitstekend in mijn vel, voel mij kerngezond en heb mijn lichaamstemperatuur goed onder controle.
Je had gelijk, voel mij vandaag ook gelukkigquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ik zit uitstekend in mijn vel, voel mij kerngezond en heb mijn lichaamstemperatuur goed onder controle.
Echt blij voor jequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je had gelijk, voel mij vandaag ook gelukkig
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, hebben ck en ik net besloten
Ga maar naar R&P de spellingschecker uithangen
Linkjequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.
Zeker te confronterend voor je hè gutmenschquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Van horen zeggen, kom daar zelf niet.
Heb daar ook nog wel wat mooie verhalen overquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Of de FP, de stukken van DJMO hebben nog weleens een extra correctie nodig.
Dat leraressen met dikke tieten seks hebben met leerlingen?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker te confronterend voor je hè gutmensch
Had ik maar zo'n lerares gehad. Nu moest ik wachten tot mijn 25ste.quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat leraressen met dikke tieten seks hebben met leerlingen?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 20:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb daar ook nog wel wat mooie verhalen over
Fowlerquote:Op zondag 12 augustus 2018 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil de naam van God niet misbruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |