Zou het niet weten. Soms doen ze een soort gaas ofzo om de kluit om de wortels bij elkaar te houden, maar folie op de aarde nog nooit gehoord.quote:
Is ook lastig water geven zoquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Soms doen ze een soort gaas ofzo om de kluit om de wortels bij elkaar te houden, maar folie op de aarde nog nooit gehoord.
Had toch al niet zo'n zin in sushi.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:29 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan in de rij, haantje
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook lastig water geven zo
Heb pasta met rucola, carpaccio, pijnboompitten en parmezaanse kaasquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Had toch al niet zo'n zin in sushi.
Nou bedankt voor niks weer in ieder gevalquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JaIk doe wel eens folie over de pot als ik zaadjes heb, maar niet bij volgroeide planten
Ik vind rucola echt één van de smerigste etenswaren, de rest klinkt wel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:31 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb pasta met rucola, carpaccio, pijnboompitten en parmezaanse kaas
Ben er voor je om je niet te helpenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:32 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nou bedankt voor niks weer in ieder geval
rtquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind rucola echt één van de smerigste etenswaren, de rest klinkt wel goed.
Heb het zelfs gevraagd in het kamerplantentopic maar die losers daar negeren me met hun kutattitudequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er voor je om je niet te helpen
Heb je pics?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb het zelfs gevraagd in het kamerplantentopic maar die losers daar negeren me met hun kutattitude
Welke pizza ga je bestellenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ook, nog eventjes genieten van weekend
Is dat niet om water beter vast te houden, tropische planten houden van waterquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:30 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Is ook lastig water geven zo
Jammer dat het wordt verwerkt in veel dingen die wel lekker zijn, daardoor iedere keer op chirurgische wijze de rucola ertussenuit peuteren om niet alles meteen te slopen.quote:
Die moet je van onderin de pot water laten opzuigenquote:
Wat een gezeikquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die moet je van onderin de pot water laten opzuigen
En soms bij broodje carpaccio doen ze rucola op de carpaccio en dan daaroverheen de saus. Alle rucola weghalen en dan beetje droge carpaccio weg zitten kanenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Jammer dat het wordt verwerkt in veel dingen die wel lekker zijn, daardoor iedere keer op chirurgische wijze de rucola ertussenuit peuteren om niet alles meteen te slopen.
Hoe lang heb je nogquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb dinsdag drie citroenzaadjes geplant en ze zijn nu al ontkiemd, ben echt gelukkig nu
Wow gaat ze 95 wordenquote:
Twee weken 💀quote:
Gaat snel he. Elk jaar weer een verrassing hoeveel leerlingen er zijn achtergebleven in Turkijequote:
Jij kunt echt niet rekenenquote:
Heb liever dat er paar mocro's ergens in de bergen als vondeling worden achtergelatenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:51 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gaat snel he. Elk jaar weer een verrassing hoeveel leerligen er zijn achtergebleven in Turkije
Ben begonnen met die serie nu bij ep 5quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat er paar mocro's ergens in de bergen als vondeling worden achtergelaten
Leuk is ie hequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:53 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben begonnen met die serie nu bij ep 5
2+2=4quote:
En 2x2quote:
8quote:
Allemaal losers hequote:Op zondag 12 augustus 2018 18:57 schreef Catkiller het volgende:
Als het niet klopt komt het door mijn wiskundeleraar. Docenten op het vmbo.
Ja allemaal van die opdringerige mensen die niet snappen dat wel helemaal niet aanwezig willen zijn en liever feunen bij de plaatselijke supermarkt.quote:
Komt omdat ze zelf geen leven hebben, kansloos kutvolkquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja allemaal van die opdringerige mensen die niet snappen dat wel helemaal niet aanwezig willen zijn en liever feunen bij de plaatselijke supermarkt.
oh maar ben nog fatty heb net druifjes gegetenquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:59 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb van dichtbij gezien wat dat met iemand doet
Heb alles in 12 uur gezienquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:00 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja goed dat er maar een seizoen is anders was ik fucked
Thank Godquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:03 schreef Drug het volgende:
[..]
oh maar ben nog fatty heb net druifjes gegeten
Denk dat je ouders heel trots op je zijnquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:02 schreef Catkiller het volgende:
Mijn mentor op het mbo snapte dat wel, was meer afwezig dan aanwezig en standaard te laat en hij deed er weinig mee.
Nu ben ik verantwoordelijk voor de prullenbakken bij de Mac.
Krijgen ze geen bonus als kinderen slagenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat ze zelf geen leven hebben, kansloos kutvolk
Nu ze de juiste antidepressiva hebben welquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je ouders heel trots op je zijn
Ga er zelf ook naast hangenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:04 schreef VanderWoodsen het volgende:
Mijn dekbed heeft de hele dag buiten gehangen 😍
Dat is wel fijn om te horenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu ze de juiste antidepressiva hebben wel
deadprez is er ook blij mee, de goede pillen zitten er tussen.quote:
Nee maar ik doe alsof ik het niet leuk vind anders pakt hij mijquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:09 schreef Chloroform het volgende:
Ben ik de enige die altijd stuk gaat om die kutgrappen van ck of wat
Je kunt m hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee maar ik doe alsof ik het niet leuk vind anders pakt hij mij
Ja plek zat in Aber hahaquote:
Wat een ruig leven heb jij toch ookquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ga vannacht pas buiten zitten voor de perseidenregen
Gezellig toch. Neem een bloemetje voor dr mee, vindt ze leukquote:
Neem ook een thermoskan groene thee met kokos mee en een boekquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een ruig leven heb jij toch ook
Nee wat moet ik daar meequote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gezellig toch. Neem een bloemetje voor dr mee, vindt ze leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |